معرفی و دانلود بهترین لانچر های اندروید - تکفارس 
معرفی و دانلود بهترین لانچر های اندروید - تکفارس 
معرفی و دانلود بهترین لانچر های اندروید - تکفارس 

معرفی و دانلود بهترین لانچر های اندروید

سجاد باقریان
۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - 14:30
معرفی بهترین لانچرهای اندروید

هر کدام از شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند که محصولات خودشان را بر پایه سیستم‌عامل اندروید می‌سازند، دارای لانچری اختصاصی هستند که از امکانات کامل و ظاهری زیبا بهره‌مند می‌باشد، با این‌حال بعد از چندین سال استفاده از گوشی و عدم دریافت‌ جدید‌ترین آپدیت‌های اندروید، روزی فرا می‌رسد که شما از ظاهر رابط‌کاربری گوشی خودتان خسته خواهید شد. در این مواقع لانچر‌ها به کمک شما خواهند آمد که امروزه تعدادشان بسیار زیاد بوده و انتخاب بین آن‌ها می‌تواند شما را گیج کند. ما امروز در این مطلب به سراغ همین اپلیکیشن‌ها رفته‌ایم و قصد داریم برترین لانچر‌های موجود برای سیستم‌عامل اندروید را خدمت شما معرفی کنیم، هم‌چنین می‌توانید با لینک‌های موجود، لانچر مد‌نظر خودتان را دانلود نمایید.

Nova Launcher

بهترین لانچر های موبایل

Nova Launcher را بسیاری از کاربران گوشی‌های اندرویدی می‌شناسند. به جرئت باید گفت که این اپلیکیشن یکی از برترین لانچر‌های موجود برای سیستم‌عامل اندروید می‌باشد و دارای ویژگی‌های منحصر به فردی است که در ادامه به گوشه کوچکی از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

شما با اپلیکیشن Nova luncher می‌توانید انقلابی در ظاهر گوشی‌ خود ایجاد کنید. بدون شک این اپلیکیشن جزو ۵ تا از برترین اپ‌های شخصی سازی دنیا است و شما را شگفت‌زده خواهد کرد. امکانات کامل و جذاب این لانچر نکته مثبت بزرگی برای آن محسوب می‌شود. حجم این اپلیکیشن نسبت به رقبای خود بسیار پایین بوده که همین موضوع، برای خیلی از مخاطبین نکته بسیار مهمی محسوب می‌شود. Nova Launcher بسیار سبک بوده و شما با گوشی‌های بسیار قدیمی و پایین‌رده هم شاهد هیچ‌گونه کندی یا لگ نخواهید بود. محیط کاربری کاملا بدون باگ می‌باشد و شما هیچ مشکل خاصی در هنگام استفاده از این لانچر نخواهید یافت. اگر به دنبال نوسازی رابط ‌کاربری گوشی خود هستید، حتما Nova luncher را در نظر داشته باشید.

  • قیمت: رایگان؛ نسخه کامل آن ۴٫۹۹ دلار قیمت دارد
  • سازنده:  TeslaCoil Software
  • حجم: ۸ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

‌‌‌‌‌

Smart Launcher 5

بهترین لانچر های موبایل

 از مهم‌ترین خواسته‌های ما از یک لانچر خوب، سرعت و زیبایی مناسب است که شما می‌توانید هر دوی آن‌ها را در اپلیکیشن Smart Launcher 5 پیدا کنید. نسخه پنجم از این اپلیکیشن دارای تمامی امکانات مورد نیاز بوده و یکی از بهینه‌ترین لانچر‌های اندروید به حساب می‌آید.

ویژگی‌های منحصر به فرد این لانچر شما را شگفت‌زده و گوشی‌تان را متحول خواهد کرد. تعداد و تنوع ویجت‌های اختصاصی Smart Launcher 5 بسیار عالی بوده و تمامی نیاز‌های کاربران گوشی‌های اندرویدی را برطرف می‌سازد. حتی امکان تغییر آیکون‌ اپلیکیشن‌های مختلف هم وجود دارد که آن‌ها را می‌توانید از طریق خود اپلیکیشن دانلود کنید. هزاران تم مختلف موجود بوده که بسیاری از آن‌ها رایگان می‌باشند و تعداد تم‌های premium چندان زیاد نیستند و به احتال زیاد می‌توانید بین انبوهی از تم‌های رایگان، نمونه‌ای که به سلیقه شما نزدیک است را پیدا کنید. اپلیکیشن Smart Launcher 5 توانسته است نمره ۴٫۸ از ۵ را در گوگل‌پلی کسب کند که نشان‌دهنده رضایت فوق‌العاده کاربران آن می‌باشد.

  •  قیمت: رایگان؛ نسخه کامل آن ۷ دلار قیمت دارد
  • سازنده:  Smart Launcher Team
  • حجم: ۱۱ مگابایت

‌‌دانلود از گوگل پلی استور

‌‌‌‌‌‌‌مطالب مرتبط:

‌‌‌‌‌‌‌

Niagara Launcher fresh & clean

بهترین لانچر های موبایل

Niagara Launcher نام یکی از لانچر‌های همه‌کاره موجود برای سیستم‌عامل اندروید است که امکانات فوق‌العاده‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد که در کمتر لانچری شاهد آن هستیم. اگر در کنار رابط‌کاربری زیبا، به دنبال امکانات متعدد و گوناگون هستید، Niagara Launcher می‌تواند یکی از بهترین انتخاب‌های شما باشد.

همان‌طور که اشاره کردیم، محیط این لانچر بسیار زیبا است و از ارگونومی جالب و هوشمندانه‌ای بهره می‌برد که باعث شده است تا پیدا کردن اپلیکیشن‌ها و جست‌ و جوی آن‌ها بسیار راحت و بدون دردسر باشد. اپلیکیشن  Niagara Launcher دارای یک موزیک‌پلیر اختصاصی است که شما را از دانلود هرگونه موزیک‌پلیر بی‌نیاز می‌کند، پخش موسیقی و استفاده از امکانات این پلیر بسیار ساده بوده و هیچ‌گونه پیچیدگی‌ای ندارد. شما با استفاده از این لانچر می‌توانید تغییراتی کاربردی در اعلانات گوشی ایجاد کنید تا کنترل بهتری بر روی آن‌ها داشته باشید. در نهایت باید گفت که Niagara Launcher از روان‌ترین، زیبا‌ترین و پر‌امکانات‌ترین لانچر‌های موجود بوده که جایگزینی بسیار مناسب برای لانچر اصلی گوشی شما است.

  • قیمت: رایگان؛ همراه پرداخت درون برنامه‌ای
  • سازنده:  Peter Huber
  • حجم: ۹ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

‌‌‌‌‌

AIO Launcher

بهترین لانچر های موبایل

اپلیکیشن AIO Launcher، یک لانچر متفاوت بوده که تمرکز اصلی آن بر روی دسترسی آسان و سریع می‌باشد. در این لانچر از اپلیکیشن گرفته تا موسیقی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیدا کنید و از سرعت و دسترسی فوق‌العاده آسان آن لذت ببرید.

ظاهر این لانچر در برابر دیگر اپلیکیشن‌های شخصی‌سازی کمی متفاوت بوده و در نگاه اول کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. اما کافی است شروع به گشت و گذار در محیط لانچر کنید تا متوجه شوید که چه قدر همه چیز در AIO Launcher ساده و روان است. شماره‌گیر‌های هوشمند، آگاهی به شرایط آب و هوایی، موزیک‌پلیر سبک و دسترسی بسیار سریع به اپلیکیشن‌های بیشتر استفاده شده تنها قسمت کوچکی از امکاناتی است که در این لانچر پرقدرت حضور دارند و اشاره به تمامی آن‌ها در یک مطلب کوتاه جای نمی‌گیرد، پس بهتر است خودتان این اپلیکیشن را نصب کنید تا به تمامی ویژگی‌های آن پی ببرید.

  • قیمت: رایگان؛ همراه پرداخت درون برنامه‌ای
  • سازنده:  Evgeny Zobnin
  • حجم: ۱۵ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

‌‌‌‌‌‌

hyperion launcher

بهترین لانچر های موبایل

با استفاده از hyperion launcher قادر هستید در ساده‌ترین و سریع‌ترین حالت هرگونه تغییری که دلتان می‌خواهد را در رابط‌کاربری گوشی‌تان به‌وجود آورید و از ظاهر و ارگونومی جدید لانچر لذت ببرید.

در این لانچر دریایی از امکانات وجود دارد که تغییر رنگ منوی ابزار، استفاده از آیکون‌های جدید، تغییر سایز آیکون‌ها، استفاده از فونت‌های مختلف و دسترسی به ویجت‌های خلاقانه تنها نمونه‌هایی از ویژگی‌های متعدد hyperion launcher می‌باشد. در کنار این همه امکانات جذاب، باید این را هم اضافه کرد که محیط لانچر کاملا روان بوده و شاهد لگ در رابط کاربری آن نیستیم که یکی از نقاط قوت بزرگ این اپلیکیشن می‌باشد.

  • قیمت: رایگان؛ همراه پرداخت درون برنامه‌ای
  • سازنده:  Projekt Development LLC
  • حجم: ۷ مگابایت

‌‌‌‌‌‌دانلود از گوگل پلی استور

‌‌‌‌‌

CPL (Customized Pixel Launcher)

بهترین لانچر های موبایل

اگر سری به گوگل‌پلی بزنید، متوجه خواهید شد که اپلیکیشن CPL با کسب نمره ۴٫۴ از ۵ توسط کاربران، توانسته به یکی از برترین لانچر‌های حال حاضر تبدیل شود که با توجه به امکانات متعدد و زیبایی محیط آن، این دستاورد چندان عجیب هم نیست.

این لانچر نمی‌خواهد شما را درگیر پیچیدگی‌های الکی بکند و همه‌چیز در ساده‌ترین حالت ممکن قرار دارد که این سادگی باعث نشده که با یک محیط زشت مواجه باشیم، بلکه محیط کاربری این اپلیکیشن بسیار زیبا و جذاب است که انعطاف‌پذیری فوق‌العاده‌ای داشته و تغییرات کوچک و بزرگ زیادی می‌توان بر آن اعمال کرد. اگر به دنبال لانچری شیک و سبک می‌گردید، CPL مناسب شما است.

  • قیمت: رایگان؛ همراه پرداخت درون برنامه‌ای
  • سازنده:  whataudoinghere
  • حجم: ۶ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

‌‌‌‌‌

Apex Launcher

بهترین لانچر های موبایل

Apex Launcher از قدیمی‌ترین و برترین لانچر‌های سیستم‌عامل اندروید می‌باشد که سازندگان آن با آپدیت‌های متعدد و پشتیبانی فوق‌العاده، همیشه سعی داشته‌اند تا این اپلیکیشن را در بهترین سطح خود نگه دارند.

این لانچر در ظاهر بسیار ساده است و استفاده از آن هیچ پیچیدگی خاص نداشته و اصلا شما را گیج نخواهد کرد. شاید ظاهر اصلی لانچر کمی قدیمی به‌نظر برسد، اما تم‌ها و امکانات گوناگونی در این اپلیکیشن وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید تا به ظاهر دلخواه و مورد نظر خودتان برسید. تا به الآن اپلیکیشن Apex Launcher نزدیک به ۵۰ میلیون بار در گوگل‌پلی دانلود شده که نشان‌دهنده محبوبیت بالای این لانچر نزد کاربران است.

  • قیمت: رایگان؛ نسخه کامل آن ۸٫۹۹ دلار قیمت دارد
  • سازنده:  Android Does Team
  • حجم: ۱۹ مگابایت

دانلود از گوگل پلی استور

اینستاگرام تکفارستلگرام تکفارس

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید