توییچ بر روی سوییچ؛ افتضاح، و دیگر هیچ - تکفارس 
توییچ بر روی سوییچ؛ افتضاح، و دیگر هیچ - تکفارس 
توییچ بر روی سوییچ؛ افتضاح، و دیگر هیچ - تکفارس 

توییچ بر روی سوییچ؛ افتضاح، و دیگر هیچ

امیرحسین ندایی
۲۳ آبان ۱۴۰۰ - 21:05
توییچ بر روی سوییچ

توییچ این هفته برنامه‌اش را برای نینتندو سوییچ عرضه کرد. هرچند قابلیت‌های این نسخه در مقایسه با نسخه کامپیوتر یا نسخه تحت وب آن بسیار محدود هستند، با این حال این اقدام تعداد برنامه‌های کم ولی درحال افزایش بر روی نینتدو سوییچ را افزایش می‌دهد.

برنامه توییچ بر روی نینتندو سوییچ به شما اجازه میزبانی کردن استریم را نمی‌دهد. اشتراک گذاری گیم‌پلی شما یا ارسال ویدئو نیز مانند پلی‌استیشن یا Xbox به صورت یکپارچه شده نیست. (هرچند نینتندو امکان اشتراک‌گذاری اسکرین شات را به شما می‌دهد).

به جای این موارد، این اپ تقریبا فقط برای دیدن کانال‌های توییچ است و در این زمینه کار خود را با استفاده از مرورگر کاربردی خود، به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد. کیفیت ویدئوها هم در بهترین حالتی که بر روی نینتندو ممکن است، (۷۲۰p) می‌باشد.

افزون بر نبود قابلیت میزبانی کردن استریم‌ها، تنها محدودیت قابل توجه دیگری که در برنامه توییچ بر روی نینتندو سوییچ وجود دارد، این است که امکان همزمان تماشای استریم و چت کردن ممکن نیست. بخش چت بر روی صفحه استریمر مورد نظر، قبل از اینکه شما شروع به تماشا کنید وجود دارد، اما برای شرکت در بخش چت و دیدن همزمان استریم نیاز به دستگاه دیگری دارید.

هرچند امکان اسکن کد QR یا استفاده از لینک‌های فعالسازی جهت تسهیل فرآیند ورود شما به حساب کاربریتان وجود دارد.

توییچ بر روی سوییچ؛ افتضاح، و دیگر هیچ - تکفارس 

این امر که شما برای دیدن استریم و مشارکت در گفتگوها باید با گوشی یا هر وسیله‌ی دیگری به حساب کاربریتان وارد شوید، کمی مضحک به نظر می‌رسد. از آنجایی که برنامه توییچ بر روی سیستم عامل‌های IOS و Android امکان شرکت در گفتگو و دیدن استریم به صورت همزمان را می‌دهد، این سوال پیش می‌آید که چرا از توییچ بر روی گوشی‌های همراه استفاده نکنیم؟

مطالب مرتبط:

  • توییچ چیست؟ آموزش جامع و درآمدزایی
  • توییچ هک شدن اطلاعات سرویس خود را تائید کرد
  • تنها برتری که توییچ روی سوییچ نسبت به گوشی‌های هوشمند دارد، می‌تواند این مورد باشد که اگر صفحه گوشی هوشمند شما نسبتاً کوچک است، به این جهت از صفحه بزرگتر و واضح‌تر سوییچ برای استفاده از توییچ بهره ببرید.

    نینتندو سوییچ به اندازه کنسول‌های بازی دیگر برنامه‌های اشتراک ویدئو و استریم ندارد، اما همچنان شما می‌توانید از YouTube، Hulu و Funimation بر روی این کنسول بازی استفاده کنید.

    مطالب مرتبط سایت

    نظرات

    دیدگاهتان را بنویسید