استفاده از سه عدد دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در مدل جدید آکسون ۳۰ - تکفارس 
استفاده از سه عدد دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در مدل جدید آکسون ۳۰ - تکفارس 
استفاده از سه عدد دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در مدل جدید آکسون ۳۰ - تکفارس 

استفاده از سه عدد دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در مدل جدید آکسون ۳۰

مهدی ملکی
۱۹ فروردین ۱۴۰۰ - 19:23
زد تی ای آکسون 30

شرکت زد تی ای (ZTE) در تاریخ ۲۶ فروردین سال جاری، کمتر از یک ماه دیگر (۱۵ آوریل ۲۰۲۱ میلادی) سری گوشی‌های جدید خود با نام آکسون ۳۰ را معرفی خواهد کرد. تاکنون تایید شده است که آکسون ۳۰ پرو به عنوان قوی‌ترین عضو این خانواده به سه عدد دوربین ۶۴ مگاپیکسلی مجهز خواهد بود.

امروز این تولید کننده چینی در حساب رسمی ویبو (Weibo) خود اعلام کرده که یک ورودی قدرتمندتر نیز تحت نام آکسون ۳۰ الترا همراه با سه دوربین ۶۴ مگاپیکسلی در این سری عرضه خواهد شد. این سه دوربین به به عنوان لنز اصلی، لنز فوق عریض و لنز پرتره عمل خواهند کرد.

زد تی ای آکسون 30

یک ویدیوی تبلیغاتی منتشر شده از زد تی ای مشخص می‌کند که دوربین اصلی دستگاه در کنار این لنزها، دارای یک لنز ۸ مگاپیکسلی چهارم و یک لنز پریسکوپ نیز خواهد بود. جدای از ویدیو اول، زد تی ای در پستی جداگانه با انتشار یک ویدیو قابلیت لرزش‌گیر سری آکسون ۳۰ را هم به نمایش گذاشته است.

مطالب مرتبط:

زد تی ای به عنوان آخرین اقدام خود، چند تصویر را هم که توسط یکی از گوشی‌های این سری ثبت شده‌اند، با کاربران به اشتراک گذاشته است. در حال حاضر سخنی در رابطه با مدلی که این تصاویر با آن‌ها ثبت شده، ذکر نشده اما با توجه آیکون ماژول دوربین موجود در تصاویر احتمالاً از مدل پرو این سری استفاده شده است.

مشخصات هیچ‌کدام از محصولات این سری توسط زد تی ای مشخص نشده است، اما با توجه به رویداد پیش‌رو چندان منتظر نخواهیم بود. برای اطلاع از جزئیات بیشتر، تکفارس را در روزهای آتی دنبال کنید.

زد تی ای آکسون 30

این شرکت از مدت‌ها پیش افزون بر سری مورد بحث، روی سری زد تی ای S هم مشغول کار است. هنوز اعلام نشده است که دستگاه‌های این سری چه زمانی معرفی می‌شوند یا حتی به تولید انبوه می‌رسند اما ممکن است که در نهایت جایگزین سری میان‌رده زد تی ای بلید بشوند. با این حال بدون در نظر گرفتن دوربین، ما تقریباً هیچ چیزی درباره این محصولات نمی‌دانیم. بنابراین سخن گفتن در این رابطه ظاهراً بسیار زود و غیرمنطقی است.

البته بعید به نظر می‌رسد که این سری جدید در برآورده کردن انتظارها ضعیف ظاهر شود. در سال گذشته میلادی زد تی ای تبدیل به اولین شرکتی شد که مراحل تولید انبوه فناوری دوربین زیر نمایشگر اختصاصی خود را آغاز کرد. این دوربین‌ها اولین بار در زد تی ای آکسون ۲۰ مورد استفاده قرار گرفتند.

منبع: GSM Arena

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید