تماشا کنید: معرفی کارایی تمام نرم افزارهای شرکت ادوبی [زیرنویس فارسی] - تکفارس 
تماشا کنید: معرفی کارایی تمام نرم افزارهای شرکت ادوبی [زیرنویس فارسی] - تکفارس 
تماشا کنید: معرفی کارایی تمام نرم افزارهای شرکت ادوبی [زیرنویس فارسی] - تکفارس 

تماشا کنید: معرفی کارایی تمام نرم افزارهای شرکت ادوبی [زیرنویس فارسی]

مهدی ملکی
۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - 14:13
معرفی تمام محصولات ادوبی

ادوبی (Adobe) یک شرکت آمریکایی سازنده نرم‌افزارهای مناسب طراحی و امور گرافیک است. ساختمان مرکزی این شرکت درشهر سن خوزه ایالت کالیفرنیا قرار دارد. ادوبی بیشتر به خاطر نرم‌افزار ویرایش تصویر فتوشاپ و نرم‌افزار سند قابل حمل پی‌دی‌اف و آدوبی کریتیو سوئیت مشهور است.

این شرکت از زمان تاسیس تاکنون یکی از بزرگ‌ترین و تاثیرگذارترین شرکت‌های نرم‌افزاری دنیا در نظر گرفته شده است. محصولاتی مانند فتوشاپ نه تنها به عنوان یکی از بهترین‌های حوزه ویرایش بلکه گاهی اوقات معمولاً در رده اول چنین فهرستی جای می‌گیرند.

به هر نحو، فعالیت‌های شرکت ادوبی تنها به فتوشاپ ختم نمی‌شود و کاربران آن خوبی می‌دانند که تعداد محصولاتش بسیار زیاد است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام مواجه با محصولات این شرکت در زمینه‌های گوناگون، هیچ فرق به‌خصوصی بین آن‌ها مشاهده نکنید و نتوانید آن‌ها را از هم دیگر تمایز دهید. با این حال متخصصان به خوبی می‌دانند که این اپلیکیشن‌ها تا چه اندازه کارایی متفاوت و ویژه‌ای دارند.

معرفی نرم‌افزارهای شرکت ادوبی

در سال ۱۹۸۸ معروف‌ترین نرم‌افزار ادوبی یعنی فتوشاپ پا به عرصه وجود گذاشت. در سال ۱۹۹۱ ادوبی پریمیر معرفی شد. البته نسخه حرفه‌ای آن در سال ۲۰۰۳ ارائه شد. در سال ۱۹۹۳ ادوبی فرمت پی‌دی‌اف (سند قابل حمل) را خلق و نرم‌افزار ادوبی آکروبات و ادوبی ریدر را معرفی نمود.

در سال ۱۹۹۴ ادوبی افتر افکتس معرفی شد که فرمت تیف (به انگلیسی: TIFF) نیز به همراه آن ارائه شد. بعدها در سال ۱۹۹۴ ادوبی پیج میکر معرفی شد که سپس با پروژه دریم ویور که از خرید ماکرومدیا نصیب ادوبی شده بود، ادغام شد. در سال ۱۹۹۹ ادوبی این کپی معرفی شد. در سال ۲۰۰۵ ادوبی مالک فلش، دریم ویور و کود فوژن ماکرومدیا نیز شد.

با این حال محصولات ادوبی فراتر از معرفی چند خط بالایی است. از همین رو در ویدیو پایین به بیش از ۵۰ اپلیکیشن این شرکت پرداخته و کارایی هر کدام از آن‌ها ذکر شده است. شما می‌توانید این ویدیو را با زیرنویس فارسی اختصاصی تکفارس مشاهده کنید. در صورت علاقه، می‌توانید از طریق لینک دانلود پایین صفحه، این ویدیو را در کیفیت‌های مختلف دریافت کنید. انتظار می‌رود که پس از مشاهده این ویدیو، با هر سطح از مهارت و دانش، دلیل تلاش‌های بی‌وقفه ادوبی در توسعه و عرضه هر اپلیکیشن و کارایی آن را درک کنید.

دانلود با کیفیت ۱۰۸۰p و زیرنویس فارسی | دانلود با کیفیت ۷۲۰p و زیرنویس فارسی

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید