اپلیکیشن و بازی های رایگان و تخفیف خورده – ۱۱ فروردین - تکفارس 
اپلیکیشن و بازی های رایگان و تخفیف خورده – ۱۱ فروردین - تکفارس 

اپلیکیشن و بازی های رایگان و تخفیف خورده – ۱۱ فروردین

محمد رضا حیدری
۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - 11:55
اپلیکیشن و بازی های رایگان ۱۱ فروردین ۱۴۰۰

نوبت آن رسیده که به سراغ تخفیف های ویژه‌ی امروز برویم و همچنین مروری داشته باشیم بر تخفیف‌ها و اپلیکیشن و بازی های رایگان همچنان در دسترس در پلی استور. در هفته‌ی دوم فروردین تخفیف‌های نسبتاً خوبی را شاهد هستیم که می‌توانند برای طیف گسترده‌ای از کاربران جذاب باشند. تم‌های زیادی در چند هفته‌ی اخیر رایگان شده‌اند و چند بازی شناخته‌شده نیز تخفیف‌های خوبی دریافت کرده‌اند.

بهترین پیشنهادهای امروز (شامل اپلیکیشن و بازی های رایگان):

Equalizer FX Pro (رایگان؛ قیمت اصلی ۲ دلار)

تخفیف

برنامه‌ای فوق‌العاده برای کسانی که به تغییر تنظیمات صدای خروجی آهنگ‌های خود علاقه دارند. نسخه‌ی کامل این اپلیکیشن دارای قابلیت‌های بسیار زیادی است و تبلیغات نیز در این نسخه از Equalizer FX Pro به طور کامل از برنامه حذف شده‌اند.

Dead Cells (هم‌اکنون ۵ دلار؛ قیمت اصلی ۹ دلار)

بازی های رایگان

یک بازی فوق‌العاده در سبک روگ لایت که برای بسیاری از طرفداران بازی‌های ویدیویی نامی آشنا و شناخته‌شده به شمار می‌رود. در این بازی کنترل موجود عجیب و ناشناخته‌ای را به دست می‌گیرید که باید راه خود را از زندانی دورافتاده به قصر پادشاه جزیره باز و در این میان با دشمنان مختلفی نیز مبارزه کند.

Planescape: Torment: Enhanced (هم‌اکنون ۵ دلار؛ قیمت اصلی ۱۰ دلار)

بازی های رایگان

بازی فوق‌العاده محبوب در سبک CRPG که چند سال پیش نیز برای صفحه‌های لمسی پورت شد. در این بازی نقش گروهی از قهرمانان را دارید که باید راه خود را به سوی هدفشان باز کنند و در این میان با انتخاب‌های زیادی نیز رو به رو شده و تصمیم‌های سرنوشت سازی را درباره‌ی موضوعات مختلف بگیرند.

علاوه بر این موارد، سه بازی معمایی شناخته‌شده‌ی Replica (هم‌اکنون ۱ دلار؛ قیمت اصلی ۲ دلار)، RETSNOM (هم‌اکنون ۱ دلار؛ قیمت اصلی ۳ دلار) و Heal: Pocket Edition (هم‌اکنون ۲/۵ دلار؛ قیمت اصلی ۵/۵۰ دلار) دارای تخفیف هستند که این پیشنهادها قطعاً فرصتی عالی برای طرفداران این سبک محسوب می‌شوند.

جدا از برنامه‌ها و بازی های رایگان بالا، دیگر عناوین تخفیف خورده‌ی امروز شامل لیست زیر می‌شوند:

بهترین پیشنهادهای همچنان در جریان (شامل اپلیکیشن و بازی های رایگان):

در نظر داشته باشید که موارد این لیست ممکن است هرلحظه به قیمت اصلی خود بازگردند و در نتیجه باید هرچه سریع‌تر برای دریافت آن‌ها اقدام کنید.

One Up – Lemonade Rush! (رایگان؛ قیمت اصلی ۲ دلار)

بازی های رایگان

یک بازی پلتفرمر جذاب که در آن نقش یک لوله‌کش را بر عهده دارید! در این بازی باید با گذر از موانع مختلف به نقطه‌ی پایانی هر مرحله برسید و در کنار این با چالش‌های مختلفی نیز دست و پنجه نرم کنید.

LIMBO (هم‌اکنون ۱ دلار؛ قیمت اصلی ۵ دلار)

بازی های رایگان

بازی فوق‌العاده تحسین‌شده‌ی LIMBO که حتی تا سال‌ها پس از عرضه‌ی خود نیز موضوع بحث‌های مختلفی بود. در این بازی نقش یک پسربچه را بر عهده می‌گیرید که باید با گذر از موانع مختلف و مبارزه با دشمنانی عظیم‌الجثه و ترسناک راه خود را به سوی خواهر گم‌شده‌اش پیدا کند.

Tempest: Pirate Action RPG Premium (هم‌اکنون ۷/۵ دلار؛ قیمت اصلی ۱۴ دلار)

تخفیف

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های مرتبط با دزدان دریایی هستید، قطعاً Tempest: Pirate Action RPG Premium یکی از بهترین انتخاب‌های شما خواهد بود! در این بازی آنلاین نقش ناخدای یک کشتی دزدان دریای را بر عهده خواهید گرفت و در نبردهای دریایی مختلفی شرکت خواهید کرد.

دیگر موارد از جمله اپلیکیشن‌های تخفیف خورده و بازی های رایگان این لیست در زیر لحاظ می‌شوند:

برای اطلاع از آخرین تخفیف‌ها و بازی‌های رایگان به کانال تلگرام یا اینستاگرام ما بپیوندید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.