مشخصات تی رکس پرو، محصول جدید آمیزفیت مشخص شد - تکفارس 
مشخصات تی رکس پرو، محصول جدید آمیزفیت مشخص شد - تکفارس 

مشخصات تی رکس پرو، محصول جدید آمیزفیت مشخص شد

مهدی ملکی
۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - 17:12
آمیزفیت تی رکس پرو

انتظار می‌رود که آمیزفیت (Amazfit) به زودی یک ساعت هوشمند جدید به نام تی رکس پرو (T-Rex Pro) را معرفی کند. یک یوتیوبر اهل کشور ترکیه به تازگی ویدیو جدیدی از این گجت پوشیدنی منتشر کرده که هنوز حتی توسط شرکت تایید نشده و به نمایش درنیامده است. با این حال این ساعت هوشمند شباهت بسیاری به محصول قبلی این شرکت یعنی تی رکس دارد.

با تمام این موارد گویا تی رکس پرو می‌تواند تا عمق ۱۰۰ متری آب بدون هیچ مشکلی به فعالیت ادامه دهد. افزون بر این به نظر می‌رسد که این ساعت هوشمند به بیش از ۱۰۰ حالت ورزشی مجهز است و از حسگر اندازه‌گیری اکسیژن موجود در خون نیز پشتیبانی می‌کند.

از طرفی عمر باتری نیز افزایش قابل توجهی یافته و ظاهراً حتی با وجود فعال بودن GPS، کاربران می‌توانند تا ۴۰ ساعت از این محصول جدید آمیزفیت استفاده کنند. مقایسه این مدت زمان با شارژدهی ۲۰ ساعته تی رکس پایه به خوبی می‌تواند مقدار پیشرفت موجود را به شما نشان دهد.

جدای از این‌ها و باتری به نظر می‌رسد که نمایشگر تی رکس پرو دقیقاً نمایشگر تی رکس پایه است. این دستگاه به یک نمایشگر ۱.۳ اینچی امولد همراه با فناوری گوریلا گلس مجهز است که آن را در برابر برخی از ضربه‌ها و فشارهای ناخواسته محافظت می‌کند. گفته می‌شود که باتری آن ظرفیتی برابر با ۳۹۰ میلی‌آمپر ساعت خواهد داشت که از لحاظ نظری برای شارژدهی حداکثر ۱۸ روزه کاملاً مناسب و البته منطقی به نظر می‌رسد

آمیزفیت تی رکس پرو.

به لطف یک افشاگر دیگر در شبکه اجتماعی توییتر، ما قیمت احتمالی این ساعت هوشمند را هم می‌دانیم. ظاهراً آمیرفیت تی رکس پرو با قیمت ۱۶۹ یورو درون اروپا عرضه خواهد شد. این قیمت اندکی از نسخه پایه این سری گران‌تر است. تی رکس پایه با قیمت ۱۵۰ یورو عرضه شده که البته اکنون با قیمت ۱۱۰ دلار قابل تهیه است.

ساعت هوشمند پیشین آمیزفیت با نام تی رکس که بارها در متن به آن اشاره کردیم، مدتی پیش به صورت رسمی روانه برخی بازارها از جمله هند شد. قیمت آن هنگام عرضه معادل ۹۹۹۹ روپیه (۱۳۰ دلار یا به عبارت دیگر ۱۱۵ یورو) و دارای چهار رنگ‌بندی مشکی، سبز، نسخه دیگر رنگ سبز و خاکی است.

ساعت هوشمند تی رکس با نمایشگر ۱٫۳ اینچی امولد همیشه روشن رنگی با وضوح ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل بهره می‌برد که توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود. این دستگاه تا ۵۰ متر زیر آب مقاومت دارد و از مقاومت MIL-STD-810 برای مقاومت در برابر محیط‌های سخت برخوردار است. دستگاه مذکور مجهز به GPS و دارای ۱۴ حالت ورزشی است که امکان نظارت ۲۴ ساعته بر ضربان قلب را نیز دارا است. این ساعت هوشمند همچنین می‌تواند بر خواب شما نظارت کند و همچنین با دستگاه‌های اندروید و آی او اس کار می‌کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.