برترین اپلیکیشن های ویرایش تصویر گوشی های هوشمند - تکفارس 
برترین اپلیکیشن های ویرایش تصویر گوشی های هوشمند - تکفارس 
برترین اپلیکیشن های ویرایش تصویر گوشی های هوشمند - تکفارس 

برترین اپلیکیشن های ویرایش تصویر گوشی های هوشمند

سجاد باقریان
برترین‌ها، مقالات ۱۴ اسفند ۱۳۹۹ - 09:00
برترین اپلیکیشن های ویرایش تصاویر

عکاسی و ویرایش عکس یکی از محبوب‌ترین فعالیت‌هایی است که انسان می‌تواند انجام بدهد و همه‌ ما دوست داریم تک‌تک لحظات زندگی‌مان را با کمک عکاسی ثبت کنیم. اگر عکاس حرفه‌ای نیستید و به‌دنبال اپلیکیشن‌های مختلفی جهت ویرایش تصویر خود می‌گردید، این مقاله مختص شما است. زیرا ما قصد داریم به شما برترین اپلیکشین‌های ویرایش تصویر را که برای گوشی‌های هوشمند در دسترس هستند را معرفی کنیم تا شما با استفاده از آن‌ها، به سادگی تصاویر مختلف را با‌ توجه به سلیقه خودتان ویرایش کنید و تغییرات گسترده‌ای را در آن‌ها به‌وجود بیاورید.

در همه گوشی‌های هوشمند امروزی، اپلیکیشنی پیش‌فرض جهت ویرایش تصاویر وجود دارد که امکانات مختلفی را دراختیار شما قرار می‌دهد. اما اگر تجربه استفاده از این اپلیکیشن‌های پیش فرض را داشته باشید، حتما به این نکته پی برده‌اید که امکانات آن‌ها بسیار محدود بوده و شما نمی‌توانید تمام نیاز‌های خودتان را برطرف کنید. پس حتما باید به سراغ اپلیکیشن‌های ویرایش تصاویر بروید که تعدادشان بسیار زیاد بوده و ما سعی کردیم با توجه به ویژگی‌های مختلف آن‌ها لیستی از برترین‌ اپلیکیشن‌ها در این زمینه را تهیه کنیم و به بررسی آن‌ها بپردازیم.

 

Airbrush

ویرایش تصویر

اگر می‌خواهید تصاویر سلفی که از خودتان می‌گیرید بی‌نقص به‌نظر برسد، از اپلیکشن Airbrush استفاده کنید. شما می‌توانید با این اپلیکیشن تا حد زیادی عکس‌های خود را ویرایش کنید و به یک تصویر بی‌نقص و بدون مشکل برسید. از بین بردن جوش‌ها و لکه‌ها، تغییر سایز صورت، سفید کردن دندان و تغییر رنگ پوست تنها بخش کوچکی از امکانات فوق‌‌العاده‌ای است که شما با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به‌دست آورید. علاوه بر برطرف کردن مشکلات مختلف تصویر سلفی، شما قادر هستید بر روی آن‌ها فیلتر‌های متنوعی قرار دهید و تنها با یک کلیک، آن‌ها را در شبکه‌های اجتماعی مختلف به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن Airbrush رایگان بوده و برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios منتشر شده است. البته نسخه premium این اپلیکیشن با قیمت ۳۶ دلار عرضه شده و می‌توانید با خرید آن، به تمامی امکانات مختلف این اپلیکیشن دسترسی پیدا کنید.

 

 Fotor Photo Editor

ویرایش تصویر

یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ویرایش تصویر در گوشی‌های هوشمند، Fotor Photo Editor می‌باشد که با توجه به امکانات زیاد و حجم نسبتا کم، یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. خوشبختانه کار با این اپلیکیشن بسیار ساده بوده و این از بزرگ‌ترین نکات مثبت اپلیکیشن Fotor Photo Editor محسوب می‌شود. شما با یک محیط کاربری شلوغ و پیچیده روبه‌رو نیستید و می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن و به راحتی تصاویر مدنظر خودتان را ویرایش کنید.

شما با استفاده از اپلیکیشن Fotor Photo Editor به بیش از ۱۰۰ نوع فیلتر جذاب و متنوع دسترسی دارید که فقط کافی است آن‌ها را دانلود کنید. نوشتن متن‌های مختلف در تصویر، تغییر میزان نور و کنتراست و ایجاد تصاویر کلاژ از اصلی‌ترین امکانات این اپلیکیشن محسوب می‌شوند.

اپلیکیشن Fotor Photo Editor شامل پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای است و شما می‌توانید آن‌ را به صورت رایگان از اپ‌استور‌های مختلف دانلود نمائید.

 

Camera  ۳۶۰

ویرایش تصویر

اپلیکیشن Camera  ۳۶۰ مخصوص عاشقان افکت است. با این اپلیکیشن می‌توانید هر افکتی که دنبالش هستید را پیدا کنید و از آن در تصاویر خود استفاده نمائید. این اپلیکیشن از نظر امکانات مختلف، فرق چندانی با رقبای خود ندارد و شما با ویژگی خاص و عجیبی روبه‌رو نیستید. ولی باز باید تاکید کنم که اپلیکیشن Camera  ۳۶۰ از لحاظ تعداد و تنوع افکت‌ها بی‌نظیر بوده و کمتر اپلیکیشنی، این تعداد از فیلتر را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما حتی می‌توانید با ترکیب افکت‌های مختلف، تغییرات بسیار گسترده‌ای در تصویر خود به‌وجود بیاورید.

 اپلیکیشن Camera  ۳۶۰ به صورت رایگان و با پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای منتشر شده است و شما می‌توانید آن ‌را برای دو سیستم عامل اندروید و ios دریافت کنید.

 

Remini

ویرایش تصویر

چندین سال پیش و قبل از عرضه گوشی‌های هوشمند، کیفیت عکس‌برداری گوشی‌ها مانند الان مطلوب نبود و کیفیت دوربین‌ها چنگی به دل نمی‌زد. اگر شما دارای عکس‌های خاطره‌انگیز در گوشی‌های قدیمی خود هستید و می‌خواهید کیفیت آن‌ها را بهبود بخشید، اپلیکیشن Remini می‌تواند به شما کمک بزرگی بکند.

شما با استفاده از این اپلیکیشن می‌توانید به راحتی و تنها با کلیک بر روی یک دکمه، عکس‌های قدیمی خودتان را بازسازی کنید. هوش مصنوعی تمام کار‌های مختلف را برای شما انجام می‌دهد و شما نیاز نیست زحمتی به خودتان بدهید. اپلکیشن Remini در بازسازی بافت‌های صورت بسیار عالی کار کرده و شما را شگفت‌زده خواهد کرد.

علاوه بر بازسازی عکس، شما می‌توانید عکس‌های سیاه‌سفید خودتان را رنگی کنید که البته دقیق و بی‌نقص نیست. شما می‌توانید این اپلیکیشن بسیار کاربردی را از اپ‌استور‌های مختلف دانلود کنید. لازم به ذکر است که شما می‌توانید تنها ۵ بار به صورت رایگان از امکانات مختلف این اپلیکیشن استفاده کنید و برای استفاده بدون محدودیت، نیاز به خرید اشتراک دارید.

 

Adobe Lightroom

برترین اپلیکیشن های ویرایش تصویر گوشی های هوشمند - تکفارس 

اگر شما سابقه ویرایش حرفه‌ای تصاویر را داشته باشید، حتما شرکت Adobe را می‌شناسید. این شرکت این‌بار با انتشار اپلیکیشنی با نام Adobe Lightroom، به دارندگان گوشی‌های هوشمند این امکان را داد تا به صورت نسبتا حرفه‌ای به ویرایش تصاویر بپردازند.

این اپلیکیشن تمام نیاز‌های شما در زمینه ویرایش تصاویر را بر‌طرف می‌کند و یکی از کامل‌ترین اپلکیشن‌های این حوزه ‌می‌باشد که برای گوشی‌های هوشمند منتشر شده و با استقبال خوبی نیز روبه‌رو شده است. البته نباید انتظار داشته باشید که این اپلیکیشن در حد after effect ظاهر شود. Adobe Lightroom دارای امکانات بسیار کمتری نسبت به نسخه‌های ویندوزی خود می‌باشد که با توجه به حجم اپلیکیشن و پلتفرم مقصد، منطقی به نظر می‌رسد.

به هرحال شما با استفاده از Adobe Lightroom  می‌توانید تمام نیاز‌های خودتان را برطرف کنید. نکته مثبت این اپلیکیشن، رایگان بودن آن می‌باشد و شما به راحتی می‌توانید آن ‌را بدون خرج هزینه‌ای، برای گوشی‌ هوشمند خود دریافت کنید.

 

TouchRetouch

ویرایش تصویر

وجود اشیاء مختلف در پس‌زمینه عکس می‌تواند از زیبایی تصویر شما بکاهد. اما دیگر نگران این موضوع نباشید و با کمک اپلیکیشن TouchRetouch به راحتی اشیاء مزاحمی که در پس‌زمینه تصویر قرار دارد را حذف کنید.

حذف کردن اشیاء از طریق فتوشاپ کار زمان‌بر و نسبتا سختی محسوب می‌شود، اما شما با استفاده از این اپلیکیشن در زمان کوتاه و به راحتی می‌توانید اشیاء مختلف را حذف کنید. شاید برای اولین بار به نتیجه دلخواهی نرسید، اما مطمئن باشید که تنها با صرف چند دقیقه، می‌توانید کاملا در استفاده از این اپلیکیشن حرفه‌ای شوید.

اپلیکیشن TouchRetouch را می‌توانید به صورت رایگان و برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios دریافت کنید.

 

FaceTune 2

ویرایش تصویر

تمرکز اصلی اپلیکیشن FaceTune 2 همانند اپلیکیشن Airbrush، بر روی ویرایش تصاویر سلفی و ایجاد تغییرات گسترده در صورت شما است. شما می‌توانید نقص‌های مختلف سلفی خودتان را به راحتی با این اپلیکیشن از بین ببرید.

رفع سیاهی زیر چشم، از بین بردن جوش‌ها و لکه‌ها، تغییر رنگ پوست و مو، رفع چروک پوست و قرمزی مردمک چشم تنها قسمت کوچکی از امکانات این اپلیکیشن محسوب می‌شود. شما با این اپلیکیشن می‌توانید تغییرات گسترده‌ای بر روی صورت خود اعمال کنید و به نتیجه‌ی مدنظر خود برسید. فیلتر‌های گوناگونی در اپلیکیشن FaceTune 2 وجود دارد که البته تعدادشان زیاد نیست.

این اپلیکیشن محبوب را می‌توانید از اپ‌استور‌های مختلف به صورت رایگان دریافت کنید و از ویرایش تصاویر سلفی خود لذت ببرید.

 

Pixlr

ویرایش تصویر

اپلیکیشن Pixlr از شناخته شده‌ترین و قدرتمندترین اپلکیشن‌های ویرایش تصاویر در گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود که دارای امکانات و ویژگی‌های جذابی است. این اپلیکیشن با بیش از ۵۰ میلیون دانلود در اپ‌استور گوگل، نشان داده که بین دارندگان گوشی‌های هوشمند بسیار محبوب می‌باشد.

شما در این برنامه با امکانات ساده‌ای مانند برش تصویر، اعمال افکت‌های مختلف، تغییر نور و کنتراست، افزودن متن به تصویر و کلاژ کردن تصاویر رو‌به‌رو هستید که کار با هرکدام از آن‌ها بسیار ساده بوده و پیچیدگی خاصی در رابط کاربری این اپلیکیشن وجود ندارد.

یکی از بهترین ویژگی‌های Pixlr، ترمیم و تعمیر عکس‌های بی‌کیفیت می‌باشد که این اپلیکیشن را نسبت به رقیبانش متمایز می‌کند. این ویژگی بسیار قدرتمند و دقیق عمل می‌کند و شما به راحتی می‌توانید کیفیت عکس‌های خودتان را بهبود ببخشید.

این اپلیکیشن به صورت رایگان و برای دو سیستم‌عامل اندروید و Ios منتشر گردیده است.

 

Snapseed

ویرایش تصویر

اگر می‌خواهید به صورت نیمه‌ حرفه‌ای به ویرایش تصاویر بپردازید، اپلکیشن Snapseed می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. تنوع افکت‌ها در این برنامه‌ به‌قدری زیاد است که امتحان کردن همه‌ی ‌آن‌ها وقت زیادی از شما می‌گیرد. امکانات ساده‌ دیگری در این اپلیکیشن وجود دارد که می‌توان گفت در همه‌ی اپلیکیشن‌های ویرایش تصاویر وجود دارد.

خوشبختانه این اپلیکیشن کاملا به صورت رایگان بوده و خبری از هیچ‌گونه پرداخت‌ درون‌برنامه‌ای یا خرید اشتراک ماهانه نیست و شما می‌توانید از تمامی امکانات این اپلیکیشن، بدون هیچ محدودیتی استفاده کنید و تصاویر زیبایی را خلق کنید. اپلیکیشن Snapseed برای دو سیستم‌عامل اندروید و ios عرضه شده و شما قادر هستید به راحتی از اپ‌استورهای مختلف آن ‌را دانلود و نصب نمائید.

 

VIMAGE

ویرایش تصویر

ساخت تصاویر متحرک می‌تواند در گوشی‌های هوشمند کمی سخت و دشوار باشد. اما شما قادر هستید از این لحظه‌ به بعد، با اپلیکیشن VIMAGE به راحتی تصاویر‌ متحرک گوناگونی بسازید و با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

شما می‌توانید قبل از ساخت تصویر متحرک، آن را تا حد زیادی ویرایش کنید و امکانات مختلفی در‌اختیار شما قرار داده شده است. تصاویر خروجی این اپلیکیشن بسیار باکیفیت بوده و شما هیچ گونه افت کیفی در بافت تصاویر شاهد نخواهید بود.

اپلیکیشن VIMAGE دارای دو نسخه رایگان و premium می‌باشد که نسخه premium آن در حدود ۲۵ دلار قیمت دارد. نسخه رایگان این اپلیکیشن در امکانات مختلفی دارای محدودیت می‌باشد و محیط آن از تبلیغات مختلف پر شده که می‌تواند آزار‌دهنده باشد.

 

 Adobe Photoshop Express

ویرایش تصویر

Adobe Photoshop Express نام یکی دیگر از اپلکیشن‌های شرکت بزرگ Adobe است که برای گوشی‌های هوشمند منتشر گردیده و با استقبال بسیار خوبی از سوی مخاطبین روبه‌رو شده است.

شما در این برنامه با بخش‌های مختلفی روبه‌رو هستید که هرکدام در یک زمینه خاص می‌تواند به شما کمک کند تا تصاویر خودتان را ویرایش کنید. Basic، Auto–Fix، Color و One-touch filters بخش‌های مختلف Adobe Photoshop Express را شامل می‌شود که هر کدام دارای دنیایی از امکانات می‌باشند.

خوشبختانه این اپلیکیشن به صورت رایگان عرضه شده و تنها پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای در آن می‌تواند کمی آزار‌دهنده باشد. شما می‌توانید این اپلیکیشن را از اپ‌استور‌های مختلف دانلود و نصب کنید.

 

 PicsArt Photo & Video Editor

ویرایش تصویر

در انتهای لیست به سراغ اپلیکیشنی می‌رویم که بدون شک محبوب‌ترین و بهترین اپلیکیشن ویرایش تصویر در گوشی‌های هوشمند محسوب می‌شود. شما با PicsArt Photo & Video Editor هرکاری می‌توانید انجام بدهید. از کار‌های ساده گرفته تا فتوشاپ نیمه حرفه‌ای!

برش تصویر، تغییر رنگ و دما، قرار دادن متن در تصویر، تغییر رنگ مو، رفع چروک پوست، اعمال افکت‌های متنوع، تغییر نور و کنتراست، قرار دادن یک تصویر در تصویری دیگر، ساخت تصاویر‌متحرک و قرار دادن قاب و نقاشی تنها تیکه کوچکی از امکانات بی‌نظیر اپلیکیشن PicsArt Photo & Video Editor به حساب می‌آیند. برای شناخت تمامی امکانات این اپلیکیشن باید زمان زیادی صرف کنید. حتی شما قادر به فتوشاپ نیمه‌‌حرفه‌ای در PicsArt Photo & Video Editor هستید که بسیار عالی است.

خوشبخانه اکثر امکانات این اپلیکیشن به صورت رایگان در دسترس می‌باشد و شما می‌توانید به راحتی آن ‌را برای گوشی‌های اندروید و ios دریافت کنید.

هرکدام از اپلیکیشن‌های ذکر شده دارای قابلیت‌های خاص خودشان می‌باشند و از سوی دیگر، هرکدام از آن‌‌ها با محدودیت‌های مختلفی روبه‌رو هستند که می‌تواند آزار‌دهنده باشد. پیشنهاد ما به شما این است که با توجه به نیاز خودتان، چندین اپلیکیشن مختلف را بر روی گوشی خود نصب کنید تا با استفاده هم‌زمان از ‌آن‌ها، تصاویر را دقیقا باب میل خودتان ویرایش کنید.

برچسب‌ها:

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید