بیشتر از دو هفته است که از آغاز استریم توییچ این استریمر محبوب می‌گذرد! - تکفارس 
بیشتر از دو هفته است که از آغاز استریم توییچ این استریمر محبوب می‌گذرد! - تکفارس 

بیشتر از دو هفته است که از آغاز استریم توییچ این استریمر محبوب می‌گذرد!

محمدحسین فرقانی
۱۱ فروردین ۱۴۰۰ - 11:43
بیشتر از دو هفته است که از آغاز استریم توییچ این استریمر محبوب می‌گذرد! - تکفارس 

لادویگ آگرن (Ludwig Ahgren)، یکی از محبوب‌ترین استریمرهای پلتفرم توییچ، جمعه‌شب تصمیم به خوابیدن گرفت و چند ساعت بعد، بیش از ۳۰٫۰۰۰ نفر به‌صورت زنده در حال تماشای بیدارشدنش از خواب بودند. چند وقتی می‌شود لادویگ زندگی‌اش را در آن نقطه می‌گذارند. او ساعت‌هاست خود را در اتاقش، کنار تخت ماشینی قرمز و کودکانه‌اش، در حالی‌که به‌صورت زنده استریم می‌کند، زندانی کرده.

بیش‌تر از دو هفته از زمانی که لادویگ استریم خود را آغاز کرد می‌گذرد. به گفتهٔ نیویورک تایمز (The New York Times)، او استریم توییچ خود را روز شنبه، چهاردهم مارس (یک هفته قبل از شروع سال ۱۴۰۰ شمسی) شروع کرد و هم‌چنان دارد به آن ادامه می‌دهد.

در واقع کاری که لادویگ دارد انجام می‌دهد، نوعی ماراتن دریافت ساب (اشتراک توییچ) است که به آن subathon (ترکیب کلمات ماراتن و سابسکریپشن به‌معنی اشتراک) می‌باشد. او تصمیم گرفت به ازای هر اشتراک جدیدی که دریافت می‌کند، ۲۰ ثانیه بیشتر به استریمش ادامه دهد. لازم به ذکر هست هر ساب در توییچ معادل ۵ دلار است.

این استریم به قدری محبوبیت پیدا کرده که می‌توانیم از آن به‌عنوان رویدادی خاطره‌انگیز در تاریخ توییچ یاد کنیم. لادویگ پیش از آن‌که استریم ذکرشدهٔ خود در توییچ را آغاز کند هم ستارهٔ بزرگی در این پلتفرم به‌شمار می‌رفت (تا جایی که وب‌سایت غیررسمی توییچ‌ترکر (TwitchTracker) از او به‌عنوان یازدهمین کانال انگلیسی‌زبان توییچ یاد می‌کند).

حال پس از هفته‌هایی که گذشت، لادویگ تبدیل به محبوب‌ترین استریمر این پلتفرم شد و رکورد میزان ساب‌های دریافت‌شده از سوی یک استریمر را شکست. خودِ توییچ نیز با قراردادن لادویگ در صفحهٔ اول سایت خود، از استریم او حمایت می‌کند و حتی در حساب توییتری‌اش به لادویگ «شب‌بخیر» می‌گوید. (تصویر)

استریم توییچ لادویگ

سال‌هاست استریمرهای توییچ برای دریافت اشتراک از اقدامات این‌چنینی (subathonها) استفاده می‌کنند. در آوریل سال گذشته، صفحهٔ LosPollosTV بیش از شش روز طی یک ماراتنِ اشتراک، به استریم خود ادامه داد؛ آماری که زمان خود، نوعی رکورد محسوب می‌شد (استریمرهای دیگری هم از آن به بعد، رکوردهای طولانی‌تری از لحاظ زمان استریم‌شان ثبت نمودند اما هیچ‌یک در حال برگزاری subathon نبودند).

از آن‌جایی که به‌نظر می‌رسید استریم لادویگ حالاحالاها پایان نمی‌یابد، او تصمیم گرفت زمان اضافه‌شده به تایمرش را از ۲۰ ثانیه به ۱۰ ثانیه کاهش دهد. هر کاربر نیز تنها قادر است ۱۰۰ ساب (معادل ۵۰۰ دلار یا بهتر است بگوییم ۱۰۰۰ ثانیه/۱۶ دقیقه) به لادویگ اهدا کند.

در طول هفته‌های اخیر، تعداد اشتراک‌های خریداری‌شده از سوی طرفداران لادویگ، رو به افول بوده؛ از این رو احتمال دارد استریم وی زودتر از آنچه فکرش را بکنید، پایان بیابد.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید