تاریخ برگزاری رویداد مایکروسافت بیلد مشخص شد - تکفارس 
تاریخ برگزاری رویداد مایکروسافت بیلد مشخص شد - تکفارس 
تاریخ برگزاری رویداد مایکروسافت بیلد مشخص شد - تکفارس 

تاریخ برگزاری رویداد مایکروسافت بیلد مشخص شد

مهدی حلوائی
۱۴ فروردین ۱۴۰۰ - 18:20
مایکروسافت بیلدمایکروسافت بیلد

مایکروسافت با به‌روزرسانی وبسایت رویدادهای خود، تاریخ برگزاری رویداد مایکروسافت بیلد ۲۰۲۱ را مشخص کرد. براساس لیست جدید، این رویداد از تاریخ ۲۵ می (۴ خرداد) آغاز شده و تا ۲۷ می ( ۶ خرداد) ادامه خواهد داشت. همچنین این رویداد، همانند سایر رویدادهای شرکت مایکروسافت، به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.

سخنگوی شرکت مایکروسافت در مصاحبه با وبسایت The Verge اعلام کرد:

لطفا منتظر اطلاعات بیشتر در این خصوص باشید. مایکروسافت بیلد رویدادی است که در آن توسعه‌دهندگان، معمارها، استارت‌آپ‌ها و دانشجوها فرصت یادگیری، ارتباط و کدنویسی در کنار یکدیگر را به‌دست می‌آورند و با اشتراک دانش‌،، توانایی‌های خود را افزایش داده و فردایی بهتر را ترسیم می‌کنند.

وبسایت مخصوص رویداد بیلد مایکروسافت، هنوز اطلاعات رویداد سال گذشته را به نمایش می‌گذارد و اطلاعات مربوط به رویداد جدید در آن قرار نگرفته است.

رویداد مایکروسافت بیلد ۲۰۲۰، که ۴۸ ساعت به‌طول انجامید، به‌صوررت مجازی برگزار شده بود و شرکت در آن، بدون نیاز به پرداخت هزینه‌ای صورت می‌گرفت. هدف اصلی این رویداد، توسعه‌دهندگان است و مایکروسافت معمولاً در آن به رونمایی از تغییرات جدید نرم‌افزارهای ویندوز، آفیس، اج و غیره می‌پردازد. در کنفرانس سال گذشته، این شرکت از محصولاتی مانند فریمورک Fluid، لانچر پاورتویز ران (PowerToys Run) و پروژه‌ی Reunion در کنار دیگر محصولات رونمایی کرد.

مایکروسافت بیلد

این رویداد در حالی برگزار می‌شود که براساس برخی منابع، آمار مبتلایان به ویروس کرونا در آمریکا در چند روز گذشته رو به افزایش بوده است. حدود ۳۰ درصد از جمعیت آمریکا، دست کم یک دوز واکسن کووید ۱۹ را دریافت کرده‌اند. با این حال، مراکز پیشگیری و درمان بیماری از تمام افراد خواسته تا از تجمعات گروهی در هر شرایط خودداری کنند.

سخنگوی مایکروسافت در خصوص رویداد سال گذشته اعلام کرد:

امنیت جامعه‌ی ما از بیشترین اهمیت برخوردار است. از این رو، ما در نظر داریم تا اکوسیستم توسعه‌دهندگان خود را به‌صورت مجازی دور هم جمع کرده تا به یادگیری، ارتباط و کدنویسی بپردازند.

منبع: The Verge

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید