برترین اپلیکیشن‌ های دانلود ویدیو از یوتیوب - تکفارس 
برترین اپلیکیشن‌ های دانلود ویدیو از یوتیوب - تکفارس 
برترین اپلیکیشن‌ های دانلود ویدیو از یوتیوب - تکفارس 

برترین اپلیکیشن‌ های دانلود ویدیو از یوتیوب

دانلود از یوتیوب

کمتر کسی است که با نام یوتیوب آشنا نباشد. اگر نگاهی به آمار‌های منتشر شده از میزان بازدید از شبکه‌های اجتماعی مختلف بیندازید، با ارقام سرسام‌آوری روبه‌رو می‌شوید که نشان‌دهنده محبوبیت بی‌نظیر  یوتیوب است. این شبکه اجتماعی بیش از ۲ میلیارد بیننده در روز دارد و به صورت میانگین در یوتیوب حدود ۵ میلیارد ویدیو در روز دیده می‌شود که اصلا ارقام کوچکی محسوب نمی‌شوند. شما در یوتیوب می‌توانید به هر ویدیویی که خواستید دسترسی پیدا کنید.

اصلا نترسید و عجیب‌ترین سوالات و اتفاقاتی که در ذهنتان وجود دارد را جست‌وجو کنید تا ببینید قبلا صد‌ها ویدیو مرتبط با آن موضوع در یوتیوب آپلود شده است. تمرکز اصلی این وب‌سایت بر روی انتشار ویدیو می‌باشد، اما با توجه به پیشرفت‌ باقی شبکه‌های مجازی، یوتیوب نیز تغییرات گسترده‌ای کرده است. بزرگ‌ترین آن‌ها قابلیت stream می‌باشد که امروزه در بین مردم و به‌خصوص گیمر‌ها بسیار محبوب گشته. بسیاری از افراد، که به اصطلاح به آن‌ها یوتیوبر می‌گویند، توانسته‌اند به چهره‌های سرشناسی تبدیل شوند و درآمد خوبی از طریق فعالیت در وب‌سایت یوتیوب به‌دست آورند.

شما می‌توانید با ایده‌های جذاب و ساخت ویدیو‌های با کیفیت، به سادگی در بین مردم شناخته شوید و یوتیوب بهترین بستر برای شکوفا شدن افراد خلاق می‌باشد. متاسفانه یوتیوب دارای محدودیت‌هایی در ایران است و استفاده از آن بدون تغییر آی‌پی غیرممکن می‌باشد. با توجه به تمام محدودیت‌ها، وب‌سایت یوتیوب در بین مردم ایران بسیار محبوب‌ بوده و خوشبختانه هر روز مخاطبین ایرانی بیشتری در این وب‌سایت شروع به فعالیت می‌کنند.

قطعا برای شما پیش آمده که می‌خواستید ویدیویی که در یوتیوب دیده‌اید را در گوشی خود ذخیر کنید، اما آیا می‌شود که ویدیو‌های یوتیوب را بدون خرج هزینه دانلود و ذخیره کرد؟ جواب مثبت بوده و باید بگوییم که اپلیکیشن‌های متعددی برای دانلود ویدیو از یوتیوب ساخته شده که ما در این مقاله قصد داریم بهترین‌های آن‌ها را به شما معرفی کنیم. خوشبختانه بسیاری از این اپلیکشن‌ها چندجانبه می‌باشند و شما می‌توانید ویدیو‌ و عکس‌های بسیاری از شبکه‌های اجتماعی را با آن‌ها دانلود کنید.

 

YT3 YouTube Downloader

دانلود ویدیو از یوتیوب

در ابتدا به سراغ اپلیکیشنی به نام YT3 YouTube Downloader می‌رویم که تنها برای دانلود ویدیو از یوتیوب استفاده می‌شود و به‌ درد دانلود از شبکه‌های اجتماعی دیگر نمی‌خورد.

کار با این اپلیکیشن بسیار راحت بوده و شما تنها با کپی و وارد کردن لینک ویدیو مدنظر خودتان، می‌توانید آن را در کیفیت‌های گوناگون و فرمت‌های مختلف دانلود کنید. اپلیکیشن YT3 YouTube Downloader حتی این امکان را به شما می‌دهد تا تنها صدای ویدیو‌ها را دانلود کنید که این آپشن، قطعا برای علاقه‌مندان موسیقی جذاب خواهد بود و می‌توانند بسیاری از آهنگ‌هایی که یوتیوبر‌ها میکس کرده و در صفحه‌ شخصی‌ خودشان منتشر کرده‌اند را دانلود کرده و از گوش کردن به آن‌ها لذت ببرند.

شما می‌توانید این اپلیکیشن فوق‌العاده قدرتمند را از سایت‌های مختلف داخلی دانلود و نصب کنید. لازم به ذکر است که بسیاری از اپلیکیشن‌های این لیست در اپ‌استور گوگل موجود نمی‌باشند و باید آن‌ها را سایت‌های مختلف دریافت فرمایید.

 

InsTube

دانلود ویدیو از یوتیوب

اپلیکیشن InsTube یکی دیگر از اپلیکیشن‌های قدرتمند در زمینه دانلود ویدیو از یوتیوب می‌باشد که خوشبختانه این امکان را به شما می‌دهد تا ویدیو‌های مورد‌علاقه خودتان را از شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌های دیگری مانند Whatapp، Facebook و Instagram دانلود کنید و در گوشی خود ذخیره داشته باشید.

حجم اپلکیشن InsTube چیزی در حدود ۴ مگ بوده که نشان دهنده سبک بودن آن می‌باشد. محیط‌کاربری این اپلیکیشن بسیار ساده و روان بوده و دانلود ویدیو از آن اصلا سخت و پیچیده نخواهد بود. دانلود ویدیو با کیفیت‌ها و فرمت‌های مختلف، از جمله امکانات این اپلیکیشن بوده که تمام نیاز‌های شما را برطرف خواهد کرد.

شما می‌توانید اپلیکیشن InsTube را به صورت رایگان و از سایت‌های مختلف دانلود کنید تا دیگر نگران ذخیره‌ کردن ویدیو‌های موردعلاقه خودتان نباشید.

 

YouTube Go

دانلود ویدیو از یوتیوب

اپلیکیشن YouTube Go توسط Google LLC توسعه یافته و بدون شک یکی از بهترین اپلیکیشن‌های این زمینه می‌باشد که می‌توانید با آن ویدیو‌های یوتیوب را دانلود و ذخیره کنید.

سرعت این اپلیکیشن بسیار عالی بوده و در هنگام استفاده از آن شاهد باگ و مشکلات نرم‌افزاری نخواهید بود که نکته مثبت بزرگی برای آن به حساب می‌آید. طیف وسیعی از کیفیت‌ها و فرمت‌های مختلف در اپلیکیشن YouTube Go قرار داده شده که هیچ کمبودی در آن دیده نمی‌شود. سرعت دانلود ویدیو‌ها نیز در سطح بسیار خوبی بوده و با وجود مشکلاتی مانند در دسترس نبودن یوتیوب با آی‌پی ایران، همچنان سرعت دانلود بسیار راضی کننده است و به ‌ندرت با مشکل دانلود مواجه خواهید شد.

اپلیکیشن YouTube Go به‌طور رایگان عرضه شده و خوشبختانه در اپ‌استور گوگل در دسترس می‌باشد و شما می‌توانید به راحتی آن را دریافت کنید.

 

TubMate

دانلود ویدیو از یوتیوب

TubMate نام یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های دانلود از شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌باشد که می‌توانید با آن ویدیوهای موجود در یوتیوب، Instagram، Twitter و شبکه‌های اجتماعی دیگر را دانلود و ذخیره کنید.

شما قادر هستید ویدیو‌های مدنظر خودتان را با کیفیت‌های ۴۸۰، ۷۲۰ و ۱۰۸۰ دانلود کنید، البته باید به این نکته اشاره کرد که برای دانلود ویدیو‌ها با کیفیت ۷۲۰ یا ۱۰۸۰، باید تبلیغات موجود در اپلیکیشن را مشاهده کنید. متاسفانه تعداد تبلیغات در اپلیکیشن TubMate زیاد بوده که می‌تواند بسیار آزار‌دهنده باشد، البته می‌توانید با خرید اشتراک ماهیانه از شر این تبلیغات خلاص شوید.

اپلیکیشن  TubMate به‌صورت رایگان عرضه شده و شما می‌توانید آن را از سایت‌های داخلی یا سایت اصلی  TubMate دانلود کنید.

 

KeepVid

دانلود ویدیو از یوتیوب

در این جایگاه از لیست به سراغ اپلیکیشنی می‌رویم که دارای دو نسخه ویندوز و اندروید می‌باشد که هر دوی آن‌ها بسیار قدرتمند می‌باشند و شما می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن KeepVid، ویدیو‌های موجود در یوتیوب و دیگر شبکه‌های اجتماعی را به راحتی دانلود کنید.

اپلیکیشن KeepVid هم مانند دیگر اپلیکیشن‌های این زمینه، امکانات گوناگونی را در اختیار شما قرار می‌دهد که بارز‌ترین آن امکان دانلود ویدیو‌ها با کیفیت ۴k می‌باشد که در کمتر اپلیکیشنی دیده می‌شود. باگ و ایراد نرم‌افزاری خاصی در هنگام استفاده از KeepVid دیده نمی‌شود و شما تنها با قرار دادن لینک در باکس دانلود، می‌توانید ویدیو را دریافت کنید.

خوشبختانه هردو نسخه ویندوز و اندروید این اپلیکیشن به‌صورت رایگان عرضه شده و شما می‌توانید هرکدام از نسخه‌های آن‌ را از طریق سایت‌های مختلف دانلود کنید.

 

NewPipe

دانلود ویدیو از یوتیوب

در واقع اپلیکیشن NewPipe، نسخه غیررسمی و کم‌حجم از اپلیکیشن اصلی یوتیوب می‌باشد که شما می‌توانید با آن علاوه بر تماشای کلیپ‌های مختلف، به دانلود و ذخیره ویدیو هم بپردازید.

حجم این اپلیکیشن چیزی در حدود ۵ مگ بوده و بسیار سریع و روان می‌باشد، البته مشکلاتی در موتور جست‌ و جوی آن وجود دارد که بعضا باعث می‌شود به نتایج دلخواه خود نرسید. این مشکل چندان مهم نبوده و احتمالا شما نمی‌خواهید از NewPipe به عنوان جایگزین یوتیوب استفاده کنید و قطعا اصلی‌ترین دلیل استفاده از این اپلیکیشن، دانلود ویدیو می‌باشد.

مانند باقی اپلیکیشن‌های مشابه، شما می‌توانید ویدیو‌های مدنظر خودتان را با کیفیت‌ها و فرمت‌های مختلف دانلود کنید. محیط اپلیکیشن دارای تبلیغات متعددی بوده که کمی آزاردهنده می‌باشد.

شما قادر هستید اپلیکیشن قدرتمند  NewPipe را به‌ صورت رایگان و از سایت‌های داخلی دانلود کنید.

 

VidMate App

دانلود ویدیو از یوتیوب

اپلیکیشن VidMate، یک جعبه‌ابزار برای گوشی هوشمند شما محسوب می‌شود که با آن می‌توانید به کار‌های مختلفی مانند دانلود ویدیو و موزیک از سایت‌ها و تماشای ویدیو به‌ صورت آنلاین بپردازید. VidMate یک اپلیکیشن تخصصی برای دانلود ویدیو از یوتیوب محسوب نمی‌شود، اما شما قادر هستید با استفاده از آن ویدیو‌های مدنظر خودتان را ذخیره کنید.

اپلیکیشن VidMate، امکانات چندانی در حوزه دانلود از یوتیوب ارائه نمی‌کند و نمی‌توانید ویدیو‌ها را با کیفیت‌های مختلف دانلود کنید و قطعا با محدودیت‌های زیادی در این زمینه مواجه خواهید شد.

این اپلیکیشن همه‌کاره را می‌توانید از اپ‌استور‌های مختلف یا سایت‌های داخلی دانلود کنید. لازم به ذکر است که نسخه معمولی آن رایگان بوده و برای استفاده از تمامی امکانات آن، نیاز دارید نسخه premium آن را خریداری کنید.

 

Videoder Video Downloader

دانلود ویدیو از یوتیوب

Videoder Video Downloader یکی از برترین اپلیکشن‌های دانلود ویدیو می‌باشد که با استفاده از آن می‌توانید در کمترین زمان ممکن، ویدیو‌های سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مختلف را دانلود و ذخیره کنید.

شما در این اپلیکیشن قادر هستید به صورت همزمان به دانلود ۱۰۰ ویدیو بپردازید که کمتر اپلیکیشنی همچین ویژگی‌ای را دارد. تنوع در کیفیت ویدیو‌ها بسیار عالی و کامل بوده و می‌توانید ویدیو‌ها را با کیفیت‌های ۱۴۴ تا ۴k دانلود کنید. لینک ویدیو یوتیوبی را کپی کنید و به این اپلیکیشن انتقال دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن ویدیو شما شناسایی شود. سرعت اپلیکیشن Videoder Video Downloader بسیار عالی بوده و اصلا با کندی و لگ مواجه نخواهید شد.

می‌توانید این اپلیکیشن پرقدرت را به صورت رایگان دانلود کنید و لازم به ذکر است که در محیط کاربری این اپلیکیشن خبری از تبلیغات نیست که یک ویژگی مثبت برای آن محسوب می‌شود.

 

Snaptube

دانلود ویدیو از یوتیوب

و در پایان به سراغ اپلیکیشن Snaptube می‌رویم که عملکردی مشابه با اپلیکیشن Videoder Video Downloader داشته و شما می‌توانید با آن ویدیو‌های سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی گوناگون از جمله یوتیوب را دانلود و ذخیره کنید.

البته استفاده از این اپلیکیشن ریسکی بوده و اعلام شده که در جدید‌ترین آپدیت آن، مشکلات متعددی وجود دارد که می‌تواند عملکرد گوشی شما را دچار اشکال کند. پس توصیه می‌کنیم تنها در صورتی از اپلیکیشن Snaptube استفاده کنید که نیاز جدی‌ای به دانلود ویدیو از یوتیوب داشته باشید.

شما قادر هستید این اپلیکیشن رایگان را از سایت‌های مختلف دانلود و نصب کنید.

با استفاده از اپلیکیشن‌های معرفی شده، می‌توانید به راحتی و در کمترین زمان ممکن ویدیو‌های مورد‌علاقه خودتان را از یوتیوب دانلود کنید و آن‌ها را در گوشی خود ذخیر داشته باشید تا آن‌ها را به‌صورت آفلاین تماشا کنید. نمونه‌های دیگری از این‌گونه اپلیکیشن‌ها عرضه شده که بسیاری از آن‌ها دارای مشکلات متعددی هستند و ما سعی کرده‌ایم که بهترین نمونه‌ها را خدمت شما معرفی کنیم. در نهایت امیدوار هستیم که این مقاله به درد شما خورده باشد و از خواندن آن لذت برده باشید.

اینستاگرام تکفارستلگرام تکفارس

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید