طراحی و رنگ‌های گوشی لنوو لیجن ۲ پرو مشخص شد - تکفارس 
طراحی و رنگ‌های گوشی لنوو لیجن ۲ پرو مشخص شد - تکفارس 

طراحی و رنگ‌های گوشی لنوو لیجن ۲ پرو مشخص شد

مهدی حلوائی
۱۸ فروردین ۱۴۰۰ - 18:59
لنوو لیجن 2 پرو

تصاویر لو رفته از گوشی لنوو لیجن ۲ پرو، که قرار است فردا به‌طور کامل رونمایی شود، طراحی این گوشی را به نمایش گذاشته بود. حالا شرکت لنوو در حساب ویبوی خود، تصاویر رسمی این گوشی را به نمایش گذاشته است.این تصاویر، اطلاعات افشاشده‌ی قبلی را تایید می‌کنند.

با توجه به این پوسترها، لنوو لیجن ۲ پرو در دو رنگ عرضه خواهد شد. شرکت لنوو تایید کرده است که این محصول از تریگرهای بالای گوشی برای تجربه‌ی گیمینگ بهتر استفاده خواهد کرد.

به ادعای لنوو، این گوشی از معماری نسل بعدی جدیدی استفاده کرده که باعث پیشرفت طراحی سیستم خنک‌سازی شده و استفاده از دو باتری افقی را امکان‌پذیر ساخته است. لنوو لیجن ۲ پرو به دو اسپیکر در قسمت جلویی و همچنین یک موتور خطی دوگانه مجهز شده است.

هنوز اطلاعات کامل‌تر این گوشی به‌طور رسمی مشخص نشده اما لنوو قبلاً تایید کرده است که این گوشی گیمینگ از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸، صفحه نمایش امولد ۶٫۹۲ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و همچنین باتری ۵،۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از فست شارژ ۹۰ واتی استفاده خواهد کرد.

گفته می‌شود که این گوشی از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۴۴ مگاپیکسلی در قسمت کناری و همچنین یک فن خنک‌کننده در قسمت داخلی استفاده خواهد کرد.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید