بهترین اپلیکیشن های رایگان اندروید در سال ۲۰۲۴ - تکفارس 
بهترین اپلیکیشن های رایگان اندروید در سال ۲۰۲۴ - تکفارس 
بهترین اپلیکیشن های رایگان اندروید در سال ۲۰۲۴ - تکفارس 

بهترین اپلیکیشن های رایگان اندروید در سال ۲۰۲۴

محمد صداقت
۲۶ بهمن ۱۴۰۲ - 09:06
بهترین اپلیکیشن های رایگان اندروید

در این مطلب به معرفی بهترین اپلیکیشن های رایگان اندروید در سال ۲۰۲۴ می‌پردازیم. شما می‌توانید بهترین برنامه‌های اندروید را دانلود و روی گوشی خود نصب کنید.

بهترین اپلیکیشن های رایگان اندروید هیچ گونه هزینه‌ای ندارند؛ البته ممکن است که خریدهای درون برنامه‌ای یا اشتراکی داشته باشند. فرقی نمی‌کند که گوشی شما یکی از پرچمداران یا گوشی‌های ارزان‌قیمت اندرویدی باشد، تجربه شما یکسان خواهد بود.

شما می‌توانید با انتخاب اپلیکیشن‌های رایگان اندرویدی، در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید. پس چرا این کار را انجام نمی‌دهید؟ همان‌طور که می‌دانید، همه برنامه‌های موجود در گوگل پلی با هزینه همراه نیستند. چالش واقعی شما پیدا کردن بهترین‌های آن‌ها برای دانلود است.

در صورتی که به دنبال بهترین اپلیکیشن های اندرویدی رایگان برای گوشی خود هستید یا می‌خواهید برنامه‌های قدیمی خود را به‌روزرسانی کنید، می‌توانید از این مقاله برای آشنایی با برخی از برترین برنامه‌های رایگان موجود در گوگل پلی استفاده کنید.

Niagara Launcher

اگر به دنبال راه جدیدی برای تجربه صفحه اصلی گوشی اندرویدی خود هستید، می‌توانید از برنامه Niagara Launcher استفاده کنید. این برنامه از الگوی سنتی دوری می‌کند و تجربه مینیمالی را از موارد دلخواه شما به همراه فهرست حروف الفبا ارائه می‌دهد. نتیجه نهایی، ظاهری آراسته با حرکات بصری برای ناوبری است.

البته شما می‌توانید هزینه کمی را برای تکمیل تجربه‌های خود پرداخت کنید، اما بخش اصلی این برنامه رایگان است. این برنامه توانست امسال جایزه بهترین برنامه اندرویدی را دریافت کند. قطعاً Niagara Launcher ارزش بررسی را دارد.

Moon+ Reader

بهترین اپلیکیشن های رایگان اندروید
Moon+ Reader

برنامه Moon+Reader بعد از برنامه‌های آمازون کیندل و کتاب نوبل، بهترین برنامه اندرویدی برای کتاب خوانی است. این برنامه به اندازه‌ای فوق‌العاده است که می‌توان به اندازه کافی درباره آن صحبت کرد. برای کسی که یک سرور کتاب الکترونیکی Caliber را در خانه با صدها کتاب الکترونیکی (که بیشتر از طریق Humble Bundle به دست می‌آید) اجرا می‌کند، Moon+Reader یکی از بهترین انتخاب‌های ممکن برای کتاب خوانی است.

به عبارت ساده، Moon+Reader می‌تواند هر قالبی مانند EPUB و MOBI را مدیریت کند. راه‌های زیادی برای سفارشی کردن برنامه وجود دارد. از جمله آن‌ها می‌توان به فاصله بین خطوط، اندازه فونت، تم‌ها و غیره اشاره کرد. این برنامه یک قفسه عالی دارد و شما می‌توانید از آن برای اتصال کتابخانه‌های آنلاین به یکدیگر استفاده کنید. همان‌طور که پیش‌تر بیان شد اگر از Calibre استفاده می‌کنید، این برنامه بهترین ابزار برای شما است.

ممکن است که برنامه کتاب‌های الکترونیکی شما در Kindle یا Nook قفل شده باشد. در این صورت Moon+Reader امکان دسترسی به کتاب‌های بدون DRM را برای شما فراهم می‌کند.

Notion

بهترین اپلیکیشن های رایگان اندروید
Notion

هدف Notion آن است که مرکز بهره‌وری شخصی و تیمی شما باشد. این برنامه به کاربران امکان می‌دهد فضاهای کاری شخصی یا مشترک ایجاد کنند. در این برنامه می‌توانید بلوک‌هایی را اضافه کنید که مانند تکه‌های متن، نشانک‌ها، تصاویر، جابه‌جایی پیوندها، فایل‌ها، قطعه‌های کد، بخش‌های بحث و موارد دیگر عمل می‌کنند.

این رویکرد بدان معنا است که شما می‌توانید به راحتی فضای کاری خود را سفارشی کنید. البته می‌توانید تک تک بلوک‌های محتوا را به جایی که نیاز دارید بکشید و رها کنید، بدون اینکه کل سند را مختل کنید. فرقی نمی‌کند که از این برنامه برای یادداشت برداری یا جدا کردن صفحات استفاده کنید، بلوک‌های سازنده Notion کار شما را راحت‌تر و سریع‌تر می‌کند.

نسخه رایگان Notion به شما امکان می‌دهد تا ۱۰۰۰ بلوک محتوا را ذخیره و همگام‌سازی کنید. البته با خرید اشتراک می‌توانید محدودیت محتوا را حذف کرده و از ابزارهای مدیریت، تنظیمات مجوز و سایر ویژگی‌ها استفاده کنید.

Recorder

Recorder
Recorder

پیکسل ۴ در سال ۲۰۱۹ معرفی شد و یکی از بهترین چیزهایی که با آن عرضه شد، برنامه ضبط کننده گوگل بود. ضبط کننده یکی از شکاف‌های بزرگ گوشی‌های پیکسل را پر کرد (آن‌ها ضبط کننده صدای داخلی نداشتند). این برنامه ضبط صدا می‌تواند سخنان شما را حین صحبت کردن، رونویسی کند. برنامه تمام این کارها را به صورت محلی و بدون اشتراک گذاری در فضای ابری انجام می‌دهد.

برنامه ضبط صدا خیلی خوب بود اما گوگل آن را به پیکسل ۴ و پیکسل ۴XL محدود نکرد. این برنامه برای تمامی تلفن‌های پیکسل در دسترس است. البته به روزرسانی هایی برای این برنامه اضافه شده که در پیکسل ۵ موجود هستند. اگر تلفن اندرویدی دیگری داشته باشید، می‌توانید برنامه Recorder را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. شما باید از اندروید ۹ یا ۱۰ استفاده کنید، البته ممکن است که همه ویژگی‌ها در این گوشی‌ها پشتیبانی نشوند. با این حال راهی عالی برای تجربه این برنامه رایگان اندرویدی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

Canva

در واقع Canva که در گذشته برنده جایزه گوگل پلی شده بود، یک برنامه کاربر پسند برای ویرایش عکس است که با در نظر گرفتن استفاده از رسانه‌های اجتماعی طراحی شده است.

این برنامه با انواع قالب‌ها، فیلترها، فونت‌ها و سایر ابزارهای آماده ارائه می‌شود که می‌توانید روی تصاویر موجود در گالری دستگاه خود یا در مجموعه تصاویر رایگان و ممتاز Canva اعمال کنید. سپس می‌توانید به راحتی آن‌ها را در شبکه اجتماعی مورد علاقه خود به اشتراک بگذارید. شما می‌توانید از Canva برای تنظیم سریع عکس روی جلد یا آواتار حساب کاربری برای فیس‌بوک یا ایجاد استوری‌های واضح و تمیز در اینستاگرام، بنرهای توییتر یا تصاویر کوچک یوتیوب استفاده کنید.

قالب‌های رایگان زیادی وجود دارد که می‌توانید با آنها کار کنید. علاوه بر آن به مجموعه‌ای از قالب‌ها، تصاویر و موارد دیگر دسترسی دارید که می‌توانید با خریدهای درون‌برنامه‌ای آن‌ها را فعال کنید.

PicsArt Photo Editor

اگر می‌خواهید به یکی از برنامه‌های رایگان اندرویدی برای ویرایش عکس دسترسی داشته باشید، برنامهPicsArt Photo Editor به عنوان یکی از برندگان جوایز گوگل پلی، بهترین انتخاب برای شما است. PicsArt هزاران ابزار را برای ویرایش در اختیار شما قرار می‌دهد. از جمله این ابزارها می‌توان به ابزارهای برش، مخدوش کردن، زیبا سازی، کلاژ سازی و غیره اشاره کرد. به طور خلاصه این برنامه شامل مجموعه‌ای از ابزار است که می‌تواند برای همه مفید باشد. کاربران می‌توانند از این ابزارها برای ساخت و اشتراک گذاری تصاویر در شبکه‌های اجتماعی استفاده کنند.

برنامه رایگان PicsArt ویژگی‌های زیادی را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. با این حال شما می‌توانید با خرید اشتراک طلایی به مجموعه گسترده‌ای از ابزارها و فیلترها دسترسی پیدا کنید. اشتراک سبب حذف تبلیغات می‌شود و ابزارهای بیشتری را برای شما فراهم می‌کند.

Woebot

در واقع Woebot فناوری چت بات را به خوبی ارائه می‌دهد و بر اساس اصول و تکنیک‌های اثبات شده درمان شناختی رفتاری (CBT)، به شما کمک می‌کند که در کنترل احساسات دشوار و رویدادهای زندگی موفق شوید.

Woebot را با یک درمانگر خوب و انسانی اشتباه نگیرید. در واقع این برنامه به شما کمک می‌کند تا وضعیت ذهنی خود را ارزیابی کنید. برنامه دائما با شما تماس می‌گیرد و به شما کمک می‌کند تمرینات تمرکز حواس را انجام دهید. در نهایت این برنامه می تواند سبب بهبود رفاه ذهنی و عاطفی شما شود.

Transit

از آنجایی که Transit کمک فوق‌العاده‌ای به رفت و آمد شما می‌کند، در لیستی از بهترین برنامه‌های رایگان اندروید جای می‌گیرد. Transit به شما کمک می‌کند تا سریع‌ترین مسیرهای حمل و نقل عمومی را برنامه ریزی کنید.

این برنامه مسیرهای متنوعی شامل قطار، اتوبوس و دوچرخه را ارائه می‌دهد. البته این برنامه فاکتورهای مختلفی مانند پیاده روی و زمان توقف را نیز در نظر می‌گیرد. این برنامه می‌تواند داده‌هایی در مورد زمان رسیدن اتوبوس یا قطار را به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید به کمک این برنامه، یک Uber یا car2go را از داخل برنامه رزرو کنید.

Google Home

همان طور که می دانید Google Home در ابتدا به عنوان یک برنامه هاب برای دستگاه Chromecast Google طراحی شد. Google Home از آن زمان به یک مرکز فرماندهی لوازم هوشمند دستی تبدیل شده است. این برنامه با دستگاه‌هایی مانند بلندگو و چراغ‌های هوشمند Google Home، ترموستات‌های متصل به اینترنت، دستگاه‌های امنیتی خانه، دوشاخه‌های هوشمند و غیره سازگار است. شما می‌توانید به جای جابجایی مداوم بین ده برنامه خاص، از Google Home برای این کار استفاده نمایید.

Adobe Acrobat Reader

بهترین اپلیکیشن های رایگان اندروید در سال ۲۰۲۴ - تکفارس 

دستگاه اندرویدی شما احتمالاً دارای برنامه‌های پیش فرض برای مشاهده فایل‌های پی دی اف است. اگر می‌خواهید به برنامه‌ای با توانایی‌های بیشتر دسترسی داشته باشید می‌توانید از Adobe Acrobat Reader استفاده کنید.

نسخه موبایلی Acrobat Reader حالت‌های قابل تنظیم دارد و می‌تواند از امکاناتی مانند جستجوی صفحه، ذخیره سازی ابری و فهرست مطالب پشتیبانی کند. این برنامه شامل ویژگی‌هایی برای حاشیه‌نویسی، ثبت نظرات و حتی امضاهای دیجیتالی شماست. خریدهای درون‌برنامه‌ای می‌توانند ویژگی‌های بیشتری را برای شما فعال کنند.

Microsoft To Do

در واقع Microsoft To Do که از Wunderlist مایکروسافت تولید شد، یک برنامه از فهرست کارهای هوشمند و بی‌معنی است که رابطی شیک ارائه می‌دهد. این برنامه می‌تواند تمام برنامه شما را به صورت روزانه الگو بندی کند و در مدت مشخص به شما نمایش دهد.

کاربران می‌توانند شرح وظایف را ساده نگه دارند یا توضیحات مفصل، کدهای رنگ، دسته ها و موارد دیگر را به آن اضافه کنند. این برنامه رایگان است و به تنهایی خوب عمل می‌کند. با این حال می‌تواند با سایر برنامه‌های آفیس ۳۶۵ نیز به خوبی سازگار شود.

JetAudio HD Music Player

اگر می‌خواهید پخش‌کننده موسیقی را در دستگاه اندرویدی خود تقویت کنید، JetAudio HD Music Player را امتحان کنید. نسخه رایگان این برنامه دارای یک اکولایزر گرافیکی ۱۰ بانده و تعدادی ویژگی پخش از جمله کنترل پخش و کنترل بهره خودکار است.

JetAudio از فرمت‌های متنوعی از جمله wav، mp3، ogg، flac، m4a، mpc، tta، wv، ape، mod، spx، opus و wma پشتیبانی می‌کند (انتخاب این فرمت‌ها بستگی به گوشی شما دارد).

برای دسترسی به امکانات بیشتر از جمله اکولایزر گرافیکی ۲۰ بانده و حذف تبلیغاتی که در نسخه رایگان ارائه می‌شوند، می‌توانید با پرداخت ۳.۹۹ دلار به JetAudio HD Music Player Plus ارتقا پیدا کنید. البته نسخه رایگان نیز اکثر ویژگی‌های لازم را برای کاربران فراهم می‌کند. در واقع نسخه رایگان این برنامه یکی از بهترین برنامه‌های اندرویدی و یکی از بهترین پخش‌کننده‌های موسیقی در جهان است.

Nova Launcher

از راه‌اندازی سیستم استوک خود خسته شده‌اید و می‌خواهید صفحه اصلی خود را بهینه سازی کنید یا به دنبال سفارشی کردن رابط کاربری دستگاه خود هستید؟ Nova Launcher یکی از بهترین لانچرهای اندروید است که امکان سفارشی‌سازی‌ را با کمترین هزینه ارائه می‌دهد و به شما امکان می‌دهد صفحه اصلی را بدون کاهش سرعت گوشی تنظیم کنید.

گزینه‌های زیادی مانند تیم‌های رنگی و بسته‌های آیکون مختلف به همراه سفارشی سازی منوی برنامه در این برنامه وجود دارد. تیم Nova هیچ‌گاه از موفقیت‌های خود راضی نمی‌شود و به طور مداوم در تلاش است که ویژگی‌های جدیدی مانند میانبرهای مدرن، انیمیشن، آیکون‌های تطبیقی و سایر ابزارهای پیشرفته را به جدیدترین نسخه خود اضافه کند.

در حالی که امکانات زیادی برای سفارشی سازی در این برنامه رایگان اندرویدی وجود دارد، امکانات دیگری مانند کنترل حرکتی در نسخه پرمیوم این برنامه موجود می‌باشد.

Strava

این برنامه ردیابی درجه یک برای دویدن و دوچرخه سواری است و می‌توانید بهترین برنامه موجود در این زمینه برای دانلود می‌باشد. Strava می‌تواند ویژگی‌های زیادی را به برنامه اضافه کند که به شما امکان دسترسی به رقابت‌های زیادی را می‌دهد.

این برنامه سرعت دویدن، مسافت و زمان مسیر طی شده توسط شما را ثبت می‌کند. البته موارد ذکر شده با تابلوی امتیازات، دستاوردها و چالش‌ها ترکیب می‌شود. Strava علاوه بر Wear OS و Apple Watch از انواع ردیاب‌های در حال اجرا، پشتیبانی می‌کند.

اشتراک پرمیوم می‌تواند امکانات بیشتری را برای شما فراهم کند و امکان مشاهده تحلیل‌های دقیق‌تر را بهبود بخشد. اما نسخه رایگان برای ردیابی اولیه کافی است.

Castbox

پلتفرم پادکست Castbox یک رابط کاربری ساده دارد. این برنامه مجموعه‌ای خوب از پادکست‌ها و جستجوی صوتی قدرتمند پادکست را برای ارائه یک پادکست عالی برای موبایل و یکی از بهترین برنامه‌های رایگان اندروید با هم ترکیب می‌کند.

کاربران می‌توانند با جیمیل، فیس بوک یا توییتر وارد اکانت کاربری خود شوند و سپس پادکست‌ها را جستجو کنند، قسمت‌های مختلف را برای گوش دادن آفلاین دانلود کنند و اشتراک خود را در چندین دستگاه فعال سازند. شما می‌توانید پادکست‌ها را از طریق Chromecast یا Amazon Echo پخش کنید.

برنامه Castbox  می‌تواند محدودیت اشتراک را حذف کند، امکان سفارشی سازی صفحه اصلی را فراهم کرده و شما را در اولویت پشتیبانی مشتری و ویژگی‌های جدید قرار دهد.

AccuWeather

اکنون که Dark Sky از گوگل پلی حذف شده است، AccuWeather پیش‌بینی‌های به موقع و دقیق آب و هوا را در اختیار کاربران اندرویدی قرار می‌دهد. این برنامه دارای چشم اندازهای ۱۵ روزه و نشانگر آب و هوای محلی است. پیش‌بینی‌ها با اطلاعات متحرک آب‌وهوایی، نقشه‌های راداری، خلاصه‌های دقیق و اعلان‌های فشاری برای هشدارهای آب و هوای شدید در ایالات متحده همراه است.

این برنامه ویژگی‌های اضافه مانند هشدارهای جمعی برای اعلام شرایط خطرناک آب و هوا و جاده را به مردم ارائه می‌دهد. علاوه بر آن این برنامه می‌تواند جزئیات زیادی برای پیش‌بینی آب و هوا و پشتیبانی از Wear OS را در اختیار کاربران خود قرار دهد. شما می‌توانید به کمک این برنامه اطلاعات پیش‌بینی آب و هوا را در ساعت هوشمند خود دریافت کنید.

Carrot Weather

برای آن که با گزارش آب و هوا بیشتر آشنا شوید، Carrot Weather را بررسی کنید. این برنامه رایگان اندروید، پیش‌بینی آب و هوا را با یک ترتیب جانبی گسترده ارائه می‌دهد.

Carrot Weather داده‌ها را از Dark sky استخراج می‌کند تا پیش‌بینی‌های جاری، ساعتی و ۷ روزه را ارائه کند. نمودارهای موجود در این برنامه اطلاعات مفیدی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. شما می‌توانید با کلیک کردن روی صفحه به اطلاعات دقیق هواشناسی دسترسی پیدا کنید. شما می‌توانید نحوه برخورد برنامه را به گونه‌ای تنظیم کنید که با شما دوستانه یا رسمی برخورد کند. این برنامه می‌تواند جوک را نیز به مسئله سیاسی تبدیل کند.

شما می‌توانید از برنامه Carrot Weather به صورت رایگان استفاده کنید. این برنامه دارای یک نسخه پرمیوم است که با خرید اشتراک می‌توانید از برنامه بدون تبلیغات استفاده کنید و به ویژگی‌های جدیدی مانند ابزارهای زمان و آب و هوا دسترسی داشته باشید.

Waze

رانندگان برنامه waze را به عنوان یک هدیه الهی در نظر می‌گیرند که سبب می‌شود بتوانند به ناوبری دقیق دسترسی پیدا کنند. این برنامه به داده‌های ترافیکی و گزارش تصادفات صورت گرفته دسترسی دارد و از این طریق سبب صرفه‌جویی رانندگان در وقت می‌شود.

شما مقصد خود را انتخاب می‌کنید و برنامه Waze از داده‌های نقشه برداری و اطلاعات ترافیکی استفاده می‌کند و به صورت خودکار یک مسیر بدون ترافیک و مشکل را به شما پیشنهاد می‌دهد.

این برنامه به طور قابل توجهی تطبیق پذیر است، به طور خودکار مسیرها را بر اساس آخرین اطلاعات ترافیکی تنظیم می‌کند. در صورتی که یک پیچ را از دست بدهید، برنامه به صورت خودکار مسیر تازه‌ای را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه بر آن، Waze می‌تواند گزارش‌ حوادث، ارزان‌ترین پمپ بنزین‌های موجود در مسیر و سایر موارد اضافه را به شما نمایش دهد.

IFTTT

اگر زمان زیادی را برای انجام دادن کارهای اینترنتی صرف می‌کنید و قصد انجام خودکار کارهای خود را دارید، می‌توانید از برنامه IFTTT استفاده کنید. این برنامه قالب‌هایی ارائه می‌دهد تا بتوانید به امکاناتی مانند پشتیبان گیری از رسانه‌ها در حساب‌های ابری، ارسال پیام به خانواده، روشن کردن چراغ‌های هوشمند و غیره دسترسی داشته باشید.

علاوه بر استفاده از قالب‌های پیش‌فرض در این برنامه، کاربران می‌توانند وظایف سفارشی را در این برنامه‌ایجاد کنند و ساختارهای مختلف را با هم ترکیب نمایند.

LastPass

رمز عبور و اعتبارنامه ورود به سیستم یک دردسر عجیب برای ورود به سایت‌های مختلف است. برنامه‌های حفظ گذرواژه مانند Lastpass می‌توانند این مشکل را برطرف کنند. این برنامه‌ها به عنوان یک انبار برای ذخیره‌سازی رمز عبور به کار می‌روند و اطلاعات ورود شما را ذخیره می‌کنند. در نهایت هنگام ورود به سایت‌های مختلف، اطلاعات ورود شما را به صورت خودکار وارد می‌نمایند.

Lastpass علاوه بر ذخیره‌سازی اطلاعات ورود شما، می‌تواند رمزهای عبور قوی ایجاد کند و داده‌های رمزگذاری شده را ذخیره کند. این برنامه از اسکنر اثر انگشت نیز پشتیبانی می‌کند. همگام‌سازی بین پلتفرم‌ها برای همه کاربران رایگان است. بنابراین می‌توانید اطلاعات رمز عبور خود را بین تلفن و سایر دستگاه‌ها مانند رایانه شخصی، مک یا آیفون خود همگام کنید.

Bitmoji

آیا به دنبال برنامه‌ای می‌گردید که بتواند اموجی های جذاب­تری نسبت به اموجی های استاندارد به شما ارائه دهد؟ Bitmoji می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند.

با کمک Bitmoji، می‌توانید اموجی‌های شخصی خود را بسازید. این اموجی ها از نظر ظاهری شبیه شما هستند و می‌توانند احساسات و افکار شما را به صورت موثرتری به دیگران منتقل کنند. این برنامه از محبوبیت زیادی برخوردار است و می‌تواند در اسنپ چت یا سایر برنامه‌های ارتباطی به کار برود.

Mint

بهترین اپلیکیشن های رایگان اندروید در سال ۲۰۲۴ - تکفارس 

برنامه Mint یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های مالی شخصی به‌صورت آنلاین است و می‌توانید با این برنامه اختصاصی Intuit آن را به نسخه تلفن همراه منتقل کنید.

همه چیز را در یک مکان پیگیری و مدیریت کنید تا بتوانید ببینید کجا خرج می‌کنید و کجا می‌توانید پس‌انداز کنید. پس‌انداز، حساب‌های جاری، کارت‌های اعتباری یا نقدی، تراکنش‌های ورودی خود را پیگیری کنید و یادآوری‌هایی را برای مواردی مانند پرداخت صورت‌حساب تنظیم کنید تا مشمول جریمه نشوید.

ممکن است که فهرست بندی و ردیابی هزینه‌های شما کنی خسته کننده به نظر برسد اما می‌تواند تفاوتی واقعی در بودجه بندی شما ایجاد کند. برنامه Mint می‌تواند با تنظیم بودجه و هزینه در نمودارها به شما کمک کند.

VLC

یکی از بهترین برنامه‌های رایگان اندروید شامل یک پخش کننده رسانه همه کاره است که تقریباً هر فرمتی که می‌خواهید را پخش می‌کند.

VLC می‌تواند برای پخش تمامی فرمت‌ها مانند mp3، mp4، mkv و flac به کار رود. VLC علاوه بر پخش فایل‌های محلی، از پخش شبکه و سازمان‌دهی کتابخانه رسانه نیز پشتیبانی می‌کند.

Snapseed

آخرین نسخه Snapseed ویرایش‌های انتخابی قدیمی را با ابزارها و فیلترهای ویرایش تک لمسی، ابزارهای ویرایش تبدیل و برش و یک لایه قدرتمند برای کار بر روی تصاویر ترکیب می‌کند. در مجموع، Snapseed دارای ۲۹ ابزار و فیلتر از جمله Healing، Brush، Structure و HDR است.

Snapseed با تصاویر JPG و RAW کار می‌کند و انعطاف پذیری خاصی دارد که معمولاً آن‌ها را در میان ابزارهای رایگان ویرایش عکس نمی‌بینید.

Spotify

بهترین اپلیکیشن های رایگان اندروید در سال ۲۰۲۴ - تکفارس 

همان طور که می دانید Spotify رابط کاربری آشنایی دارد و فیس بوک و کتابخانه آهنگ با بیش از ۲۰ میلیون آهنگ را با هم ادغام کرده است. همین مسئله سبب شد که اسپاتیفای به مترادفی برای پخش آنلاین موسیقی تبدیل شود. این روزها برنامه اسپاتیفای برای گوشی‌های اندوریدی به روز رسانی شده است. همین مساله به مردم امکان می‌دهد که به موسیقی‌های رایگان گوش دهند. البته مردم می‌توانند با پرداخت اشتراک ماهیانه ۹.۹۹ دلاری به تعداد نامحدودی از آهنگ‌ها دسترسی داشته باشند.

شما می‌توانید از پخش زنده رادیویی اسپاتیفای و پادکست‌ها صرف‌نظر کنید و برای مدت طولانی روی عملکرد play ضربه بزنید.

+Contacts

برنامه +Contacts جایگزین دفترچه آدرس است که به سازمان‌دهی مخاطبان شما کمک می‌کند و سبب یکپارچه‌سازی حساب رسانه‌های اجتماعی و ارتباطات شما می‌شود. این برنامه در میان بهترین برنامه‌های تماس قرار می‌گیرد و می‌تواند اطلاعات مخاطبین شما را از شبکه‌های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و لینکدین استخراج کند و به شما اجازه دهد که به همه کاربران در یک برنامه دسترسی داشته باشید.

عکس پروفایل هر کسی را می‌توان به طور خودکار از فیس بوک وارد کرد. شما می‌توانید ارتباطات اخیر خود با هر مخاطب را مشاهده کنید. این مسئله بدان معنی است که می‌توانید تاریخچه مکالمات را برای دوستان، خانواده و همکاران خود نگه دارید.

WhatsApp

واتساپ بخشی از برنامه‌های فیس بوک است. واتس اپ هنوز به عنوان یکی از بهترین برنامه‌های رایگان اندروید شناخته می‌شود. علت این مسئله راه‌اندازی بسیار آسان واتس‌اپ، همگام‌سازی خودکار با مخاطبین تلفن و تجربه‌ای پر از ویژگی و بدون آگهی است.

کاربران می‌توانند پیام‌های متنی، تصویری، صوتی و ویدئویی کوتاه را برای مخاطبین واتس اپ خود ارسال کنند. واتس اپ به صورت مداوم به امکانات خود می‌افزاید، پیام‌های رمزنگاری را به روزرسانی می‌کند و تماس‌های ویدیویی و سازگاری دستگاه‌های بیشتر را اضافه می‌کند.

با این حال، تغییر در سیاست حفظ حریم خصوصی که بیشتر داده‌های شما را با فیس بوک به اشتراک می‌گذارد، باعث می‌شود برخی از کاربران به سیگنال، تلگرام و سایر شبکه‌های اجتماعی روی آورند.

Letterboxd

نمی‌توانید فیلم مناسب خود را پیدا کنید؟ Letterboxd دفترچه خاطرات و شبکه اجتماعی cinefile است. این برنامه اندرویدی رایگان شما را قادر می‌سازد نظرات خود را درباره فیلم‌های مختلف با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

شما می‌توانید گزارش از فیلم‌های دیده شده را به همراه رتبه بندی و نقد و بررسی آن‌ها نگه داری کنید. علاوه بر آن می‌توان دوستان خود را دنبال کنید ، داده‌ها را جست‌وجو کنید و فهرستی از فیلم‌های مورد علاقه خود ایجاد نمایید.

PowerDirector

اکثر تلفن‌های اندرویدی دارای عملکردهای اولیه برای ویرایش ویدیو هستند. اما اگر به کنترل‌های بیشتر نیاز دارید، برنامه PowerDirector برای اندروید آماده است. این برنامه می‌تواند ابزارهای بیشتری برای ویرایش ویدیو در اختیار شما قرار دهد.

این برنامه رایگان است و عملکردهای پیشرفته‌ای مانند ویرایش چند آهنگ، جلوه‌های انتقالی و برخی از جلوه‌های هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که این برنامه رابط کاربری ساده‌ای دارد و استفاده از آن نیز آسان است.

ChatGPT

این حقیقت امکان‌ناپذیر است که هوش مصنوعی به مردم کمک می‌کند تا از تجربه‌های زیادی در تلفن‌های همراه استفاده کنند. شما می‌توانید با کمک ChatGBT به این دنیای گسترده قدم بگذارید.

یک برنامه اندرویدی وجود دارد که به شما امکان می‌دهد به چت ربات OpenAI دسترسی داشته باشید. شما می‌توانید از این برنامه برای ایجاد پاسخ‌های ایمیل و حتی خلاصه کردن مطالب استفاده کنید. این برنامه رایگان است و تنها کاری که باید انجام دهید، ثبت‌نام در آن می‌باشد.

۱۵ بازی اندرویدی جذاب که می‌توانید روی کامپیوتر هم بازی کنید

نظر شما درباره بهترین اپلیکیشن های رایگان اندروید در سال ۲۰۲۴ چیست؟

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید