موتورولا موتو E6i و موتو E7i گواهینامه بلوتوث را دریافت کردند - تکفارس 
موتورولا موتو E6i و موتو E7i گواهینامه بلوتوث را دریافت کردند - تکفارس 
موتورولا موتو E6i و موتو E7i گواهینامه بلوتوث را دریافت کردند - تکفارس 

موتورولا موتو E6i و موتو E7i گواهینامه بلوتوث را دریافت کردند

مهدی ملکی
۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - 19:30
موتورولا موتو E6i و موتو E7i گواهینامه بلوتوث را دریافت کردند - تکفارس 

انتظار می‌رود که موتورولا به زودی تعداد بیشتری از گوشی‌های هوشمند مورد توسعه خود را معرفی کند. دو عدد از این محصولات با نام‌های موتو E6i و موتو E7i پاور به تازگی موفق به اخذ گواهینامه بلوتوث شده‌اند.

با نگاهی به وب‌سایت موسسه بلوتوث SIG می‌توان متوجه شد که موتو E6i که با شماره مدل‌های XT2052-5 و XT2053-6 و موتو E7i پاور که با شماره مدل‌های XT2097-12, XT2097-13 و XT2097-14 در فهرست‌های این منبع ظاهر شده‌اند.

افزون بر این در وب‌سایت یاد شده می‌توان لنوو K13 را نیز با شماره مدل XT2097-15 مشاهده کرد که احتمالاً همان مدل موتو E7i پاور تحت نامی جدید برای عرضه در بازار کشور چین باشد.

اطلاعات موجود در وب‌سایت بلوتوث SIG جزئیات این گوشی‌های هوشمند را افشا نمی‌کند اما انتظار می‌رود که موتو E7i پاور حداقل به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز باشد.

موتورولا موتو E6i

احتمالاً به زودی اطلاعات بیشتری از موتو E6i، موتو E7i و لنوو K13 در سطح اینترنت پخش شوند. افزون بر این مدتی پیش شاهد افشای گواهینامه TUV و سایر موارد مربوط به موتورولا اج S نیز بودیم. مدتی بعد موتورولا به صورت رسمی این اطلاعات را تایید کرد.

در حقیقت این اولین گوشی هوشمندی است که از پردازنده جدید شرکت کوالکام موسوم به اسنپدارگون ۸۷۰ بهره خواهد برد. این پردازنده بر معماری ۷ نانومتری مبتنی است و از هشت هسته از جمله یک کورتکس A78 با فرکانس حداکثری ۳.۲ گیگاهرتزی استفاده می‌کند. بنابراین با توجه به سری آخر پردازنده‌های شرکت کوالکام به راحتی می‌توان حدس زد که موتورولا اج S به یک مودم شبکه ۵G داخلی مجهز است.

کاربران قادر هستند که هنگام خرید همانند مدل‌هایی که پیش‌تر در همین خبر ذکر شد، پیکربندی‌های رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی را انتخاب کنند. البته باید توجه داشت که پیکربندی رم ۸ گیگابایت تنها با حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی عرضه می‌شود و این حافظه‌ها از فناوری UFS 3.1 استفاده می‌کنند. نمایشگر دستگاه مذکور دارای ابعاد ۶.۷ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، روزولوشن ۲۵۲۰ * ۱۰۸۰p و همچنین HDR10 خواهد بود. از سوی دیگر ما شاهد دو دوربین سلفی، یکی با کیفیت ۱۶ مگاپیکسل (لنز اصلی) و دیگری با کیفیت ۸ مگاپیکسل (لنز فوق عریض) خواهیم بود. حسگر اثر انگشت نیز در فریم میانی دستگاه و لبه کناری آن قرار گرفته است.

موتورولا اج S با توجه به سخت‌افزار قدرتمند خود، به باتری مناسبی نیاز دارد. بنابراین این محصول دارای یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ ۲۰ واتی است که شرکت موتورولا نیز شارژر یکسانی را برای انتقال این نرخ در جعبه دستگاه قرار داده است. موتورولا اج S دارای استاندارد ضد آب IP52، جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری، محافظ صفحه از پیش نصب شده، یک کابل دیتا و شارژ و البته یک قاب محافظ همراه هست. برای اطلاع از جزئیات بیشتر، وب‌سایت تکفارس را دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید