Amazfit و Zepp در رویداد CES 2021 از پوشیدنی های جدید خود رونمایی می‌کنند - تکفارس 
Amazfit و Zepp در رویداد CES 2021 از پوشیدنی های جدید خود رونمایی می‌کنند - تکفارس 
Amazfit و Zepp در رویداد CES 2021 از پوشیدنی های جدید خود رونمایی می‌کنند - تکفارس 

Amazfit و Zepp در رویداد CES 2021 از پوشیدنی های جدید خود رونمایی می‌کنند

مهرداد میرشاهی
۱۰ دی ۱۳۹۹ - 12:27
لوگوی Amazfit

شرکت Amazfit سه ماه پیش از ساعت های هوشمند GTS 2 و GTR 2 در کشور چین رونمایی کرد و تنها چهار هفته پس از آن، این محصولات روانه بازارهای انگلستان و ایالات متحده شدند.

معرفی ساعت‌های هوشمند جدید Amazfit در CES 2021

Amazfit برنامه‌های بزرگتری برای سری محصولات GT 2 خود دارد و اینک نیز این شرکت تائید کرده است که «محصولات بیشتری از GTS 2 و GTR 2» را در جریان رویداد CES 2021 معرفی خواهد کرد.

انتظار می‌رود در این نمایشگاه شاهد محصولاتی نظیر GTS 2e و GTR 2e باشیم – نسخه ارزان قیمت و بی‌سیم / Wi-Fi دو ساعت هوشمند معرفی شده در بالا که پیش از این در بازار چین عرضه شده‌اند. این محصولات از نظر ظاهری به برادرهای وانیلی خود شباهت دارند اما به دلیل محدود بودن گزینه‌های اتصال، عمر باتری بیشتری دارند.

پوشیدنی دیگری که انتظار می‌رود در رویداد یادشده شاهد آن باشیم، آمازفیت GTS 2 مینی است – نسخه بسیار کوچک GTS 2 که هم‌اکنون در بازار هند به فروش می‌رسد؛ با این حال، این محصول هنوز روانه بازارهای غربی نشده و به همین جهت، دیدن یکی از نسخه‌های خوب سری محصولات پوشیدنی Amazfit در بازارهای جهانی خوب است.

رونمایی از محصولات جدید Zepp در CES 2021

حضور Zepp در رویداد CES 2021

زِپ / Zepp، دیگر برند فعال در حوزه محصولات پوشیدنی که زیرمجموعه شرکت هوامی (Huami) محسوب می‌شود نیز در رویداد CES امسال حضور خواهد داشت و از «چشم‌انداز بلندپروازانه و جدیدترین موارد اضافه شده به سری ساعت های هوشمند خود» رونمایی خواهد کرد. Zepp Z در حال حاضر در بازار ایالات متحده نیز به فروش می‌رسد و از این رو، احتمالاً شاهد Zepp E Square و Zepp E Circle خواهیم بود.

نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی، موسوم به CES معمولاً در لاس وگاسِ ایالات متحده برگزار می‌شود ولی این بار قرار است به خاطر شرایط ویژه پاندمی کرونا، از شنبه ۲۱ دی (۱۱ ژانویه) الی دوشنبه ۲۳ دی ماه (۱۴ ژانویه) به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید