مشخصات گوشی گیمینگ لنوو لیجن دوئل ۲ اعلام شد - تکفارس 
مشخصات گوشی گیمینگ لنوو لیجن دوئل ۲ اعلام شد - تکفارس 
مشخصات گوشی گیمینگ لنوو لیجن دوئل ۲ اعلام شد - تکفارس 

مشخصات گوشی گیمینگ لنوو لیجن دوئل ۲ اعلام شد

مهدی حلوائی
۲۰ فروردین ۱۴۰۰ - 16:44
لنوو لیجن دوئل 2

پس از عرضه‌ی گوشی لنوو لیجن دوئل در سال گذشته، امسال نیز شاهد عرضه‌ی جانشین این گوشی، یعنی لنوو لیجن دوئل ۲ خواهیم بود. این گوشی شامل ویژگی‌هایی مانند درگاه شارژ دوگانه، فن خنک‌کننده‌ی دوگانه، موتور خطی دوگانه و تریگرهای التراسانیک دوگانه می‌شود. دوربین سلفی این گوشی، همانند گذشته، در قسمت کناری آن قرار گرفته و از لنز ۴۴ مگاپیکسلی سامسونگ استفاده می‌کند.

لیجن دوئل ۲ از صفحه نمایش امولد ۶٫۹۲ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس (۱۰۸۰ × ۲۴۶۰) و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز استفاده کرده و همانند نسخه‌ی قبلی از فناوری +HDR10 پشتیبانی می‌کند. به‌دلیل عدم استفاده از دوربین سلفی، این نمایشگر کاملاً یکدست بوده و میزان روشنایی آن به ۱۳۰۰ نیت می‌رسد. همچنین اسپیکرهای گوشی در قسمت بالا و پایین این نمایشگر قرار گرفته‌اند.

لنوو لیجن دوئل 2

از آن‌جایی که لنوو لیجن دوئل ۲ یک گوشی گیمینگ بوده، گزینه‌های کنترل متعددی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. برای مثال، دو نقطه‌ی لمسی بر روی نمایشگر تعبیه شده، در قسمت کناری گوشی از دو تریگر التراسانیک استفاده شده و چندین کلید در قسمت پشتی آن قرار گرفته است.

مطالب مرتبط:

طراحی قسمت پشتی این گوشی بسیار جذاب است. محفظه‌ی شیشه‌ای دوربین‌ها، لوگوی رنگی لیجن و فن‌های خنک‌کننده در قسمت وسطی قرار گرفته و فضای کناری آن‌ها به‌صورت مربع طراحی شده است. ترکیب دوربین‌های این گوشی با دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین فوق ‌عریض ۱۶ مگاپیکسلی، دقیقاً مشابه لیجن دوئل می‌باشد.

لنوو لیجن دوئل 2

فن‌های دوگانه‌ی لیجن دوئل ۲ با یکدیگر همکاری مستقیمی دارند. یکی از فن‌ها، هوای گرم تولیدشده را به هیت سینک مسی انتقال داده و فن دیگر، این هوا را به بیرون منتقل می‌کند. به ادعای لنوو، این گوشی در مقایسه با نسخه‌ی پیشین خود، افزایش عملکرد ۳۰ درصدی داشته است.

استفاده از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸، باتری ۵،۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی (با دو سلول ۲،۷۵۹ میلی‌آمپر ساعتی)، ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی از دیگر ویژگی‌های این گوشی گیمینگ است. همچنین دو نسخه‌ی دیگر از این گوشی با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۵۱۲/۱۶ و ۵۱۲/۱۸ به بازار عرضه خواهد شد.

شارژ گوشی از طریق یک درگاه با سرعت ۶۵ وات صورت گرفته و استفاده از آداپتور شارژ جانبی، این سرعت را به ۹۰ وات رسانده و گوشی را در ۳۰ دقیقه به‌طور کامل شارژ می‌کند. سیستم محافظت باتری لنوو بر گرما و سرعت شارژ نظارت کرده و عمر باتری را افزایش می‌دهد.

لنوو لیجن دوئل 2

لنوو لیجن دوئل ۲ از سیستم‌عامل ZUI 12.5 استفاده کرده که براساس اندروید ۱۱ طراحی شده است. این گوشی در دو رنگ سیاه و سفید عرضه خواهد شد.

گوشی لنوو لیجن دوئل ۲ در اواخر ماه جاری در کشور چین و ماه بعد در کشورهای اروپایی عرضه خواهد شد. نسخه‌ی ۲۵۶/۱۲ گیگابایتی این گوشی، ۷۹۹ یورو قیمت‌گذاری شده و نسخه‌ی ۵۱۲/۱۶ گیگابایتی آن به قیمت ۹۹۹ یورو به فروش خواهد رسید.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید