بهترین اپلیکیشن های جاسوسی موبایل - تکفارس 
بهترین اپلیکیشن های جاسوسی موبایل - تکفارس 

بهترین اپلیکیشن های جاسوسی موبایل

محمد رضا حیدری
مقالات ۱۸ اسفند ۱۳۹۹ - 09:00
بهترین اپلیکیشن های جاسوسی موبایل

دلایل «قانونی» بسیار زیادی برای استفاده از اپلیکیشن های جاسوسی وجود دارد و به‌طور معمول می‌توان این اپلیکیشن‌ها را به سه دسته‌ی مختلف تقسیم کرد. دسته‌ی اول اپلیکیشن‌هایی هستند که از آن‌ها برای ردیابی تلفن همراه خود استفاده می‌کنید؛ دسته‌ی دوم شامل اپلیکیشن‌هایی می‌شوند که از آن‌ها برای رهگیری مکان تلفن کودکانتان استفاده می‌کنید و دسته‌ی سوم نیز برای رهگیری تلفن کارمندان استفاده می‌شوند.

مواردی که در این مقاله مطرح می‌شوند با فرض استفاده‌ی قانونی از این اپلیکیشن‌ها معرفی می‌شوند و ما به هیچ وجه مسئولیتی در قبال استفاده‌ی غیرقانونی افراد و نهادها از این اپلیکیشن‌ها نداریم. در صورتی که از قوانین موجود در این زمینه اطمینان کافی ندارید، می‌توانید پیش از استفاده از این اپلیکیشن‌ها نگاهی نیز به این قوانین داشته باشید؛ به عبارت دیگر، لطفاً تنها در صورتی که قصد استفاده‌ی قانونی از این برنامه‌ها را دارید آن‌ها را امتحان کنید و متوجه باشید که ما هیچ مسئولیتی در رابطه با استفاده‌ی غیرقانونی از آن‌ها نداریم.

mSpy

اپلیکیشن های جاسوسی mSpy

mSpy یکی از مطرح‌ترین اپلیکیشن‌ها در زمینه‌ی رهگیری اطلاعات تلفن همراه است. این اپلیکیشن که دارای ویژگی‌های بسیار زیادی است، تصویری شفاف از فعالیت‌های افراد مدنظرتان به شما می‌دهد. استفاده از فناوری رهگیری پیشرفته‌ی جی‌پی‌اس به شما این اجازه را می‌دهد تا در هر زمان از محل فرد موردنظر خود مطلع باشید؛‌ با قابلیت رهگیری تماس این اپلیکیشن می‌توانید مشخصات شماره‌ها و افرادی که با تلفن موردنظر تماس می‌گیرند یا از طریق این تلفن با آن‌ها تماس گرفته می‌شود را داشته باشید؛ در نهایت نیز با قابلیت کنترل فضای مجازی، می‌توانید پیام‌ها و فعالیت‌های اکانت‌های مختلفی از جمله فیسبوک و اینستاگرام را مشاهده و پیام‌های ارسال شده در این حساب‌ها را کنترل کنید. تمامی این موارد به شما اجازه‌ی گرفتن مناسب‌ترین تصمیمات ممکن را می‌دهند.

Cerberus

اپلیکیشن های جاسوسی Cerberus

 Cerberus یکی از بهترین اپلیکیشن‌هایی است که می‌توانند خیال شما را از بابت به سرقت رفتن تلفن همراهتان راحت کند. با وجود این که نمی‌توان از این اپلیکیشن به‌عنوان ابزاری برای رهگیری تلفن‌های دیگر استفاده کرد، با استفاده از ویژگی‌های فوق‌العاده‌ی آن می‌توانید به‌راحتی گوشی گم‌شده یا به سرقت رفته‌ی خود را پیدا کنید. این ویژگی‌ها شامل مواردی از جمله گرفتن تصویر سارق احتمالی، ارسال دستورهای پیامکی، نمایش مکان دقیق بر روی نقشه و قفل‌کردن و حذف اطلاعات موجود بر روی تلفن همراه هستند.

FlexiSPY

FlexiSPY

FlexiSpy شاید یکی از قدرتمندترین و در عین حال ترسناک‌ترین اپلیکیشن‌های جاسوسی موجود بر روی اندروید باشد. این اپلیکیشن دارای قابلیت‌هایی است که ممکن است بسیاری از افراد از وجود داشتن آن‌ها بر روی گوشی خود نگرانی داشته باشند؛ قابلیت‌هایی از جمله روشن کردن خودکار میکروفون گوشی برای گوش دادن به صداهای اطراف، ِ قابلیت استفاده‌ی دستی از دوربین گوشی موردنظر، کی لاگینگ، نظارت بر اپلیکیشن‌های پیام‌رسان و توانایی مخفی شدن کامل اپلیکیشن از آنتی‌ویروس‌ها و منوی اپلیکیشن‌های تلفن همراه. قیمت اشتراک این اپلیکیشن بسیار زیاد است و از سوی دیگر نمی‌توان آن را بر روی اپ استور نیز پیدا کرد اما در قبال این هزینه‌ها به امکانات فوق‌العاده زیادی دسترسی پیدا خواهید کرد.

Google Family Link

اپلیکیشن های جاسوسی Google Family Link

Google Family Link یکی از بهترین اپلیکیشن‌های کنترل والدین بر روی تلفن‌های همراه کودکان است. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد تا از طریق اکانت‌های گوگل فعال بر روی تلفن‌های کودکان خود آن‌ها را کنترل کنید و به پیام‌های آن‌ها دسترسی داشته باشید؛ علاوه بر این Google Family Link به شما اجازه‌ی مدیریت برنامه‌ها و حتی پیشنهاد برنامه به فرزندانتان را نیز می‌دهد. در کنار تمامی این‌ها قابلیت قفل و محدود کردن دسترسی‌های تلفن فرزند خود را نیز به لیست امکانات این اپلیکیشن اضافه کنید.

Find My Device

Find My Device

این اپلیکیشن گوگل که یکی از کاربردی‌ترین برنامه‌های این شرکت به شمار می‌آید، به شما اجازه پیدا کردن تلفن همراه خود در صورت گم‌شدن یا مورد سرقت قرار گرفتن را می‌دهد. علاوه بر قابلیت پیدا کردن تلفن بر روی نقشه، این اپلیکیشن به شما اجازه‌ی پاک کردن اطلاعات موجود بر روی تلفن، پخش صدا از اسپیکرها و قفل‌کردن آن را می‌دهد. برخلاف برخی از اپلیکیشن‌های دیگر موجود در این لیست به شما امکاناتی مانند گرفتن عکس را نمی‌دهد اما به‌ طور کلی یک گزینه‌ی سرراست رایگان به شمار می‌آید که می‌تواند در موارد بسیاری کمک حال شما باشد.

Prey Anti Theft

Prey

Prey Anti Theft اپلیکیشن دیگری برای پیدا کردن تلفن همراه است. برخلاف اکثر گزینه‌های موجود در لیست، این اپلیکیشن کاملاً رایگان است و برخی از قابلیت‌های آن فوق‌العاده کاربردی هستند؛ قابلیت‌هایی مانند رهگیری از طریق جی‌پی‌اس، قفل‌کردن تلفن و ارسال دستورهای پخش زنگ هشدار به تلفن. با این حال Prey Anti Theft می‌تواند در صورت نیاز از طریق دوربین تلفن به گرفتن عکس بپردازد، نقاط اتصال وای فای اطراف خود را شناسایی کند و به ارائه‌ی اطلاعاتی از جمله مک آدرس تلفن بپردازد. چنین امکاناتی بد به نظر نمی‌رسند.

Spyera

Spyera

Spyera یکی از ساده‌ترین اپلیکیشن‌های جاسوسی موجود برای تلفن‌های همراه است. این اپلیکیشن دارای امکانات بسیار ساده‌ای است که برای افرادی مانند والدین مناسب هستند. با این حال، نمی‌توان تصور کرد که اپلیکیشنی با این سطح از سادگی اشتراکی برای استفاده‌ی معمولی نداشته باشد. امکانات این اپلیکیشن شامل پنهان شدن از تمامی قسمت‌های تلفن، کنترل از راه دور، دستورات پیامکی و تعدادی ویژگی مخفی‌کارانه‌ی دیگر است.

OEM Find My Phone

OEM Find My Phone

برخی از تولیدکنندگان موبایل سرویس پیدا کردن تلفن همراه گم یا سرقت شده را به‌عنوان بخشی پیش‌فرض از نرم‌افزار دستگاه خود در هنگام فروش آن ارائه می‌کنند. سامسونگ یکی از این کمپانی‌هاست که می‌توانید چنین سرویسی را در تلفن‌های ساخته‌شده توسط آن بیابید. این اپلیکیشن به همراه سرویس پیدا کردن تلفن گوگل استفاده می‌شود تا در صورت نیاز، تنها از طریق یک سرویس به دو سرویس بازیابی تلفن همراه دسترسی داشته باشید. ویژگی‌های این سرویس شامل مواردی از جمله قفل‌کردن تلفن، پیدا کردن آن بر روی نقشه و برخی امکانات پایه‌ی دیگر است.

XNSPY

XNSPY

XNSPY موردی کمی عجیب است. درحالی که می‌توان در این اپلیکیشن ویژگی‌های کاربردی زیادی را از جمله مشاهده‌ی تاریخچه‌ی تماس، مشاهده‌ی چت، رهگیری از طریق جی‌پی‌اس، بررسی مرورگر و … یافت، ولی هنگامی که بحث قیمت پیش می‌آید، این اپلیکیشن قیمتی کمتر از دیگر رقبای بزرگ خود دارد. نسخه‌ی ساده و رایگان این اپلیکیشن به شما اجازه‌ی دسترسی به برخی از امکانات پایه را می‌دهد و در صورت نیاز به امکانات بیشتر می‌توانید نسخه‌ی کامل آن را خریداری کنید. این برنامه گزینه‌ی خوبی برای شرکت‌های بزرگ و خانواده‌هایی است که مقداری پول برای خرج کردن دارند؛ اما ممکن است بهتر باشد که قبل از شروع به کار با این اپلیکیشن گزینه‌های ساده‌تر را انتخاب کنید.

با وجود این که تمامی اپلیکیشن‌های معرفی‌شده در این لیست صرفاً اپلیکیشن‌های جاسوسی نیستند، باید در نظر داشته باشید که ممکن است در حال حاضر بر روی تلفن شما نیز یکی از این برنامه‌ها نصب ‌شده باشد. در هر صورت دوباره تأکید می‌کنیم که تمامی اپلیکیشن‌های معرفی‌شده در این لیست برای استفاده‌ی قانونی ارائه شده‌اند و ما هیچ مسئولیتی در قبال استفاده‌ی غیرقانونی از آن‌ها نداریم.

برچسب‌ها: ، ، ، ،

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.