ایسوس ROG فون ۵ احتمالاً به ۱۸ گیگابایت رم مجهز خواهد بود - تکفارس 
ایسوس ROG فون ۵ احتمالاً به ۱۸ گیگابایت رم مجهز خواهد بود - تکفارس 

ایسوس ROG فون ۵ احتمالاً به ۱۸ گیگابایت رم مجهز خواهد بود

مهدی ملکی
۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - 19:47
ایسوس ROG فون ۵

گوشی هوشمند ایسوس ROG فون ۳ یکی از اولین محصولات این صنعت بود که به رم ۱۶ گیگابایت مجهز شده بود و حال به نظر می‌رسد که نسخه بعدی آن یک قدم فراتر خواهد رفت و به اولین گوشی هوشمندی تبدیل خواهد شد که رم ۱۸ گیگابایت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در حقیقت این دستگاه در تاریخ ۲۰ اسفند (۱۰ مارس ۲۰۲۱ میلادی) رسماً‌ معرفی خواهد شد بنابراین اگر تولیدکنندگان دیگر هیچ اقدامی نکنند، این لقب مسلماً به ایسو ROG فون ۵ تعلق خواهد گرفت.

رم حیرت‌انگیز این دستگاه با شماره مدل I005DB به تازگی در بررسی‌های وب‌سایت گیک بنچ مشاهده شده است. در واقع این سری با دو نسخه به نام‌های DA و DB شناخته می‌شود. نسخه DA، همان ویرایش مخصوص بازی شرکت تنسنت خواهد بود. از طرفی انتظار می‌رود که نسخه DB یک نمایشگر ثانویه هم در قسمت پشتی خود داشته باشد و به این رم باورنکردنی مجهز شود.

البته DA هم چندان از دام گزارش‌های غیررسمی در امان نمانده است و بررسی گیک بنچ آن در دسامبر سال گذشته میلادی منتشر شد که حاکی از رم ۸ گیگابایتی آن بود. در این اواخر نیز باری دیگر محصول مذکور با رم ۱۶ گیگابایت روم وب‌سایت یاد شده ظاهر شد. با توجه به شرایط، احتمال می‌رود که سرانجام ما شاهد یک مدل با رم ۱۲ گیگابایت نیز باشیم.

ایسوس ROG فون ۵

وب‌سایت JD.com نیز به تازگی برای ویرایش تنسنت ایسوس ROG فون ۵ یک تیزر تبلیغاتی جدید منتشر کرده است که اساساً هیچ چیز به‌خصوصی را به نمایش نمی‌گذارد. انتظار می‌رود که این گوشی هوشمند به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و اندروید ۱۱ مجهز باشد.

پیش‌تر یک گزارش غیررسمی خبر داده بود دوربین سه‌گانه این گوشی مجهز به سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و در پشت گوشی از یک نمایشگر ثانویه کوچک استفاده شده است. پیش از این ویدیویی منتشر شده بود که با توجه به آن مشخص شد نمایشگر ثانویه پیش نمایشی از اعلان‌های ورودی را نشان می‌دهد. ظاهراً این گوشی به نمایشگر آمولد ۶٫۷۸ اینچی و سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش نیز مجهز باشد. در مورد کیفیت نمایشگر صحبت نشده اما انتظار می‌رود از نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتز استفاده شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.