یک استریمر توییچ تا زمانی که ساب دریافت می‌کند، به استریمش ادامه خواهد داد - تکفارس 
یک استریمر توییچ تا زمانی که ساب دریافت می‌کند، به استریمش ادامه خواهد داد - تکفارس 

یک استریمر توییچ تا زمانی که ساب دریافت می‌کند، به استریمش ادامه خواهد داد

محمدحسین فرقانی
۳۰ اسفند ۱۳۹۹ - 12:33
یک استریمر توییچ تا زمانی که ساب دریافت می‌کند، به استریمش ادامه خواهد داد - تکفارس 

لادویگ آگرن (Ludwig Ahgren)، یوتیوبر و استریمر توییچ ۲۵ ساله، نزدیک به یک هفته می‌شود که بدون توقف در حال استریم است. استریم او از چهاردهم مارس ۲۰۲۱ آغاز و تاکنون ادامه پیدا کرده است. هر بار یک نفر به کانال لادویگ سابسکرایب می‌کند، او ۱۰ ثانیه به مدت زمانی که قرار است آنلاین بماند، اضافه می‌کند. به عبارتی دیگر، لادویگ قصد دارد تا زمانی‌که افراد به اشتراک کانال او ادامه می‌دهند، او نیز به استریم خود ادامه خواهد داد.

از آنجایی که لادویگ با ۱٫۸ میلیون دنبال‌کننده یکی از محبوب‌ترین استریمرهای توییچ محسوب می‌شود، پیش‌بینی می‌شود تا چندین روز دیگر به دریافت ساب (کوتاه‌شده‌ی کلمه‌ی سابسکرایبر؛ عبارتی رایج در پلتفرم توییچ) ادامه خواهد داد و در نتیجه، حداقل تا چند روز آینده شاهد استریم وی در این پلتفرم خواهیم بود. (حین ترجمه‌ی این خبر، بیش از ۷۰ ساعت از تایمر لادویگ باقی مانده بود!) محبوبیت این استریمر در توییچ به حدی است که دو روز پیش، وقتی مشغول خواب در حال استریم بود، برای چند ساعت تبدیل به پربیننده‌ترین استریمر توییچ شد.

توییچ

استریم بدون توقف لادویگ از دید پلتفرم توییچ، هیچ‌یک از قوانین را نقض نمی‌کند. یکی از سخنگویان توییچ در ایمیلی به تیم خبری وِرج اظهار نمود که خود آن‌ها نیز استریم لادویگ را با دقت در نظر دارند و در صورت نقض هر یک از قوانینشان، اقدامات لازم را انجام خواهند داد. وی درباره‌ی خوابیدن لادویگ حین استریم گفت:

«طبق قوانین وضع‌شده‌ از سوی توییچ، خوابیدن استریمر هنگام پخش زنده‌ی تصاویر وبکمش خلاف قانون محسوب نمی‌شود؛ با این حال، ما از استریمرها انتظار داریم برای نظارت و مراقبت از بخش چت استریم خود، همواره برخط باشند.»

توییچ پلتفرمی مفید و کاربردی است که عموما برای علاقه‌مندان به استریم بازی مورد استفاده قرار می‌گیرد. محتوای این سایت می‌تواند به صورت زنده یا از طریق ویدئو در صورت تقاضا مشاهده شود. استریم لادویگ پتانسیل این را دارد که به یکی از محبوب‌ترین وقایع تاریخ توییچ تبدیل شود.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید