قابلیت استفاده از ایموجی ها به یوتیوب اضافه می شود - تکفارس 
قابلیت استفاده از ایموجی ها به یوتیوب اضافه می شود - تکفارس 
قابلیت استفاده از ایموجی ها به یوتیوب اضافه می شود - تکفارس 

قابلیت استفاده از ایموجی ها به یوتیوب اضافه می شود

مهدی حلوائی
۹ فروردین ۱۴۰۱ - 09:40
یوتیوب

یوتیوب در حال آزمایش قابلیت استفاده از ایموجی‌‌ها به عنوان روش جدیدی برای ارسال بازخورد به ویدیوهاست. این قابلیت به کاربران کمک خواهد کرد تا نحوه‌ی بازخورد سایر کاربران در خصوص یک ویدیو را نیز مشاهده کنند.

قرار است تا یوتیوب همانند توییچ بخش جداگانه‌ای را در پنل کامنت‌ها برای استفاده از ایموجی‌ها ارائه دهد. گوگل به‌طور مدام ویژگی‌های متعددی را در یوتیوب مورد آزمایش قرار می‌دهد اما معمولاً تعداد کمی از آن‌ها به پلتفرم اصلی اضافه می‌شوند. این شرکت اخیراً قابلیت مخفی‌کردن دیسلایک‌ها را نیز به یوتیوب اضافه کرده و امکان زمان‌بندی کامنت‌ها برای بخش خاصی از ویدیو را در دسترس کاربران قرار داده بود.

استفده از ایموجی‌ها در پلتفرم‌های دیگر با واکنش‌های متفاوتی روبه‌رو بوده است. برای مثال، توییتر سال گذشته امکان استفاده از ایموجی‌ها برای پاسخ به توییت‌ها را در دسترس کاربران قرار داد اما این ویژگی با استقبال مناسبی مواجه نشد. با این وجود، از آن‌جایی که ویدیوها بسیار طولانی‌تر از توییت‌ها هستند و معمولاً بازخوردهای بیشتری را دریافت می‌کنند، ایموجی‌ها می‌توانند به یوتیوبرها کمک کنند تا با بازخورد دقیق‌تری از سوی کاربران مواجه شوند. در حال حاضر یوتیوب این قابلیت را تنها در چند کانال ارائه داده اما در صورت استقبال کاربران، آن را گسترش خواهد داد.

نظر شما در مورد یوتیوب چیست؟ به‌نظر شما گوگل باید چه قابلیت‌هایی را به این پلتفرم اضافه کند؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

منبع: Engadget

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید