لنوو لیجن ۲ پرو از باتری ۵٫۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند - تکفارس 
لنوو لیجن ۲ پرو از باتری ۵٫۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند - تکفارس 
لنوو لیجن ۲ پرو از باتری ۵٫۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند - تکفارس 

لنوو لیجن ۲ پرو از باتری ۵٫۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند

مهدی حلوائی
۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - 17:32
لنوو لیجن 2 پرو

شرکت لنوو امروز اعلام کرد که گوشی لیجن ۲ پرو از یک باتری ۵٫۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده کرده و در تاریخ ۱۹ فروردین (۸ آپریل) عرضه خواهد شد. توان این باتری، ۵۰۰ میلی‌آمپرساعت از گوشی لیجن پرو بیشتر است.

لنوو همچنین اعلام کرد که باتری این گوشی از فست شارژ ۹۰ واتی بهره خواهد برد. با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا نحوه‌ی استفاده از فست شارژ در این گوشی، همانند لیجن پرو خواهد بود یا خیر. گوشی لیجن پرو از دو درگاه USB-C استفاده می‌کرد و هر کدام از این درگاه‌ها، از فست شارژ ۴۵ واتی پشتیبانی می‌کردند که در مجموع، سرعت آن‌ها به ۹۰ وات می‌رسید.

این شرکت، هنوز اطلاعات کامل لیجن ۲ پرو را منتشر نکرده اما تایید کرده است که این گوشی گیمینگ از سیستم خنک‌سازی با توربوی دوگانه، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۸۸ و صفحه نمایش امولد ۶٫۹۲ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز و رزولوشن فول اچ دی پلاس استفاده خواهد کرد.

لنوو لیجن 2 پرو

بنچمارک Geekbench تایید کرد که سیستم‌عامل لیجن ۲ پرو در روز عرضه، اندروید ۱۱ خواهد بود و این گوشی از ۱۶ گیگابایت رم پشتیبانی خواهد کرد. قرار است تا این نسخه از لیجن ۲ پرو به همراه ۵۱۲ گیگابیت حافظه‌ی داخلی عرضه می‌شود. همچنین گفته می‌شود که این گوشی در دو نسخه‌ی دیگر با ترکیب رم و حافظه‌ی داخلی ۱۲۸/۱۲ گیگابایت و ۲۵۶/۱۲ گیگابایت عرضه خواهد شد.

لنوو وعده داده که تا تاریخ عرضه‌ی این گوشی، هر روز یک تیزر جدید از لیجن ۲ پرو منتشر کند. از این رو، تا زمان عرضه‌ی این گوشی، اطلاعات بسیاری در دسترس قرار خواهد گرفت.

منبع: GSMArena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید