هوندا دو خودروی هیبریدی و برقی جدید در نمایشگاه شانگهای معرفی می‌کند - تکفارس 
هوندا دو خودروی هیبریدی و برقی جدید در نمایشگاه شانگهای معرفی می‌کند - تکفارس 

هوندا دو خودروی هیبریدی و برقی جدید در نمایشگاه شانگهای معرفی می‌کند

علیرضا فاضل
۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - 22:39
هوندا SUV

بسیاری از نمایشگاه‌های اتوموبیل در سراسر جهان لغو شده یا با تأخیر بسیاری همراه شده‌اند، اما شرایط در چین متفاوت است. نمایشگاه خودروی شانگهای (Auto Shanghai 2021) قرار است به صورت باشکوهی با حضور مردم برگزار شود. این نمایشگاه از تاریخ ۲۱ آپریل تا ۲۸ ام همان ماه، میزبان علاقه‌مندان به صنعت خودرو خواهد بود. کمپانی هوندا با تعدادی خودروی هیبریدی، برقی، شاسی‌بلند و موتورسیکلت در این نمایشگاه شرکت خواهد کرد.

متأسفانه، این تمام چیزی است که ما درباره هوندا و برنامه‌های آن برای این نمایشگاه می‌دانیم. این کمپانی مدتی قبل تیزری را در هشتم آپریل منتشر کرد که در آن به معرفی جهانی دو خودروی جدید در نمایشگاه شانگهای اشاره می‌کند. یکی از آن‌ها یک خودروی پلاگین هیبریدی است و دیگری اولین خودروی تمام برقی این کمپانی در کشور چین است. انتظار می‌رود که این برند کهنه‌کار ژاپنی در مورد جدیدترین تکنولوژی‌های روز خود مثل نسل سوم ارتباطات هوندا (Honda’s third-generation Connect) و نسل جدید ایمنی و کمک‌راننده مجازی خود نیز با طرفداران صحبت کند.

مطالب مرتبط:

مطابق انتظار، هوندا تعدادی از خودورهای برقی خود که هم‌اکنون در دسترس هستند را نیز در شانگاهای به نمایش خواهد گذاشت. بخش خودوهای لوکس کمپانی هوندا یعنی Acura نیز از مدل جدید RDX و یک خودروی کراس‌اور مخصوص به کشور چین رونمایی خواهد کرد. بگذارید که قلب تپنده این کمپانی را نیز فراموش نکنیم؛ مجموعه‌ای از موتورسیکلت‌ها از کلاس‌های مختلف مثل CM300 و Golden Wing افسانه‌ای.

تمرکز ما طبیعتاً بر روی بخش خودروهای این کمپانی خواهد بود. متأسفانه ما هنوز چیزی از غافل‌گیری‌هایی که هوندا برای این مراسم تدارک دیده است نمی‌دانیم؛ البته با توجه به مدل‌های اولیه خودروی برقی جدید این کمپانی که در نمایشگاه پکن ۲۰۲۰ به نمایش درآمد، انتظار می‌رود که معرفی کامل تری از این خودرو را در شانگهای شاهد باشیم. کمپانی هوندا هیچ اشاره‌ای به قابلیت‌های این خودرو مانند قدرت آن در نمایشگاه پکن نکرد، پس منطقی به نظر می‌آید که در نمایشگاه شانگهای انتظار اطلاعات بیش‌تری از این خودروی برقی جدید داشته باشیم. شما می‌توانید طرح‌های اولیه این خودروی شاسی‌بلند را در بالا مشاهده کنید.

تمام سوالات ما در روز بیست‌و‌یکم آپریل پاسخ داده خواهد شد. این نمایشگاه دو روز زودتر برای اصحاب رسانه یعنی در روز ۱۹ آپریل در دسترس خواهد بود.

منبع: Motor1

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.