آپدیت جدید Adobe Premiere Pro امکان ویرایش ویدیوها را مثل یک فایل ورد فراهم می کند - تکفارس 
آپدیت جدید Adobe Premiere Pro امکان ویرایش ویدیوها را مثل یک فایل ورد فراهم می کند - تکفارس 

آپدیت جدید Adobe Premiere Pro امکان ویرایش ویدیوها را مثل یک فایل ورد فراهم می کند

افشین نوری
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - 18:13
Adobe Premiere Pro

جدیدترین آپدیت Adobe Premiere Pro بهبودهای بسیار خوبی برای این نرم‌افزار به ارمغان آورده است و امکان ویرایش پیشرفته ویدیوها را برای ادیتورها فراهم خواهد کرد.

به گفته ادوبی، قابلیت جدید Adobe Premiere Pro روش کاملا جدیدی برای کات کردن ویدیوها ارائه کرده است که مثل کپی و پیست کردن متن در یک فایل ورد است. ویرایش مبتنی بر متن، تنها قابلیت جدید Adobe Premiere Pro نیست. ادوبی قابلیت Background Auto Save را برای اسکرول کردن روان‌تر و همچنین قابلیت پشتیبانی از زبان‌های بیشتر را به آن اضافه کرده است.

Ctrl + V(ideo) 

ویرایش ویدیوها از طریق متن یک روش بسیار آسان برای به هم چسباندن کات‌های متعدد است. کاربران در این روش به‌سرعت می‌توانند متن‌ها موردنیاز خود را از رونوشت موجود وارد تایملاین ویدیو کنند و سپس با استفاده از رونوشت‌های بعدی، متن را برای حرکت دادن کلیپ‌ها یا پاک کردن و به همچسباندن آن‌ها، کپی و پیست کنند. این کار قبل از اصلاح کات‌ها با ابزارهای تریم Premiere Pro انجام خواهد شد.

این اولین بار نیست که ادوبی ابزار ویرایش ویدیو مبتنی بر متن را ارائه می‌کند. این شرکت سال گذشته Project Blink بتا را به عنوان یک ادیتور هوش مصنوعی برای مرورگرها ارائه کرد که به روش مشابهی کار می‌کرد. اضافه شدن قابلیت جدید به Premiere Pro، آن را به سطح بالاتری ارتقا خواهد داد و کار را برای ادیتورهای حرفه‌ای راحت‌تر خواهد کرد.

به نظر می‌رید ادوبی به دنبال ارائه راهکارهای خلاقانه برای بهبود کارایی نرم‌افزارهای خود است.

منبع: Techradar

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید