سرمایه گذاری ۱۷۰ میلیون دلاری اسکوئر در بیت کوین - تکفارس 
سرمایه گذاری ۱۷۰ میلیون دلاری اسکوئر در بیت کوین - تکفارس 
سرمایه گذاری ۱۷۰ میلیون دلاری اسکوئر در بیت کوین - تکفارس 

سرمایه گذاری ۱۷۰ میلیون دلاری اسکوئر در بیت کوین

حامد شهرزاد
۶ اسفند ۱۳۹۹ - 10:00
ارز رمز پایه میتو بیت کوین

اسکوئر به‌تازگی سرمایه‌گذاری عظیم دیگری در بیت کوین انجام داده است. این کمپانی ۱۷۰ میلیون دلار در بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده است که بیش از سه برابر سرمایه‌گذاری خود در این ارز رمزنگاری‌شده نسبت به سال قبل است. شرکت پرداخت دیجیتال اسکوئر که به‌طور مشترک توسط طرفداران بیت کوین و مدیرعامل شرکت توییتر یعنی جک دورسی اداره می‌شود، این سرمایه‌گذاری را در گزارش سود سه‌ماهه خود در روز سه‌شنبه اعلام کرد.

این شرکت تقریباً ۳۳۱۸ بیت کوین با قیمت متوسط ۵۱۲۳۶ دلار آمریکا خریداری کرده است که نشان می‌دهد این شرکت به بیت کوین اعتماد دارد، زیرا در حال حاضر، بیت کوین به بالاترین حد خود رسیده است و بار دیگر تردیدهایی در مورد ثبات آن وجود دارد.

این شرکت در اطلاعیه مطبوعاتی خود در مورد این خرید اعلام کرد:

مطابق با اهداف این شرکت، اسکوئر معتقد است که ارز رمزنگاری‌شده ابزاری برای توانمندسازی اقتصادی است که راهی را برای مشارکت در سیستم ارزی جهانی و تأمین آینده مالی شرکت‌ها یا افراد ارائه می‌دهد. این سرمایه‌گذاری بخشی از تعهد مداوم اسکوئر به بیت کوین است و این شرکت قصد دارد کل سرمایه‌گذاری خود را در بیت کوین نسبت به سایر سرمایه‌گذاری‌ها بیشتر کند.

اسکوئر برای اولین بار در اکتبر سال گذشته اعلام کرد که مقداری بیت کوین به ارزش ۵۰ میلیون دلار خریداری کرده و قیمت هر بیت کوین کمی بالاتر از ۱۰ هزار دلار است. قیمت فعلی هر بیت کوین تنها پس از چند ماه انتظار، تقریباً کمتر از ۵۰۰۰۰ دلار است و در اوایل هفته گذشته به بالاترین رقم خود رسیده است، یعنی کمی بیش از ۵۸۰۰۰ دلار.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید