طراحی و مشخصات لنوو تب M11 فاش شد - تکفارس 
طراحی و مشخصات لنوو تب M11 فاش شد - تکفارس 
طراحی و مشخصات لنوو تب M11 فاش شد - تکفارس 

طراحی و مشخصات لنوو تب M11 فاش شد

افشین نوری
۹ مهر ۱۴۰۲ - 08:17
لنوو

لنوو در طول سه سال گذشته در مجموع پنج تبلت لنوو تب M10 عرضه کرده است و حالا این شرکت خود را برای معرفی تبلت لنوو تب M11 آماده می‌کند.

مشخصات لنوو تب M11

این تبلت از یک صفحه نمایش ۱۰.۹۵ اینچی LCD بهره خواهد برد. سایز ۱۰-۱۱ اینچی یک سایز عالی برای تبلت‌ها اقتصادی است و فضای بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تب M11 لنوو همچنین دارای یک باتری ۷۰۴۰ میلی آمپر ساعتی برای ۱۰ ساعت پخش ویدیو خواهد بود.

لنوو

این تبلت دارای یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۸ یا ۱۳ مگاپیکسلی در پنل پشتی خود خواهد بود. البته این دستگاه ممکن است در بازارهای مختلف با دوربین متفاوتی عرضه شود. در هر حال، دوربین ۸ مگاپیکسلی برای یک تبلت اقتصادی مناسب است.

کار پردازش تب M11 را تراشه دایمنسیتی G88 که یک تراشه هشت هسته‌ای مناسب برای استفاده روزمره و اجرای بازی‌های متوسط است بر عهده خواهد داشت. این تبلت همچنین دارای ترکیب حافظه ۴/۶۴، ۴/۱۲۸ و ۸/۱۲۸ گیگابایتی خواهد بود.

لنوو

لنوو وعده دو آپدیت بزرگ اندروید را برای این تبلت داده است، بنابراین تب M11 علاوه بر اندروید ۱۴، اندروید ۱۵ را نیز دریافت خواهد کرد. این تبلت با اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد و تا ژانویه ۲۰۲۸ آپدیت‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد.

لنوو تاریخ دقیقی برای معرفی رسمی این تبلت اعلام نکرده است، اما قیمت پایه آن حدود ۳۳۰ دلار خواهد بود.

سخنگوی لنوو اخیرا تایید کرد که بخش تولید گوشی‌های سری لیجن تعطیل خواهد شد و این شرکت به صورت دیگری در بازار محصولات گیمینگ حضور خواهد داشت.

آخرین گوشی گیمینگ لنوو، لیجن Y70 نام داشت که تنها در اروپا و آسیا عرضه شد و از نظر تجاری به موفقیت چندانی دست پیدا نکرد. در واقع حالا تنها شرکت ایسوس برند اصلی بازار گوشی‌های گیمینگ خواهد بود. این شرکت ماه نوامبر گذشته گوشی راگ فون ۶ پرو را به بازار عرضه کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید