دوربین گوشی های پیکسل به مشکل برخورده است - تکفارس 
دوربین گوشی های پیکسل به مشکل برخورده است - تکفارس 
دوربین گوشی های پیکسل به مشکل برخورده است - تکفارس 

دوربین گوشی های پیکسل به مشکل برخورده است

خشایار جهانی
۱ اسفند ۱۳۹۹ - 14:30
Pixel

بعضی از کاربران گوشی های قدیمی پیکسل به مشکل جدی با دوربین‌های خود برخورده‌اند. وبسایت AndroidPolice در گزارشی، متوجه شد که تعداد زیادی از کاربران گوشی‌ های قدیمی پیکسل در بخش نظرات برنامه دوربین این برنامه در پلی استور شکایت داشته و گفته‌اند که در بسیاری از مواقع، این برنامه متوقف خواهد شد و دیگر کار نخواهد کرد.

حتی در قسمت فروم پشتیبانی گوگل پیکسل نیز چنین شکایاتی دیده می‌شود و به‌نظر می‌رسد بیشترین مشکل مربوط به کاربران پیکسل ۲ XL است و حتی این مشکل در سری گوشی‌های پیکسل ۳ و ۴ نیز دیده می‌شود.

این مشکل جدید نیست، زیرا این وبسایت قبلاً هم در مورد مشکلاتی مشابه که برای دوربین پیکسل ۲ XL اتفاق افتاده بود، گزارش‌هایی را منتشر کرده بود. اما گوگل می‌گوید این اتفاق زمانی می‌افتد که کاربران می‌خواهند از یک برنامه ثالث برای دوربین خود استفاده کنند. در هر صورت، پیکسل ۲ XL آخرین به‌روزرسانی خود را دریافت کرد اما دلیل مشکل در قسمت دوربین قابل توجیه نیست.

به‌هرحال، این باگ درحالی اتفاق می‌افتد که یکی از دلایلی که بسیاری از کاربران این گوشی را می‌خرند دوربین باکیفیت آن است. البته شاید دوربین های گوشی های قدیمی پیکسل نسبت به رقبا کمی عقب افتاده‌اند، اما گوشی های ۴A و ۴A 5G بهترین دوربین ها را در میان پرچمداران حال حاضر دنیا دارند. یک دوربین خوب، دوربینی است که هرزمان که بخواهید بتوان از آن استفاده کرد و امیدواریم که گوگل زودتر این مشکل را برای دوربین های کاربران پیکسل های قدیمی حل کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید