تصاویر گوگل پیکسل واچ فاش شد - تکفارس 
تصاویر گوگل پیکسل واچ فاش شد - تکفارس 

تصاویر گوگل پیکسل واچ فاش شد

حامد شهرزاد
۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - 10:17
Google Pixel Watch

شایعات مربوط به سری جدید ساعت هوشمند گوگل پیکسل با نام گوگل پیکسل واچ، چندین سال است که منتشر شده است، اما در واقع هیچ راهی برای اثبات صحیح بودن این شایعات وجود ندارد. گوگل در حال حاضر هیچ تأییده رسمی برای معرفی و عرضه این ساعت هوشمند را اعلام نکرده است. اما به تازگی، جان پروسر که در یوتیوب فعالیت دارد و یک تحلیلگر پاره وقت گفت که این وضعیت ممکن است در اواخر امسال تغییر کند. به احتمال زیاد در سال ۲۰۲۱ شاهد معرفی رسمی ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ خواهیم بود.

گوگل پیکسل واچ احتمالاً در اواخر سال ۲۰۲۱ معرفی خواهد شد

گوگل پیکسل واچ

جان پروسر در پستی که منتشر کرده است، ادعا کرده است که دسته‌ای از عکس‌های بسیار سری ساعت هوشمند مورد انتظار گوگل یعنی گوگل پیکسل واچ با نام رمز روهان را به دست آورده است. در حال حاضر، این عکس‌ها به صورت عمومی منتشر شده است که معمولاً به صورت عمومی به اشتراک گذاشته نمی‌شوند. بنابراین، این تصاویر جدید اساساً یک رندر دقیق از ساعت هوشمند جدید شرکت گوگل است و که شکل ظاهری و ارگونومی آن را نشان می‌دهد.

این تصاویر نشان دهنده یک ساعت هوشمند است که دارای طراحی بسیار زیبا با صفحه نمایش مدور و احتمالاً یک قاب فلزی است. بنابراین به نظر می‌رسد که گوگل طراحی این ساعت هوشمند را به روز کرده است. همچنین، به نظر می‌رسد که گوگل برای به دست آوردن بهترین طراحی و با آزمایشات مختلف، شیشه ۲٫۵ بعدی را به عنوان پنل جلویی انتخاب کرده و از استفاده از حاشیه‌های بزرگ (مانند حاشیه‌های موجود در برخی از ساعت‌های هوشمند سامسونگ و هواوی) خودداری کرده است.

مطالب مرتبط:

دکمه تنظیمات ساعت هوشمند جدید گوگل یعنی گوگل پیکسل واج مانند اپل واچ و دکمه ویژه آن در سمت راست ساعت هوشمند واقع شده است و به همراه صفحه لمسی، احتمالاً برای کنترل رابط کاربری ویر او اس مورد استفاده قرار می‌گیرد. در مورد سیستم عامل ویر او اس می‌توان به طور کلی بیان کرد که گوگل قصد دارد یک تغییر بسیار قابل توجه را در این سیستم عامل ایجاد کند، که تا حد زیادی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

رابط کاربری و به ویژه تصاویری که در رندر‌های بالا و پایین مشاهده می‌شوند، در واقع بر اساس رابط کاربری در عکس‌هایی است که اساساً با جان پروسر به اشتراک گذاشته شده است که نشان می‌دهد به احتمال زیاد شاهد تغییرات قابل توجهی در این ساعت هوشمند خواهیم بود.

گوگل پیکسل واچ ممکن است از یک تراشه اختصاصی گوگل استفاده کند

گفته می‌شود که شعار بازاریابی جدید گوگل برای ساعت هوشمند جدید خود یعنی گوگل پیکسل واچ، ایجاد وحدت بین نرم‌افزار و سخت‌افزار خواهد بود. به نظر می‌رسد این موضوع نشان می‌دهد که گوگل به طور جدی جنبه سخت‌افزاری ساعت هوشمند جدید خود را کاملاً کنترل کرده است، که کاملاً متناسب با شایعات موجود در مورد وجود یک پروژه سفارشی سیلیکون گوگل است.

برای تطبیق بهتر سیستم نرم‌افزاری با سخت‌افزار موجود، اقدام به سفارشی‌سازی سخت‌افزار ساعت هوشمند گوگل پیکسل واچ نیز می‌تواند به عملکرد بهتر این ساعت هوشمند کمک کند. جان پروسر گزارش داده است که گوگل در واقع در حال برنامه‌ریزی برای حدود ۲۰‌بند جدید و اختصاصی سری پیکسل است که یکی از آن‌ها را در تصویر زیر شاهد هستید. شکی نیست که گوگل پیکسل واچ مطمئناً تا حدود زیادی به یکی از بهترین ساعت‌های هوشمند در سال ۲۰۲۱ تبدیل خواهد شد.

تاریخ معرفی و عرضه گوگل پیکسل واچ

گوگل پیکسل واچ

به نظر می‌رسد برنامه فعلی معرفی ساعت هوشمند جدید گوگل پیکسل واچ در ماه اکتبر است، خصوصاً که احتمالاً پرچمدار جدید گوگل یعنی پیکسل ۶ نیز به زودی به همراه این ساعت هوشمند منتشر خواهد شد. اما پروسر هشدار داد که با وجود انتشار عکس‌های متعدد از این ساعت هوشمند، تاریخ عرضه آن می‌تواند برای مقدار زیادی به تأخیر بیفتد، که با توجه به سابقه اخیر گوگل در تأخیر معرفی محصولات خود تعجب‌آور نیست.

این شرکت سال گذشته چندین بار عرضه پیکسل ۴‌ای را به تعویق انداخت تا سرانجام در ماه آگوست آن را منتشر کند. گزارشی که در اوایل امروز منتشر شد، به طور جدید ادعا می‌کرد که گوگل در واقع تصمیم گرفته است تا معرفی گوشی هوشمند پیکسل ۵‌ای که میان رده به حساب می‌آید را در اکثر بازار‌ها لغو کند.

منبع: Phone Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.