لادویگ استریم ۳۱ روزه خود را با شکستن رکورد ساب نینجا به پایان رساند - تکفارس 
لادویگ استریم ۳۱ روزه خود را با شکستن رکورد ساب نینجا به پایان رساند - تکفارس 

لادویگ استریم ۳۱ روزه خود را با شکستن رکورد ساب نینجا به پایان رساند

حامد شهرزاد
۲۶ فروردین ۱۴۰۰ - 15:08
لادویگ

در چند روز آخری که به انتهای استریم ۳۱ روزه لادویگ آگرن در توییچ نزدیک می‌شدیم، او واقعاً خسته شده بود که البته برای یک استریم یک ماهه پیاپی قابل پیش بینی بود. آگرن در تخت اتومبیل مسابقه‌ای خود با پتویی بر روی صورت خود و چیز جدیدی که در گوشه پایین صفحه‌اش بازی می‌کرد، خستگی خود را برطرف کرد. در واقع، او برای چندین هفته در یک نوع مسابقه استریم توییج بود.

لاودیگ قرار گذاشته بود که تا زمانی که ساب دریافت می‌کند، استریم خود را ادامه دهد

او از روز یکشنبه ۲۴ اسفند معادل با ۱۴ مارس لایو خود را در توییچ شروع کرد و اکنون چند ساعتی است که استریم وی تمام شده است. با این وجود، همانطور که خود او میدانست، این اتفاق بزرگ قبلاً نیز رخ داده بود. عدد تایمر که نزدیک به صفر است، تضمینی برای قطع رسمی استریم نبوده است چراکه او قانون خاصی را برای این موضوع وضع کرده بود. او گفته بود که تا زمانی که ساب دریافت کند، به استریم خود ادامه می‌دهد.

با این وجود، این زمان در واقع برای وی متفاوت بود، زیرا او سرانجام به حدی که برای خود تعیین کرده بود رسیده بود. او ۳۱ روز پخش مستقیم و استریم خود را امروز به پایان رساند. این یکی از طولانی ترین استریم‌های پلتفرم توییچ محسوب می‌شود.

مطالب مرتبط:

میزان ساب لادویگ پیش از این استریم یک ماهه، کمتر از ۲ هزار نفر بود

از آنجا که او به صورت جدی ماراتون جذب ساب خود را شروع کرده بود، در واقع آگرن اکنون به بیشترین دارنده ساب به عنوان یک استریمر در کل توییچ تبدیل شده است. در روز سیزدهم، یک روز قبل از اینکه او به طور زنده استریم خود را شروع کند، وی از طریق سایت آماری توییج ترکر، ۱۷۳۰ عضو یا ساب را جمع کرده بود، که میزان نسبتاً کمی برای وی محسوب می‌شد.

تا اول‌ آوریل، او حدود ۱۶۰۱۳۸ نفر را جذب کانال توییچ خود کرد که نسبتاً قابل توجه است. از روز یکشنبه ۱۵ فروردین معادل با ۴ آوریل، این تعداد به طور مشخص به ۱۸۳۱۹۱ افزایش یافت. در روز سه شنبه ۲۴ فروردین معادل با ۱۳ آوریل، او تقریباً ۲۶۲۰۰۰ ساب را به کانال توییچ خود جذب کرده بود. هنگامی که استریم او در روز چهارشنبه ۲۵ فروردین معادل با ۱۴ آوریل در ساعت ۱۲ شب به وقت محلی پایان یافت، همانطور که بیش از ۲۲۵۰۰۰ نفر به طور زنده استریم را تماشا می‌کردند، او بیش از ۲۸۲۰۰۰ ساب را به دست آورد.

در یک لحظه در اوایل شروع مسابقه ساب خود، کانال آگرن در حالی که او در خواب بود به بیشترین بازدید در کل وب سایت تبدیل شد. البته از نظر بسیاری از افراد به نظر نمی‌رسید که این افتخارات اساساً ارزش زیادی داشته باشد. البته در آن زمان ۳۸ دقیقه یا کمی بیشتر زمان به پایان استریم وی باقی مانده بود که البته دوباره ادامه پیدا کرد.

لادویگ از ۲۴ اسفند استریم خود را شروع کرد

اگرچه این زمان همیشه تحت تأثیر ساب هوادارانش تغییر می‌کرد، اما او در نهایت با اتمام ۳۱ روز، استریم خود را پایان داد. این موضوع به این دلیل است که تعداد ساب‌های این فرد به دلیل نوع مسابقه‌ای که شروع کرده بود، به نوعی بزرگ شده بود. هر اشتراک در کانال او به معنای واقعی کلمه ۱۰ ثانیه به ساعت استریم وی اضافه می‌کرد، اگرچه هر کسی که بخواهد به طور خاص بیش از ۱۰۰ مشترک اهدا کند در واقع بلافاصله بن می‌شود که برای کنترل میزان ساب یا مشترکان انجام شده بود.

لادویگ به معنای واقعی کلمه همچنین گفته بود که استریم وی پس از ۳۱ روز بدون هیچ استثنایی پایان خواهد یافت، زیرا مشخص است که او میدانست که با توجه به فرصتی که به جامعه توییج داده است، لایو استریم وی ممکن است برای همیشه ادامه داشته باشد.

کاربران در این چت بین اینکه مایلند او بیشتر لایو استریم را ادامه دهد و اینکه می‌خواهند او لایو استریم خود را تمام کند، درگیر شدند. به هر حال، در زمانی که آگرن در اول آوریل از خواب بیدار شد، ماراتون ساب آگرن به طور خاصی به قلمرو استریم پیاپی گرایش پیدا کرد و با ادامه استریم، روز به روز به پایان و سرنوشت خود نزدیک و نزدیک‌تر می‌شد. در پایان روز کاملا مشخص بود که او مجبور است شب دیگری را به صورت لایو بگذراند، که به معنای واقعی کلمه بسیار قابل توجه است.

لادویگ توانست رکورد میزان ساب نینجا را با این استریم یک ماهه بشکند

در تاریخ جمعه ۱۳ فروردین معادل با ۲ آوریل، با گذشت ساعت از ۱۵ دقیقه، مدیران صفحه توییچ آگرن در واقع در حال کنترل بخش نظرات و ساب‌های این فرد که حدود ۶۰۰۰۰ نفر در چت بودند، شدند که به معنای واقعی کلمه بسیار قابل توجه است. صبح روز یکشنبه ۱۵ فروردین معادل با ۴ آوریل، زمانی که تایمر در کمتر از ده دقیقه گذشت، آگرن در آن موقع در حالی که یک ریمیکس لو فای لالایی زلدا از کانال توییچ وی پخش می‌شد، به خواب رفت.

بعد از ظهر روز سیزدهم آوریل که روز آخر استریم وی محسوب می‌شود، میزان ساب آگرن دوباره به سمت بالا رفت. او به نوعی سعی داشت رکورد اشتراک تمام وقت تایلر «نینجا» بلوینس را با میزان ۲۶۹۱۵۴ بشکند. پول به دست آمده از استریم این روز به معنای واقعی کلمه در اختیار هیومنس سوسایتی اند اس تی جود قرار گرفت که عمل خیرخواهانه‌ای محسوب می‌شود.

او همچنین قراری را گذاشته بود که به طور قطع یک دلار از هر سابی که به دست می‌آورد را از ۲۹ روز اول استریم آگرن، به طور کلی به خیریه نو کیدز هانگری اهدا شده بود. پس از اتما ۳۱ روز استریم پیاپی آگرن، او به طرفداران و ساب‌های خود گفت که آروم باشید! همه چیز خوب پیش رفت. این اساساً یک جلمه از یک فیلم بود که او به طرفداران خود گفت. این پایان استریم لاودیک آگرن است.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

  • ✅ یه ماه کامل مردم رو سرگرم نگه داشت
    ✅ رکورد بیشترین ساب توییچ رو شکست و کلی محبوبیت پیدا کرد
    ✅ با اینکه هدف اصلیش این نبود و خودش می‌گفت ۲ ۳ روز بیشتر قرار نیست طول بکشه، کلی درآمدزایی کرد
    ✅ ۳۰۰٫۰۰۰ دلار به خیریه کمک کرد
    کاش بسترای استریم داخلی مشابه هم یکم یاد می‌گرفتن. یاد آپارات و امثالش می‌افتم خنده‌م می‌گیره.