یوتیوب قابلیت‌های جدیدی برای محافظت از نوجوانان معرفی کرد - تکفارس 
یوتیوب قابلیت‌های جدیدی برای محافظت از نوجوانان معرفی کرد - تکفارس 
یوتیوب قابلیت‌های جدیدی برای محافظت از نوجوانان معرفی کرد - تکفارس 

یوتیوب قابلیت‌های جدیدی برای محافظت از نوجوانان معرفی کرد

افشین نوری
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - 07:50
یوتیوب

یوتیوب به طور مرتب در حال اضافه کردن قابلیت‌های جدیدی برای جلوگیری از قرار گرفتن نوجوانان در معرض محتوای نامناسب است. این شرکت در حال حاضر قوانین سختی برای محافظت از نوجوانان دارد، اما همیشه کسانی هستند که راهی برای دور زدن آن‌ها پیدا می‌کنند.

یوتیوب به‌تازگی قابلیت‌های جدیدی ارائه کرد که محافظت از نوجوانان را افزایش می‌دهند. این قابلیت‌ها با همکاری Youth and Families Advisory Committee توسعه یافته و در هفته‌های آینده عرضه خواهند شد.

یوتیوب گفته است که اکنون نمایش ویدیوهای مرتبط با محتواهایی که ویژگی‌های فیزیکی بدن را مقایسه می‌کنند و جنبه‌های خاصی از تناسب اندام یا وزن بدن را ایده آل می‌دادند یا پرخاشگری را ترویج می‌دهند محدود کرده است.

یوتیوب اکنون تغییراتی در قابلیت‌های Take a Break و Bedtime Reminder داده است تا بهتر و بیشتر از قبل برای نوجوانان ظاهر شوند. این تغییرات برای کاربران زیر ۱۸ سال که در اکانت‌های خود این یادآوری‌ها را به‌طور پیش‌فرض فعال کرده‌اند، ملموس‌تر خواهد بود.

یوتیوب همچنین پنل‌های Crisis Resource را به یک تجربه تمام صفحه جدید گسترش داده است تا به کاربران کمک کند هنگامی که در یوتیوب به دنبال جستجوی سوالات مربوط به خودکشی، خودآزاری و موارد مشابه هستند متوقف شوند و راهنمایی‌های مربوطه را دریافت کنند.

برخی از کاربران در طول ماه‌های گذشته متوجه فشارهای یوتیوب علیه مسدود کننده های تبلیغاتی شده‌اند و حالا این شرکت با انتشار بیانیه‌ای گفته است که تلاشی جهانی برای سرکوب مسدودکننده‌های تبلیغات و ترغیب کاربران به سمت YouTube Premium را آغاز کرده است.

به گفته یوتیوب، استفاده از مسدودکننده های تبلیغاتی شرایط خدمات این پلتفرم را نقض می‌کند. یوتیوب می‌گوید تبلیغات به میلیاردها نفر اجازه می دهد تا به محتوای مورد علاقه خود در این پلتفرم دسترسی داشته باشند.

در هر حال، برای کاربران یوتیوب، بهترین راه برای داشتن یک تجربه بدون تبلیغات، پرداخت هزینه اشتراک YouTube Premium است. تجربه بدون تبلیغات تنها یکی از مزایای این سرویس است و شما همچنین به YouTube Music و سایر قابلیت‌های انحصاری مانند دانلود ویدیوها دسترسی خواهید داشت.

همچنین طبق یک گزارش جدید، یوتیوب در حال توسعه ابزار هوش مصنوعی جدیدی است که به کاربران اجازه می‌دهد تا صدای خود را برای تقلید از هنرمندان مشهور تغییر دهند. 

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید