CES 2021 | لپ تاپ یوگا اسلیم ۷i پرو اولد لنوو معرفی شد - تکفارس 
CES 2021 | لپ تاپ یوگا اسلیم ۷i پرو اولد لنوو معرفی شد - تکفارس 

CES 2021 | لپ تاپ یوگا اسلیم ۷i پرو اولد لنوو معرفی شد

حامد شهرزاد
۲۳ دی ۱۳۹۹ - 13:00
Lenovo-Yoga-Slim-7i-Pro-Slate-Gray

به نظر می‌رسد لیست محصولات معرفی‌شده لنوو در CES 2021 پایان‌ناپذیر است. این شرکت هم‌اکنون نسخه جدید یوگا اسلیم ۷i پرو را با نمایشگر اولد در CES 2021 معرفی کرده است.

با بازگشت به سه‌ماهه سوم سال گذشته، لنوو نسخه LCD یوگا اسلیم ۷i پرو را معرفی کرد. این دستگاه از پردازنده های نسل یازدهم تایگر لیک استفاده می‌کرد که اینتل در سپتامبر از آن رونمایی کرده بود. هدف این نسخه جدید با صفحه نمایش اولد، تقویت کنتراست و رنگ‌های زنده در مقایسه با صفحه نمایش های LCD است. لنوو گفته است که صفحه نمایش اولد (LED ارگانیک) توسط سامسونگ دیسپلی تولید می‌شود.

صفحه نمایش اولد لنوو یوگا اسلیم ۷i پرو

در مورد صفحه نمایش، نسخه یوگا اسلیم ۷i پرو دارای صفحه نمایش اولد ۱۴ اینچی است و دقیقاً مانند نمونه LCD، این لپ تاپ دارای رزولوشن ۲٫۸K (2880 در ۱۸۰۰) و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز نیز است.با این حال، این یک مقدار کروما (Chroma) است که با ضریب ۱٫۲۵ تقویت می‌شود. این موضوع به این معنی است که شما فرکانس رنگ بالاتر و عمیق‌تر رنگی سیاه را دریافت خواهید کرد.

از دیگر ویژگی‌های صفحه نمایش اولد می‌توان به نسبت کنتراست تقویت‌شده ۶۶۷ برابر، دارا بودن ۱۰۰ درصد رنگ‌های DCI-P3 و ۱۲۵ درصد پوشش رنگی sRGB اشاره کرد. علاوه بر این، این صفحه نمایش همچنین از HDR و دالبی ویژن پشتیبانی می‌کند. اگر تمام این موارد برای خریداران کافی نیست، لنوو ادعا کرده است که می‌توانید با این لپ تاپ در زیر نور مستقیم خورشید کار کنید که باعث کاهش انتشار نور آبی تا ۷۰ درصد نسبت به LCD نیز می‌شود.

ویژگی‌های یوگا اسلیم ۷i پرو (اولد)

در مورد طراحی، اندازه این محصول ۱۲٫۳ در  ۸٫۷ در  ۰٫۷ (اینچ) و وزن آن ۱٫۴۵ کیلوگرم است. این لپ تاپ دارای گزینه Single Slate Grey Color است. در مورد ورودی و خروجی این دستگاه، کاربران پشتیبانی از تاندربولت ۴ اینتل ۲ عدد USB Type-C، جک صوتی و میکروفون ۱ عدد USB-A 3.2 نسل ۱، ۱ عدد USB-A 3.2 نسل ۱ را دریافت خواهید کرد.

در مورد مشخصات فنی، می‌توانید آن را با یک پردازنده اینتل نسل ۱۱ i7 پیکربندی کنید که همچنین دارای پردازنده گرافیکی آیریس Xe داخلی اینتل است. اگر به دنبال پیکربندی قدرتمندتری هستید، می‌توانید نسخه‌های داری گرافیک خارجی انویدیا جیفورس MX450 اضافه کنید.

new_lenovo_logo

از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به رم حداکثر ۱۶ گیگابایتی، بلوتوث ۵٫۰، کارت شبکه وای فای ۶، دوربین IR، بلندگوهای هارمن با دالبی اتم، باتری ۶۱ وات ساعتی و گواهینامه اینتل Evo (تأیید سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۱) اشاره کرد.

قیمت گذاری و زمان عرضه لنوو یوگا اسلیم ۷i پرو (اولد)

لنوو هنوز به‌طور دقیق تاریخ عرضه یا قیمت یوگا اسلیم ۷i پرو اولد را به اشتراک نگذاشته است. با این حال، این سازنده لپ تاپ گفته است که نسخه جدید لنوو یوگا اسلیم ۷i پرو اولد در اواخر سال ۲۰۲۱ در AP (آسیا و اقیانوسیه)، اروپا، خاورمیانه و آفریقا در دسترس خواهد بود.

اگر درست به خاطر داشته باشیم، نسخه LCD این سری لپ تاپ با قیمت حدود ۷۹۹ یورو وارد بازار شد و از این رو، می‌توان انتظار قیمت تقریباً یکسان یا حتی کمتر را برای نسخه اولد داشت. شایان ذکر است که لنوو گفته است که نسخه اولد در آمریکای شمالی در دسترس نیست.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید