۱۵ اپلیکیشن برتر آشپزی که شما را به یک آشپز حرفه‌ای تبدیل می‌کنند - تکفارس 
۱۵ اپلیکیشن برتر آشپزی که شما را به یک آشپز حرفه‌ای تبدیل می‌کنند - تکفارس 
۱۵ اپلیکیشن برتر آشپزی که شما را به یک آشپز حرفه‌ای تبدیل می‌کنند - تکفارس 

۱۵ اپلیکیشن برتر آشپزی که شما را به یک آشپز حرفه‌ای تبدیل می‌کنند

محمد صداقت
۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - 09:32
اپلیکیشن برتر آشپزی

ما در این مقاله قصد داریم شما را با ۱۵ اپلیکیشن برتر آشپزی آشنا کنیم. این اپلیکیشن‌ها به شما کمک می‌کنند تا مثل حرفه‌ای‌ها آشپزی کنید.

اگر شما هم مثل خیلی‌ها از آشپزی لذت می‌برید، می‌دانید که تهیه غذاهای خوشمزه چقدر لذت‌بخش است. اما پیدا کردن دستورپخت‌هایی که بتوانند به شما کمک کنند تا انواع غذاهای رستورانی را در منزل خود تهیه کنید، آسان نیست.

خوشبختانه ما در سال ۲۰۲۴ به سر می‌بریم و آشپزی به لطف بهترین اپلیکیشن‌های آشپزی، هیجان انگیزتر شده است!

تصور کنید که یک دستیار آشپزخانه مجازی در گوشی خود دارید. این برنامه‌ها مانند دوستانی هستند که به شما کمک می کنند غذاهای عالی بپزید. این اپلیکیشن‌ها برای پخت راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر غذا طراحی شده‌اند.  

علاوه بر موارد ذکر شده، این اپلیکیشن‌ها امکاناتی مانند برنامه‌های غذایی شخصی‌ ارائه می دهند که با رژیم غذایی شما هماهنگ است. این اپلیکیشن‌ها حتی به صورت ویدیویی ترفندهای آشپزی را گام به گام به شما آموزش می‌دهند.

در این مقاله به بررسی ۱۵ اپلیکیشن برتر آشپزی در سال ۲۰۲۴ خواهیم پرداخت. این برنامه‌ها نحوه پخت و لذت بردن از آن را تغییر می‌دهند. غذاهای خوشمزه در انتظار شما هستند.

Cookpad

برنامه Cookpad چیزی فراتر از یک برنامه آشپزی و دستور پخت است. این برنامه شامل جامعه پویایی از علاقه‌مندان به غذا است که خلاقیت‌های آشپزی خود را به اشتراک می‌گذارند. این برنامه به صورت کاربر محور، شما را به جستجوی طیف متنوعی از غذاهای محبوب سنتی تا غذاهای خلاقانه دعوت می کند.

نقطه قوت این برنامه، محتوای تولیدشده توسط کاربران است. در این برنامه آشپزهای خانگی از سراسر جهان غذاهای مورد نظر خود را می پزند و با دیگران به اشتراک می‌گذارند. اگر شما به این فکر می کنید که برای آخر هفته چه غذایی درست کنید یا به دنبال یک تجربه جدید آشپزی هستید، می توانید از برنامه Cookpad استفاده کنید. شما با استفاده از این برنامه به دستور پخت های متنوعی از سراسر دنیا دسترسی خواهید داشت.

Cookpad یک برنامه ایده‌آل برای کشف، اشتراک‌گذاری و لذت بردن از غذاهای خانگی خوشمزه است. در واقع برنامه Cookpad می تواند سلیقه‌ افراد مختلف را ارضا کند.

Yummly

اگر به دنبال یک برنامه برای آشپزی و دسترسی به دستور پخت های متنوع هستید، Yummly گزینه فوق‌العاده ای برای شما است. این برنامه توصیه‌های خود را متناسب با سلیقه فردی و نیازهای غذایی شما تنظیم می‌کند.

این برنامه هوشمند به مرور زمان، سلیقه غذایی شما را متوجه می شود. در این صورت مجموعه‌ای محدود از دستورهای غذایی مطابق با سلیقه شما را ارائه می دهد.

Yummly مجموعه‌ای از غذاهای متنوع و سطح مهارت‌های مختلف را به شما آموزش می دهد. این برنامه به شما اطمینان می دهد که همیشه ایده های جدیدی برای آشپزی داشته باشید.

این برنامه برای همه مناسب است. اگر شما گیاه‌خوار یا گوشت‌خوار هستید یا محدودیت‌های خاص رژیمی دارید، Yummly می تواند برای شما مناسب باشد. این برنامه رابط کاربری حساس و ویژگی‌های جستجوی قدرتمندی دارد و جستجوی دستور پخت را آسان تر می‌کند.

شما می توانید به کمک رابط های کاربرپسند و تصاویر جذاب برنامه Yummly، آشپزی خود را به سطح بالاتری ارتقا دهید. این مساله سبب می شود که هر وعده غذایی به یک شاهکار دلچسب تبدیل شود.

Tasty

در واقع Tasty یک برنامه معروف آشپزی است. این برنامه از طریق ویدیوهای جذاب، دستور پخت و دستورالعمل‌های آسان، لذت آشپزی را به شما هدیه می دهد.

برنامه Tasty با رابط کاربری جذاب خود، آشپزی را به یک تجربه جذاب و تعاملی تبدیل می‌کند.

این برنامه مجموعه متنوعی از دستور پخت ها را ارائه می دهد و می تواند سلیقه‌ها و سطح مهارت‌های مختلف آشپزی را پوشش دهد. این دستور پخت ها، وعده‌های غذایی سریع تا غذاهای جدید را شامل می شود. Tasty با ارائه ویدیو، پخت غذا را به صورت گام به گام به شما آموزش می دهد. این مساله سبب آسان شدن پخت غذاهای پیچیده می شود.

شما در این برنامه می‌توانید مجموعه‌ گسترده‌ای از آشپزی‌ها و دستور پخت ها را پیدا کنید. این تنوع سبب می شود که شما مطمئن شوید برای هر سلیقه ای، دستور پخت خاصی وجود دارد. سرآشپزها یا آشپزهای تازه کار می توانند به کمک Tasty، دستورهای غذایی را دریافت ‌کنند و از آشپزی لذت ببرند.

Allrecipes

برنامه بعدی در بررسی بهترین برنامه های آشپزی و دستور پخت، Allrecipes است. Allrecipes یک برنامه جامع آشپزی و دستور پخت است که جامعه‌ای جهانی از آشپزهای خانگی و آثار آشپزی تست‌شده را گرد هم می آورد.

این برنامه به مجموعه گسترده ای از دستورهای غذایی ارسال شده توسط کاربران دسترسی دارد و آموزش پخت منبع بزرگی از وعده‌های غذایی را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

Allrecipes طیف متنوعی از سلیقه‌ها و غذاهای بین المللی را پوشش می‌دهد. نقطه قوت این برنامه، محتوای تولیدشده توسط کاربران است. کاربران نظرات و امتیازهای خود را برای دستور پخت های مختلف ثبت می کنند. همین مساله به شما کمک می کند که دستورهای غذایی با کیفیت را شناسایی کنید.

اگر به دنبال یک ایده سریع برای شام هفته‌ای هستید یا برای جشن برنامه‌ریزی می‌کنید، Allrecipes گزینه‌های زیادی در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می توانید با حمایت جمعی از آشپزهای دنیا به دنیای طعم‌ها، تکنیک‌ها و خلاقیت‌های آشپزی دسترسی داشته باشید.

این برنامه یک اپلیکیشن عالی برای تبدیل آشپزخانه شما به مرکز پخت غذاهای خوشمزه است.

BigOven

امکان ندارد در مورد بهترین اپلیکیشن‌های آشپزی صحبت کنیم و از BigOven یاد نکنیم. این برنامه برای آموزش پخت غذا به کار می رود و فرایند آشپزی شما را ساده می‌کند.

این برنامه با تمرکز بر سازمان‌دهی دستور پخت‌های مختلف، به شما این امکان را می‌دهد که دستور غذایی مورد علاقه خود را ذخیره کنید و به آن‌ها دسترسی داشته باشید. برنامه BigOven به شما امکان می دهد تا لیست خرید ایجاد نمایید. در نهایت نیز می‌توانید وعده‌های غذایی خود را برای هفته آینده برنامه‌ریزی کنید.

برنامه BigOven دستورهای غذایی متنوع و انواع غذاهای رژیمی را پوشش می‌دهد. در نهایت نیز به شما اطمینان می دهد که پخت غذا را تا آخر به درستی انجام می دهید. رابط کاربری BigOven به شما کمک می‌کند تا فرآیند آشپزی خود را بهینه سازی کنید. این برنامه برای آماده کردن غذاهای کم یا غذاهایی برای جشن های بزرگ دوستانه و فامیلی مناسب است.

ویژگی برجسته این برنامه قابلیت تولید لیست خرید براساس دستورهای غذایی است که انتخاب می‌کنید. این امر باعث تسهیل خرید مواد غذایی می‌شود. تجربه آشپزی خود را با ابزارهای عملی BigOven به سطح بالاتری ارتقا دهید. در نهایت نیز آشپزخانه‌ خود را به یک مکان سازمان‌دهی شده برای آشپزی تبدیل کنید.

SuperCook

برنامه SuperCook دستور پخت‌هایی را به شما نشان می‌دهد که می‌توانید آن ها را با مواد اولیه‌ای که در خانه دارید، درست کنید. این برنامه بیش از ۱۱ میلیون دستور پخت در دسترس دارد. این مساله به شما اطمینان می‌دهد که همیشه ایده های جدیدی برای آشپزی داشته باشید.

برنامه SuperCook به شما امکان می‌دهد که مواد اولیه موجود در آشپزخانه خود را برای پخت غذاهای جدید استفاده کنید. این مواد از یک لیست شامل بیش از ۲۰۰۰ ماده اولیه انتخاب می‌شود.

SuperCook از منابع خود برای پیدا کردن دستور غذاهایی استفاده می کند که با مواد اولیه شما مطابقت داشته باشند. این مساله شما را از خریدهای نامناسب و غیرضروری نجات می‌دهد.

این برنامه به ویژگی‌هایی مانند حالت جستجوی صوتی مجهز شده است. شما می توانید به کمک جستجوی صوتی به سرعت مواد اولیه را به آشپزخانه خود ببرید و دستور پخت را تنظیم کنید.

SuperCook باعث ایده گرفتن آشپزهای حرفه ای و تازه کار می شود. این مساله سبب می شود که کاربران بتوانند از تمام مواد اولیه خود بهترین استفاده را ببرند. بنابراین می توانید مانع هدر رفتن مواد غذایی شوید و در وقت و پول خود صرفه‌ جویی کنید.

Mealime

گاهی اوقات به این فکر می افتید که با مواد موجود در یخچال خود چه غذایی می توانید درست کنید. در چنین مواردی Mealime می‌تواند ناجی آشپزی شما باشد. این برنامه گزینه‌های فراوانی از انواع دستور پخت را در اختیار شما قرار می دهد. این مساله به شما کمک می کند تا غذاهای خوشمزه را به راحتی تهیه کنید.

برنامه Mealime با تمرکز بر کاهش هدررفت غذا، برنامه غذایی خاصی به شما ارائه می دهد تا بتوانید از اکثر مواد خریداری شده استفاده کنید. این مساله سبب صرفه جویی شما در هزینه ها خواهد شد.

این برنامه براساس اولویت در دستور پخت‌، یک لیست از مواد اولیه ارائه می‌دهد. در نهایت نیز خرید مواد اولیه مورد نیاز برای طول هفته را آسان می‌کند. این مساله برای کسانی که از خرید مواد غذایی خوشحال نمی شوند، مناسب است.

برنامه Mealime به کاربران این امکان را می‌دهد تا لیست مواد غذایی مورد نیاز خود را به سرویس‌هایی مانند Amazon Fresh یا Instacart سفارش دهند و مواد غذایی را به راحتی در خانه تحویل بگیرند.

در واقع Mealime برنامه ای است که برنامه‌ریزی غذایی را ساده می‌کند. این برنامه ضایعات غذایی را کاهش می‌دهد و به کاربران در صرفه‌جویی هزینه‌ها کمک می‌کند. این برنامه مجموعه‌ای از دستورهای غذایی متناسب با نیازهای کاربران را ارائه می دهد و اطلاعات تغذیه‌ای از جمله کالری‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برنامه Mealime دارای نسخه پرو است. این نسخه ویژگی‌های اضافی مانند دستورهای غذایی اختصاصی، فیلترهایی برای غذاهای سفارشی و قابلیت افزودن یادداشت به دستورهای غذایی را به کاربران ارائه می دهد.

Stashcook

اگر به دنبال برنامه ای هستید که فراتر از آشپزی ساده باشد، Slashcook همان چیزی است که به دنبالش هستید. این برنامه دستور پخت های متنوعی دارد و آماده سازی غذا و خرید مواد غذایی را ساده می کند.

این مساله به کاربران امکان می‌دهد که دستورهای غذایی موجود در وب را ذخیره کنند و از طریق برنامه به صورت هفتگی غذا بپزند.

برنامه Slashcook تمام مراحل آماده‌سازی و پخت غذا را ساده می‌کند و برنامه‌ریزی وعده‌های غذایی برای هفته آینده را به شما ارائه می دهد. شما می توانید دستور پخت‌ غذاها را در مجموعه‌ها سازماندهی کنید تا گزینه‌هایی چون شام سریع یا دستور پخت برای مناسبت‌های خاص را به راحتی پیدا کنید.

Stashcook قصد دارد با حذف اجزای اضافی موجود در سایت‌های دستور پخت و ارائه یک رابط کاربری ساده، جستجوی دستور پخت را آسان‌تر کند.

این برنامه یک لیست خرید ساده ارائه می‌دهد. این مساله به شما امکان می‌دهد تا تمام مواد مورد نیاز برای دستورهای غذایی خود را تهیه کنید. در نهایت نیز سایر مواد مورد نیاز را به صورت دستی به آن اضافه کنید. در نهایت این برنامه لیست را براساس ردیف‌های فروشگاه مرتب می‌کند و خرید را برای شما راحت تر می کند.

علاوه بر آن، Stashcook کاملا رایگان است و به کاربران امکان می‌دهد تا هر تعداد دستور پخت که دوست دارند را ذخیره کنند و هر هفته بدون محدودیت، برنامه‌های غذایی مورد علاقه خود را آماده کنند.

Whisk

در واقع Whisk یک برنامه آشپزی است که به کاربران کمک می‌کند تا دستور پخت غذا، برنامه‌های غذایی و خرید مواد غذایی خود را سازماندهی کنند. این برنامه به کاربران امکان می‌دهد که مجموعه دستور غذایی شخصی خود را به یک برنامه‌ریزی هفتگی انتقال دهند. این امر در صرفه‌جویی زمان و بهتر غذا خوردن به کاربران کمک می‌کند.

قابل ذکر است که اپلیکیشن Whisk به کاربران کمک می‌کند تا با تبدیل فوری هر دستور پخت یا برنامه غذایی به یک لیست خرید هوشمند، زمان خرید مواد غذایی را به نصف کاهش دهند.

برنامه Whisk می‌تواند اطلاعات دقیق تغذیه و میزان کالری برای هر دستور غذایی را ذخیره کند. این امر سبب راحت تر شدن رژیم های غذایی و حفظ سلامتی شما می شود.

Whisk از سوی آشپزهای خانگی در سراسر جهان نظرات مثبتی دریافت کرده است. علت این مساله کمک به کاربران در سازماندهی دستورها و برنامه‌های غذایی می باشد.

علاوه بر آن، Whisk یک لیست خرید ارائه می‌دهد. این لیست خرید به کاربران امکان می‌دهد که با فشار دادن یک دکمه، غذاها را به صورت حضوری در فروشگاه یا به صورت آنلاین خریداری کنند.

Kitchen Stories

برنامه Kitchen Stories یک برنامه آشپزی است که در بین اپلیکیشن‌های آشپزی برنده جایزه شده است و ویژگی‌های متنوعی را برای کمک به کاربران ارائه می‌دهد. این برنامه هزاران دستور پخت رایگان را در اختیار شما قرار می دهد که استفاده از آن ها آسان، اقتصادی و زیبا است.

علاوه بر آن، برنامه Kitchen Stories شامل ویدیوهای آموزشی است که نحوه آماده‌سازی دستورهای غذایی را به صورت قدم به قدم به کاربران نشان می‌دهد.

برنامه Kitchen Stories به کاربران این امکان را می‌دهد تا کتاب‌های آشپزی شخصی‌شان را ایجاد کنند و دستورات غذایی را در دسته‌بندی‌هایی مانند «غذاهای امتحانی» یا «خوشمزه» قرار دهند. کاربران می‌توانند دستورات پخت و پز خود را بارگذاری کرده و با جامعه جهانی از آشپزهای خانگی به اشتراک بگذارند.

این برنامه اطلاعات تغذیه‌ای و تعداد کالری تمام دستورهای غذایی ذخیره شده در برنامه را ارائه می‌دهد. Kitchen Stories  دارای رابط کاربری آسان، تعاملی و تصاویر جذاب می‌باشد.

فرقی نمی کند که آشپز حرفه ای یا آماتور باشید، همیشه چیز جدیدی برای یادگیری در این برنامه وجود دارد.

AnyList

هرکس به دنبال یک برنامه چندکاره‌ است، می تواند از برنامه AnyList استفاده کند. این برنامه چندکاره است و به شما امکان می‌دهد تا به بخش‌هایی چون دستور غذایی، برنامه‌ریزی غذایی و لیست غذایی در یک بخش دسترسی داشته باشید.

برنامه AnyList یک لیست خرید به کاربران ارائه می‌دهد. این لیست‌های دسته‌بندی شده به شما این امکان را می‌دهند که بخش‌های خود را سفارشی‌ کنید و یک لیست اصلی داشته باشید.

این برنامه به‌گونه‌ای طراحی شده است که لیست کردن را بسیار آسان می‌کند. شما می توانید از این برنامه برای خرید مواد غذایی، لیست‌ بسته‌بندی تعطیلات و لیست پروژه‌های خانگی استفاده کرد.

AnyList به کاربران این امکان را می‌دهد تا متناسب با برنامه غذایی خرید کنند. کاربران می توانند دستور پخت‌ها را در این برنامه آپلود کنند و دستور غذایی را به یک روز از هفته اختصاص دهند. در صورت لزوم نیز میزان آن‌ها را تغییر دهند و مواد اولیه را به لیست مواد غذایی خود اضافه کنند.

این برنامه به خاطر رابط کاربری ساده، دستور پخت با کیفیت بالا و قابلیت همگام‌سازی با خانواده و دوستان، محبوبیت زیادی در میان مردم دنیا دارد. AnyList برای هر دو پلتفرم iOS و اندروید در دسترس است. AnyList در هر دو پلتفرم به عنوان یکی از بهترین اپلیکیشن‌های آشپزی و دستور پخت شناخته می‌شود.

Paprika Recipe Manager 3

برنامه Recipe Manager 3 یک اپلیکیشن چندکاره است که به کاربران کمک می‌کند دستورهای غذایی، برنامه‌ریزی غذایی و لیست مواد غذایی خود را سازماندهی کنند. این برنامه دارای یک مرورگر داخلی است که به کاربران امکان می‌دهد تا دستورهای غذایی را در وب ذخیره کنند. یک سرویس همگام‌سازی به طور یکپارچه داده‌ها را در تمام دستگاه‌ها همگام می‌کند.

Paprika Recipe Manager 3 شامل یک سیستم کامل پخت و پز درجه یک، دستور پخت‌ها و لیست‌های قابل تنظیم و ویژگی‌های عالی دیگری است. این ویژگی ها برنامه Paprika Recipe Manager 3 را به یک برنامه بسیار عالی برای آشپزهای حرفه‌ای تبدیل کرده است.

شما بدون شک عاشق رابط کاربری، دستورهای غذایی با کیفیت بالا و قابلیت همگام‌سازی این برنامه با خانواده و دوستان خود خواهید شد.

برنامه Paprika Recipe Manager 3 برای پلتفرم‌های مختلفی از جمله iOS، macOS، اندروید و وب در دسترس است. این برنامه برای ساده سازی برنامه غذایی و مراحل آشپزی به کار می رود. در واقع Paprika Recipe Manager 3 یکی از بهترین برنامه های موجود در این زمینه است.

Food Network Kitchen

در واقع Food Network Kitchen بهترین همراه آشپزی برای کسانی است که به دنبال الهام گرفتن از سرآشپزان مشهور و متخصصان درجه یک آشپزی هستند. این برنامه فراتر از دستور پخت غذاست و کلاس‌های آشپزی متنوع، آموزش‌های تخصصی و نمایش‌های زنده آشپزی ارائه می‌دهد.

برنامه Food Network Kitchen شما را در پخت غذاهای مختلف و تکنیک‌های آن راهنمایی می‌کند. در واقع برنامهFood Network Kitchen به شما کمک می کند تا مهارت‌های خود را بهبود ببخشید.

فرقی نمی کند که یک آشپز حرفه ای یا آماتور باشید، محتوای ویدیویی و دستورالعمل‌های گام به گام این برنامه، تمامی سطوح آشپزی را در بر می گیرد.

این برنامه یک پلتفرم ارائه می‌دهد تا شما امکان برقراری ارتباط با علاقه‌مندان به غذا را داشته باشید. شما می توانید از این طریق تجربیات آشپزی خود را به اشتراک بگذارید. برنامه  Food Network Kitchen با دسترسی به گنجینه‌ای از دانش آشپزی، تخصص سرآشپزهای مشهور را در اختیار شما قرار می دهد و تجربه آشپزی شما را لذت بخش‌تر می کند.

SideChef

در واقع SideChef بهترین مربی آشپزی است و با رویکرد تعاملی و کاربرپسند خود آشپزی شما را ساده می‌کند. این برنامه به عنوان دستیار مجازی آشپزخانه عمل نموده و شما را در هر مرحله از فرآیند پخت وپز راهنمایی می کند.

SideChef با دستورالعمل‌های صوتی دقیق، تایمر و ویژگی‌های تعاملی به شما اطمینان می‌دهد که بتوانید دستورالعمل‌های پیچیده را مدیریت و اجرا کنید. کتابخانه گسترده این اپلیکیشن محدوده وسیعی از آشپزی‌ها و برنامه‌های رژیمی را با انواع نیازها و سلیقه‌ها پوشش می‌دهد.

این برنامه منوی دلخواهی را در اختیارتان قرار می‌دهد. در نهایت به شما امکان می‌دهد تا اندازه سرو و مواد اولیه را براساس نیازهای خود تنظیم کنید. SideChef سبب می شود که بتوانید به راحتی غذاهای خوشمزه درست کنید. این مساله سبب افزایش اعتماد به نفس شما در زمینه آشپزی می شود.

ChefTap

همان طور که می دانید ChefTap یک برنامه برای تنظیم دستور پخت است که به کاربران امکان می‌دهد تا دستورهای غذایی را از وب در مجموعه شخصی خود ذخیره کنند. این برنامه بر روی هر دو پلتفرم اندروید و iOS قابل دسترسی است. برنامه ChefTap می‌تواند به‌طور خودکار دستورهای غذایی را از وب سایت های مختلف دریافت کند.

جالب است بدانید که این برنامه به کاربران برنامه ریزی غذایی ارائه می‌دهد و به آنها این امکان را می‌دهد تا غذاها و باقیمانده آن ها را برنامه‌ریزی کنند، منو غذایی را ایجاد کرده و آن‌ها را مستقیما به برنامه غذایی خود اضافه کنند. این برنامه یک لیست خرید مواد غذایی را فراهم می‌کند. در نهایت نیز خرید مواد اولیه مورد نیاز برای پخت را آسان می کند.

ChefTap یک حساب کاربری رایگان ارائه می‌دهد و به کاربران امکان می‌دهد تا تا ۱۰۰ دستور غذایی را ذخیره کنند. این اپلیکیشن یک نسخه پرو دارد که دارای امکانات اضافی مانند برش و برنامه‌ریزی منو است. برای افرادی که می‌خواهند مجموعه دستورهای غذایی خود را سازماندهی کنند و برنامه‌ریزی و خرید مواد غذایی خود را ساده‌تر کنند، این برنامه عالی می باشد.

نتیجه‌گیری

در اینجا به پایان بررسی ۱۵ اپلیکیشن برتر آشپزی در سال ۲۰۲۴ می‌رسیم. همان طور که دیدید، فناوری‌های مدرن شیوه آموزش آشپزی را تغییر داده‌اند.

اپلیکیشن‌های فوق دارای ویژگی‌های متعددی از جمله جامعه گسترده در Cookpad، پیشنهادهای شخصی‌سازی شده Yummly، لذت بصری ویدیوهای Tasty و مجموعه جامع دستورهای آشپزی Allrecipes هستند.

اپلیکیشن‌های آشپزی به همه‌ افراد امکان می‌دهند که با هنر آشپزی درون خود آشنا شوند، طعم‌های جدید را تجربه کنند و غذاهای خوشمزه را مطابق سلیقه خود تهیه نمایند.

آشپزخانه تنها محلی برای کتاب‌های آشپزی سنتی و دستور پخت‌های دست‌نویس نیست. در واقع آشپزخانه فضایی پویاست که در آن تکنولوژی و خلاقیت در هم آمیخته‌اند تا طعم‌های مختلف را از سراسر جهان برای ما به ارمغان بیاورند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید