تماشا کنید: جعبه گشایی سامسونگ گلکسی A52 پیش از معرفی رسمی - تکفارس 
تماشا کنید: جعبه گشایی سامسونگ گلکسی A52 پیش از معرفی رسمی - تکفارس 
تماشا کنید: جعبه گشایی سامسونگ گلکسی A52 پیش از معرفی رسمی - تکفارس 

تماشا کنید: جعبه گشایی سامسونگ گلکسی A52 پیش از معرفی رسمی

مهدی ملکی
۲۱ اسفند ۱۳۹۹ - 09:05
جعبه گشایی سامسونگ گلکسی A52

در حالی که انتظار می‌رود سامسونگ در رویداد هفته آینده خود به معرفی گلکسی A52 و گلکسی A72 بپردازد، به تازگی یک یوتیوبر با نام کاربری Moboaesthietics به یک نسخه از دستگاه گلکسی A52 5G دست یافته است که افزون بر نمایش گوشی هوشمند مذکور، برخی از اطلاعات رسمی آن را هم فاش یا به عبارت دیگر تایید می‌کند.

در واقع اطلاعات موجود در این ویدیو با جزئیات فاش شده قبلی کاملاً مطابقت دارند. دستگاه مذکور به یک نمایشگر Infinity-O، دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسل همراه با فناوری OIS و استاندارد IP67 مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مجهز است. قسمت کناری جعبه هم به صراحت روشن می‌کند که مدل این دستگاه، SM-A526B/DS است. درون جعبه نیز می‌توان یک کابل تبدیل USB-A به USB-C و یک شارژر ۲۵ واتی، قاب محافظ شفاف سیلیکونی و سنجاق خروج سیم‌کارت را مشاهده کرد.

دانلود ویدیو با کیفیت ۱۰۸۰p | دانلود ویدیو با کیفیت ۷۲۰p

پس از مشاهده موارد بالا، تمرکز ویدیو روی قسمت جلو منعطف می‌شود. نمایشگر دستگاه از نوع سوپر امولد (SuperAMOLED) است که از نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. سامسونگ در طراحی این محصول، حسگر تشخیص اثر انگشت را زیر نمایشگر تعبیه کرده است. همچنین روزنه دوربین موجود در نمایشگر به یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی مجهز است. گلکسی A52 5G همان‌طور که انتظار می‌رفت، به یک پردازنده اسنپدراگون ۷۵۰G مجهز است و دستگاه به اجرای رابط کاربری وان UI 3.1 مبتنی بر اندروید ۱۱ می‌پردازد.

سامسونگ در طراحی درگاه‌های این دستگاه از روش قدیمی خود بهره گرفته و بسیاری از موارد را دست نخوره باقی گذاشته است. در واقع درگاه جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری هنوز هم با قوت در کنار درگاه شارژ دستگاه قرار دارد و از طرففی درگاه وارد کردن سیم‌کارت، برای ورود کارت میکرو اس دی (microSD) نیز قابل استفاده است.

پنل پشتی گلکسی A52 از پلاستیک ساخته شده و شامل ۴ عدد دوربین است. در این ماژول دوربین می‌توان لنز اصلی ۶۴ مگاپیکسل و یک لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی را مشاهده کرد که در کنار لنز ماکرو ۵ مگاپیکسل و لنز تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی تصویربرداری می‌کنند. باتری نیز دارای ظرفیت ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد بود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید