۹ اپلیکیشن برتر ورزش و تناسب اندام - تکفارس 
۹ اپلیکیشن برتر ورزش و تناسب اندام - تکفارس 
۹ اپلیکیشن برتر ورزش و تناسب اندام - تکفارس 

۹ اپلیکیشن برتر ورزش و تناسب اندام

محمد صداقت
۱۱ فروردین ۱۴۰۳ - 10:44
اپلیکیشن ورزش و تناسب اندام

ما در اینجا قصد داریم ۹ اپلیکیشن برتر ورزش و تناسب اندام را به شما معرفی کنیم. بهترین برنامه‌های ورزشی می‌توانند به تناسب اندام شما کمک کنند و پیشرفت شما را در طول مسیر تحت نظر داشته باشند.

بهترین برنامه­ های ورزشی می‌توانند به صورت رایگان یا همراه با پرداخت درون برنامه‌­ای در دسترس قرار بگیرند. البته شما باید به یک دوره آزمایشی رایگان دسترسی داشته باشید تا ببینید کدام برنامه ورزشی برای شما مناسب‌تر است. اگر زمان کمی دارید و نمی­‌خواهید آزمون و خطا داشته باشید، می توانید از این مقاله کمک بگیرید.  

در این مقاله ۹ اپلیکیشن برتر ورزش و تناسب اندام را بررسی می‌کنیم تا بهترین برنامه برای کارهای مختلف را پیدا کنیم.  اگر هزینه‌های عضویت در باشگاه برایتان زیاد است و نمی توانید از عهده پرداخت آن­ها برآیید، می توانید از برنامه­ های ورزشی استفاده نمایید. شما می ­توانید به کمک برنامه ­ها ورزش کنید و از نظر اقتصادی صرفه­ جویی نمایید.

این برنامه­ ها برای کسانی که به کراسفیت، تقویت عضلات، یوگا، پیلاتس یا دویدن علاقه دارند، مناسب است. برنامه­ های ورزشی جدید به قدری پیشرفته هستند که با ثبت نام در آن‌ها می‌توانید به امکاناتی مانند انجمن‌های آنلاین و مشاوره شخصی دسترسی داشته باشید. برخی از بهترین تجهیزات بدنسازی خانگی مانند Peloton ،Technogym دارای یک برنامه مخصوص هستند.

به عنوان مثال، اگر می‌خواهید برای ماراتن آماده شوید، تمرکز خود را بر روی برنامه‌های مخصوص این امر مانند Strava یا Runna قرار دهید. البته برنامه‌های دیگری نیز وجود دارد که برای دوچرخه‌‌های ورزشی یا تردمیل‌ها، بهترین هستند. برنامه ­های مخصوصی برای ورزش ­های آرامش بخش نیز وجود دارد.

برنامه­ هایی مانند Peloton به اشتراک ماهانه نیاز دارند. هزینه خرید این اشتراک با توجه به میزان کارایی درخواستی شما متفاوت است، اما برنامه­ های دیگر کاملا رایگان هستند. شما می­ توانید در ادامه این مقاله با بهترین برنامه ­های ورزشی موجود بیشتر آشنا شوید و درباره معایب و مزایای آن­ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

Apple Fitness Plus

بهترین برنامه ورزشی
بهترین برنامه ورزشی Apple Fitness Plus

بهترین برنامه ورزشی برای دارندگان آیفون و اپل واچ

مشخصاتقیمت: ۹۹/۹ دلار در ماه
مزایاهمگام سازی با اپل واچ
به روز رسانی مداوم محتوا
طیف گسترده ای از کلاس ها
در دسترس برای دارندگان آیفون
معایبعدم تعیین میزان سختی تمرینات

Apple Fitness Plus یکی از بهترین برنامه های ورزشی برای کاربران اپل است. این برنامه کلاس‌های HIIT، تمرین های قدرتی، یوگا، پیلاتس و مدیتیشن و انواع مختلفی از تمرینات را ارائه می­دهد. این ورزش­ها توسط مربیان مختلف آموزش داده می‌شوند. دو مربی در پس‌زمینه کلاس‌ها حضور دارند و تمرینات مختلفی به کاربران آماتور و حرفه­ای می دهند. این موضوع بسیار مفید است زیرا هیچ گزینه‌ای برای فیلتر کردن میزان سختی تمرینات وجود ندارد.

این برنامه در نگاه اول کمی خسته‌کننده به‌نظر می رسد،. اما شما می توانید کلاس­ها را براساس مربی، زمان و موسیقی مورد علاقه خود فیلتر کنید. علاوه بر آن می‌توانید کلاس‌ها را به کتابخانه خود اضافه کنید. این مساله سبب می­شود که بتوانید به کلاس­های گذشته و آینده خود دسترسی داشته باشید و برای شرکت در آن­ها برنامه ریزی کنید.

اگر در طول یک تمرین، یکی از بهترین ساعت‌های اپل را بر روی مچ خود داشته باشید، می‌توانید آمارهای ساعت اپل خود را بر روی صفحه مشاهده کنید. برنامه Apple Fitness Plus در سال ۲۰۲۲ به روز رسانی شد. همین مساله سبب می­شود که شما دیگر نیازی به داشتن اپل واپ نداشته باشید. شما می توانید بدون داشتن ساعت، به هزاران کلاس ورزشی در خانه و باشگاه دسترسی پیدا کنید.

برنامه Apple Fitness Plus به دلیل تنوع زیاد در تمرینات ارائه شده و امکان همگام سازی با آیفون و اپل واچ توانست جایزه بهترین برنامه تناسب اندام را در جوایز تناسب اندام از آن خود کند. اپل گاهی اوقات تمرینات جدیدی را به این پلتفرم اضافه می‌کند تا از خسته شدن کاربران جلوگیری کند.

Nike Training Club

Nike Training Club
Nike Training Club

بهترین برنامه ورزشی برای تمرینات رایگان

مشخصاتقیمت: رایگان
مزایامحتوای رایگان
امکان تعیین شدت سختی کلاس ها
تمرینات خانگی
برنامه اپل واچ
معایبحذف برنامه های آموزشی از اپلیکیشن

شرکت نایک در مارس ۲۰۲۰، محتوای برنامه Nike Training Club را به مدت ۹۰ روز کاملاً رایگان کرد تا به افراد کمک کند که در طول دوران بیماری کووید ۱۹ در خانه‌ بمانند و ورزش کنند. از آن زمان به بعد، این برنامه به‌طور کاملا رایگان برای کاربران ارائه می شود و برخلاف دیگر برنامه‌های موجود در این لیست، پرداخت­ های درون برنامه ­ای ندارد.

نایک با به روز رسانی خود، برخی از برنامه های آموزشی را که قبلا از ویژگی های محبوب این برنامه بود، حذف کرد. در عوض، شما اکنون این امکان را دارید که تمرینات را توسط گروه عضلانی شامل شکم، بازوها و شانه ها یا باسن و پاها وتمرکز تمرین شامل استقامت، انعطاف‌ پذیری، قدرت، یوگا و غیره فیلتر کنید. البته امکان فیلتر کردن تمرینات براساس مدت زمان، سطح و شدت نیز وجود دارد.

در طی این مدت متوجه شدیم که برنامه­ های ورزشی که توسط مربیان رهبری می‌شوند، جذاب و الهام بخش است. این برنامه تمرینات ورزشی را به صورت کامل به شما نشان می دهد. این مساله سبب می شود که شما بتوانید این تمرینات را با برنامه ریزی خود انجام دهید. گزینه‌ای برای اتصال به برنامه موسیقی اپل نیز وجود دارد. این برنامه بی‌نقص نیست، اما به عنوان یک برنامه رایگان، امکانات زیادی دارد که می توانید از آن ها استفاده کنید.

Peloton

Peloton
Peloton

بهترین برنامه ورزشی برای کسانی که از دوچرخه ثابت و تردمیل استفاده می کنند

مشخصاتقیمت: رایگان، ۱۲.۹۹ یا ۲۴.۹۹ دلار در ماه
مزایادسترسی به طیف گسترده ای از کلاس های انگیزشی
دسته بندی و ذخیره سازی آسان کلاس ها
امکان دسترس به کلاس های زنده به صورت گروهی
رایگان بودن
معایبنیاز به تجهیزات بیشتر از Peloton

اگر نمی‌توانید یک دوچرخه ثابت یا تردمیل Peloton بخرید تا ورزش کنید، می توانید برنامه مخصوص Peloton را دانلود و نصب کنید. در این برنامه، هزاران کلاس تعاملی وجود دارد که به شما کمک می‌کنند عضلاتتان را تقویت کنید و به تناسب اندام برسید. شما پس از تمرین با Peloton، انرژی زیادی می گیرید. مربیان در این برنامه به خاطر انگیزه‌ بالا و تفاوتشان با سایر مربیان متمایز هستند. در این برنامه امکان شرکت در کلاس‌های زنده و رقابت با دوستان نیز وجود دارد.

هنگام بررسی برنامه Peloton متوجه شدیم که تمرینات قدرتی مانند یوگا و کاردیو HIIT به تنهایی برای ما خسته‌کننده هستند. امکان دسته‌بندی کلاس‌ها بسیار عالی است و به شما امکان می‌دهد که چند کلاس را با هم اضافه کنید تا بتوانید به‌طور یکپارچه یک کلاس جالب کششی برای تمرین خود اضافه کنید. کلاس‌ها را راحت می‌توانید روی تلفن یا تبلت دنبال کنید. البته برای تجربه واقعی Peloton، توصیه می‌کنیم تمرینات را از طریق تلویزیون پخش کنید.

برنامه‌های Peloton به شما یک برنامه طولانی‌تر از کلاس‌ها می‌دهد. این برنامه ها به شما کمک می کنند که به هدف خود برسید. شما به کمک این برنامه به مجموعه‌های مختلفی از تمرینات مانند تمرینات قدرتی برای دوندگان، باند مقاومتی یا کلاس‌های پیلاتس دسترسی پیدا می کنید. این مساله پیداکردن طیف وسیعی از تمرینات را بر اساس نوع آن آسان‌تر می‌کند.

بدون شک برای بهره‌برداری حداکثری از Peloton،  شما باید یکی از بهترین دوچرخه‌های ثابت یا بهترین تردمیل‌ها را داشته باشید تا بتوانید در کلاس‌های دوچرخه و تردمیل شرکت کنید. البته بدون داشتن این تجهیزات نیز می توانید از این برنامه استفاده کنید. در واقع Peloton یک برنامه ورزشی عالی با مربیان پرانرژی است که همه می توانند از آن استفاده کنند.

برنامه Peloton در ماه مه ۲۰۲۳، سه گزینه جدید برای عضویت در برنامه را اعلام کرد: برنامه Peloton App Free (رایگان)، برنامه Peloton App One (۱۲.۹۹ دلار در ماه) و برنامه Peloton App+ (۲۴ دلار در ماه). اعضای App One تمرینات قدرتی و زمینی دریافت می کنند. افرادی که اشتراک +App دارند، می توانند کلاس‌های کاردیو را باز ‌کنند.

Sweat

Sweat

بهترین برنامه ورزشی برای زنان

مشخصاتقیمت: ۱۹.۹۹ دلار ماهانه و ۱۱۹.۹۴ دلار سالانه
مزایامربی ها و برنامه های آموزشی مختلف
دنبال کردن آسان
دسترسی به برنامه های تغذیه
سازگاری با اپل واچ
معایبامکانات دستی در طول تمرین

ایده‌ اصلی برنامه Sweat از یک مربی شخصی استرالیایی به نام کایلا ایتسینز دریافت شد. Sweat در سال ۲۰۱۵ به عنوان مجموعه‌ای از راهنماهای مربوط به بیکینی آغاز به کار کرد و در حال حاضر به یک برنامه آموزشی گسترده با تعدادی برنامه و دستور پخت و پز مختلف تبدیل شده است که به شما در رسیدن به اهدافتان کمک می‌کند. این برنامه برای تمامی بانوان مناسب است. مادران جدیدی که به تازگی زایمان کرده اند و می خواهند تناسب اندام خود را حفظ نمایند و دخترانی که می خواهند اعتماد به نفس خود را افزایش دهند، می توانند از برنامه Sweet استفاده کنند.

مربیان این برنامه شامل خود کایلا و افرادی مانند کلسی والز، کنتل دانکن، بریتنی ویلیامز و استفانی سانزو می باشند. اگر فکر می‌کنید که می‌خواهید جلسه‌ای را به برنامه خود اضافه کنید، می‌توانید به آسانی برنامه خود را تغییر دهید و کلاس‌های آنلاین را دریافت کنید. این تمرینات نیز با اپل واچ سازگار است. نسخه رایگانی از این برنامه وجود ندارد. البته کاربران جدید می‌توانند برای یک دوره آزمایشی رایگان ۷ روزه ثبت نام کنند.

در حین بررسی این برنامه، طیف وسیعی از برنامه ها را بررسی کردیم، اکثر تمرینات رضایت بخش بودند. البته تمرینات خمشی و پرشی کیفیت چندانی ندارند اما می توان  از آن ها صرف نظر کرد. این برنامه قطعا برای زنان طراحی شده است، اما هیچ دلیلی وجود ندارد که مردان نتوانند برنامه‌های آموزشی آن را دنبال کنند.

EvolveYou

EvolveYou
EvolveYou

بهترین برنامه برای افرادی که تنوع را دوست دارند

مشخصاتقیمت: ۱۶.۹۹ دلار ماهیانه
مزایاشش برنامه آموزشی مختلف با مربیان واجد شرایط
رابط کاربری ساده
کلاس های درخواستی
معایبمشکلات برنامه در برخی مواقع

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید تمرینات خود را به صورت متناوب بین کاردیو یا وزنه، پیلاتس یا HIIT، باشگاه ورزشی یا تمرین در اتاق نشیمن خود ترکیب کنید، EvolveYou یک برنامه ورزشی مناسب برای شما است. این برنامه توسط مربی شخصی به نام کریسی کلا برای زنان طراحی شده است و شش مربی مختلف در آن همکاری می‌کنند. همه آن‌ها برنامه‌های تمرینی مختلفی برای کاربران دارند.

در طول تست متوجه شدیم که کار با این برنامه آسان است. البته گاهی اوقات برنامه خطاهایی نشان می دهد. پیدا کردن تمرینات بسیار ساده و آسان است و این برنامه مناسب ورزشکاران مبتدی و باتجربه می‌باشد. امکان پخش موسیقی یا گوش دادن به یک پادکست در حین تمرین وجود دارد. این مساله سبب می شود که نیازی به پیدا کردن موسیقی جدید نداشته باشید.

این برنامه دارای یک دوره آزمایشی رایگان ۱۴ روزه است که به شما امکان می‌دهد به تمامی بخش‌ها دسترسی پیدا کرده و تمرینات را قبل از اشتراک دریافت کنید.

Centr

Centr
Centr

بهترین برنامه ورزشی برای مردان

مشخصاتقیمت: ۲۹.۹۹ دلار ماهیانه
مزایادسترسی به برنامه های آموزشی
تمرینات ورزشی خانگی و باشگاهی
برنامه های غذایی
معایبگزینه ای برای پخش موسیقی های شخصی شما وجود ندارد

زمانی که به دنبال رژیم تناسب اندام هستید، می‌توانید به انتخاب های مناسبی که توسط Thor پشتیبانی می‌شود، دسترسی داشته باشید. ایده برنامه Centr از کریس همسورث (بازیگر نقش (Centr دریافت شد. این برنامه با ترکیب ورزش و رژیم غذایی به افزایش قدرت ذهنی و فیزیکی شما کمک می کند.  

برنامه centr ویدیوهای تمرین روزانه را ارائه می دهد که می توانید در باشگاه یا خانه تمرین کنید و رشته‌های مختلف HIIT، تمرینات قدرتی، بوکس و حتی یوگا و پیلاتس را امتحان کنید. برنامه‌های غذایی این برنامه به شما امکان می‌دهند که دستورالعمل‌های سالم و خوشمزه‌ای از آن بیابید. این برنامه دارای تمرینات مخصوص مدیتیشن نیز می باشد و می توانید فضای ذهنی شما را به خوبی توسعه دهد.

در طول دوره آزمایشی، از کلاس‌های متنوع موجود در برنامه لذت بردیم. تنها نقطه منفی این برنامه عدم دسترسی به موسیقی شخصی است. البته این برنامه امکان دانلود تمرینات ورزشی بدون وای فای را نیز ندارد که به نوعی از معایب این برنامه محسوب می شود.

Centr دارای یک دوره آزمایشی رایگان ۷ روزه با هزینه اشتراک ماهانه ۲۹.۹۹ دلار است. با این حال، ممکن است بخواهید یک اشتراک سالانه بخرید. خرید اشتراک سالانه دارای تخفیف است و هزینه اشتراک ماهانه را تا ۱۰ دلار کاهش می دهد.

Strava

Strava
Strava

بهترین برنامه ورزشی برای دوندگان

مشخصاتقیمت: رایگان، ۵ دلار ماهانه و ۵۹.۹۹ دلار سالانه
مزایاامکان ردیابی چندین ورزش
همگام با جو جامعه
اشتراک ۳۰ روزه رایگان
معایبامکان دسترسی به عمده ویژگی های برنامه در نسخه غیر رایگان

Strava یکی از بهترین برنامه های مخصوص دویدن در بازار است که با یک اشتراک رایگان و پولی به دوندگانو دوچرخه سواران اجازه می دهد تا روند پیشرفت خود را رصد کنند. گفتنی است شما می توانید در مجموع ۳۱ ورزش مختلف را با آن دنبال کنید و تنها محدود به ورزش های دو و میدانی نیست. این فهرست شامل پیاده‌روی، قایق‌رانی، دوچرخه‌سواری الکتریکی، قایقرانی، اسکی آلپاین، شنا، پاروزنی ایستاده و یوگا است.

البته، مهم است به این نکته اشاره کنیم که در Strava هیچ تمرینی به صورت واقعی وجود ندارد، بنابراین برخلاف برنامه‌های دیگر در این لیست، انتظار نداشته باشید که وارد شوید و یک جلسه تمرین استقامتی را دنبال کنید. این برنامه درصد پیشرفت شما را نشان می دهد.

در حالی که نسخه رایگان این برنامه فوق العاده است، نسخه پولی آن امکان استفاده از ابزار مسیریابی در Strava را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این مساله سبب می شود که دوندگان بتوانند مسافت طی شده را ثبت کنند . این برنامه بخش‌ها، معیارهای پیشرفته عملکرد و برنامه های آموزشی و پیشنهادات زیادی را به شما ارائه می دهد.

Strava علاوه بر دستگاه‌های Wear OS و اپل واچ، از ردیاب های متنوعی نیز پشتیبانی می‌کند. اگر در نزدیکی مناطق محدود زندگی کنید، ویژگی‌ ردیابی موقعیت مکانی را انتخاب کنید. این برنامه ویژگی‌های مفیدی مانند دارد که همه آن ها برای حفظ امنیت شما طراحی شده‌اند و به دوستان یا اعضای خانواده شما اجازه می‌دهند تا مکان شما را در حال دویدن ردیابی کنند.

HWPO Training

HWPO Training
HWPO Training

بهترین آموزش کراس فیت

مشخصاتقیمت: ۴۰ دلار ماهانه
مزایامناسب طرفداران کراس فیت که به تنهایی تمرین می کنند
مناسب برای مبتدیان
کاربری ساده
معایبهزینه بالا نسبت به سایر برنامه های موجود در این لیست

فرقی نمی کند که از طرفداران کراس فیت هستید یا به تازگی فعالیت خود را برای یادگیری این ورزش شروع کرده اید، شما می توانید از برنامه آموزشیHWPO  استفاده کنید. این برنامه توسط مت فریزر (برنده پنج بازی متوالی CrossFit) طراحی شده است. تمرینات به وضوح نوشته شده و به راحتی قابل پیگیری است. ویدیوهای آموزشی نیز به شما کمک می‌کند تا به صورت کامل بر آن مسلط شوید.

ما طی یک ماه گذشته در حال تست برنامه HWPO Sweat بودیم. این برنامه سرعت فوق العاده ای دارد و تمرینات آن نیز موثر می باشد. HWPO مخفف عبارت Hard Work Pay Off است. منظور این عبارت آن است که کار سخت به نتیجه می رسد. این تمرینات می‌توانند در سالن ورزشی و خانه انجام شوند، زیرا به تجهیزات زیادی نیاز ندارند.

نکته منفی گران بودن اشتراک این برنامه است. اگر بتوانید مبلغ اشتراک را پرداخت کنید، می توانید از بهترین امکانات موجود در این برنامه استفاده کنید. شما می توانید از برنامه های تغذیه موجود در این برنامه نیز استفاده کنید.

Fiit

Fiit
Fiit

رتبه ۱ در میان بهترین برنامه های ورزشی

مشخصاتقیمت: رایگان، اشتراک های ۹ و ۱۳ دلاری
مزایادسترسی به کلاس های مختلف
مانیتور ضربان قلب ( امکان فروش جداگانه)
دسترسی به آموزش مربیان جهانی
معایبعدم همگام سازی کیت های بدنسازی
دسترسی به امکانات کامل در نسخه پولی

اگر به وزنه‌برداری، یوگا یا کاردیو علاقه دارید، برنامه Fiit تمامی این ورزش‌ها را پوشش می‌دهد. به همین دلیل است که به عنوان بهترین برنامه ورزشی شناخته می‌شود. Fiit را با تجهیزات یا مانیتورهای قلبی و یا بدون آنها تست کرده ایم که نشان دهنده میزان رضایت ما از آن ها است.

ویژگی‌های مفید درون برنامه‌ای، نظارت واضح بر معیارها و حضور مربیان حرفه‌ای جهانی تنها برخی از مزایای عضویت در  برنامه Fiit هستند. شما می‌توانید به تمرینات قدرتی در این برنامه دسترسی داشته باشید و به راحتی در خانه به تقویت عضلات و بهبود قلبی و عروقی بپردازید. سپس می‌توانید کمی استراحت کنید و دوباره شروع به کار نمایید.

تمامی تمرینات ورزشی مانند یوگا و تمرینات تنفسی به صورت رایگان و پولی در دسترس هستند. اگر بخواهید از نسخه غیر رایگان استفاده کنید، می توانید به امکانات زیادی دسترسی داشته باشید. به هر حال می‌توانید از دوره آزمایشی رایگان نیز استفاده کنید.

بهترین برنامه ورزشی چیست؟

بهترین برنامه ورزشی برای شما شامل تمریناتی است که به انجام آنها علاقه دارید. این برنامه می تواند تا حد زیادی شما را پوشش دهد. در حالت ایده‌آل، یک برنامه تناسب اندام خوب از چندین سطح تخصصی پشتیبانی می‌کند تا با تناسب و راحتی بیشتر، بتوانید خود را به سطح بعدی برسانید.

در حالی که تعداد انگشت‌شماری از این برنامه‌ها رایگان هستند، بسیاری از این برنامه‌های کاربردی نیاز به اشتراک دارند. از دوره های آزمایشی موجود استفاده کنید. در صورتی که برنامه نیاز های شما را برطرف کند، می توانید از نسخه غیر رایگان نیز استفاده کنید. در صورت رضایت می توانید اشتراک ماهانه خود را به سالانه تغییر دهید. این مساله می تواند هزینه های شما را کاهش دهد و سبب صرفه جویی شما شود.

اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید برنامه‌های ورزشی خود را به طور منظم با هم ترکیب کنید، می توانید از برنامه های تمرینی متناسب با روحیه خود استفاده نمایید. این مساله سبب می شود که از خرید اشتراک ماهانه احساس پشیمانی نداشته باشید.

چندین گزینه موجود در لیست بهترین اپلیکیشن‌های ورزشی، داده‌های ورزشی شما را ثبت خواهند کرد. اگر شما از آیفون استفاده می‌کنید، توجه ویژه‌ای به اپلیکیشن‌های ادغام شده با اپلیکیشن داخلی Health در گوشی خود داشته باشید.

چگونه بهترین برنامه­ های ورزشی را آزمایش کنیم؟

ما چندین برنامه ورزشی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید بهترین تصمیم ممکن را اخذ کنید. در نهایت چندین تمرین را امتحان کردیم و به این موضوع رسیدیم که دنبال کردن تمرین‌ها چقدر آسان است و متوجه شدیم چه تعداد تمرین جدید به برنامه اضافه می‌شود.

ما به جزئیات کوچکی که استفاده از برنامه را لذت‌بخش‌تر می‌کنند نیز توجه کردیم. گزینه همگام‌سازی برنامه با پلتفرم‌های موسیقی شخصی به شما اجازه می‌دهد که در حین تمرین از لیست پخش خود استفاده کنید یا امکان دانلود تمرینات برای انجام تمرین بدون نیاز به سیگنال تلفن همراه یا اتصال به اینترنت را بررسی کردیم. در پایان نیز به بررسی هزینه برای دانلود یا خرید اشتراک این برنامه پرداختیم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید