به‌روزرسانی اندروید ۱۱ برای سری گلکسی نوت ۱۰ - تکفارس 
به‌روزرسانی اندروید ۱۱ برای سری گلکسی نوت ۱۰ - تکفارس 
به‌روزرسانی اندروید ۱۱ برای سری گلکسی نوت ۱۰ - تکفارس 

به‌روزرسانی اندروید ۱۱ برای سری گلکسی نوت ۱۰

حامد شهرزاد
۱۱ دی ۱۳۹۹ - 11:30
Galaxy-Note-10-Series

پس از پرچم‌داران فعلی، سامسونگ شروع به ارسال نسخه به‌روزرسانی اندروید ۱۱ برای گوشی‌های هوشمند گذشته خود کرده است. اولین تلفن‌های احتمالی که این به‌روزرسانی را دریافت خواهند کرد، گوشی‌های هوشمند سری گلکسی نوت ۱۰ است.

همان‌طور که سم موبایل گزارش داده است، سامسونگ رابط کاربری One UI 3.0 را بر اساس به‌روزرسانی اندروید ۱۱ به کاربران گلکسی نوت ۱۰ (SM-970F) و گلکسی نوت ۱۰ پلاس (SM-975F)، گلکسی نوت ۱۰ پلاس ۵G (SM-976B) عرضه می‌کند. نسخه میان‌افزار N97xFXXU6ETLL در حال انتشار در کشورهایی مانند آلمان برای انواع دستگاه‌های ۴G است در حالی که اسپانیا و سوئیس نسخه N976BXXU6ETLL را برای مدل ۵G دریافت می‌کنند. این به‌روزرسانی با تغییرات فنی و ظاهری اندک همراه است.

به‌روزرسانی جدید با پچ امنیتی دسامبر ۲۰۲۰ همراه است

همراه با به‌روزرسانی مهم اندروید، این شرکت به‌روزرسانی آخرین پچ امنیتی دسامبر ۲۰۲۰ را نیز منتشر کرده است. سامسونگ از اوایل دسامبر گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود را با به‌روزرسانی پایدار One UI 3.0 به‌روز کرده است. این کار با سری گلکسی S20 آغاز شد و به دستگاه‌های دیگر سال ۲۰۲۰ منتقل شد.

به هر حال، گلکسی نوت ۱۰ که در سال ۲۰۱۹ عرضه شد، آخرین ویژگی‌های اندروید مانند حباب (هنگام مکالمه)، کنترل رسانه، مدیریت بهتر مجوزها و اعلان‌های سازمان‌یافته را دریافت کرده است. علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید ویژگی‌های One UI 3.0 را با دریافت این به‌روزرسانی انتظار داشته باشید.

Galaxy-Note-10-Series

امکان بازگشت به نسخه پیشین پس از دریافت این به‌روزرسانی، از نظر تئوری امکان‌پذیر است

به‌علاوه، سامسونگ نسخه بوت لودر را ارتقاء نداده است. این به آن معناست که داونگرید از نظر تئوری امکان‌پذیر است (اما اگر در انجام این کار حرفه‌ای نیستید، انجام آن را توصیه نمی‌کنیم). همچنین لازم به ذکر است که این موضوع برای نسخه اگزینوس صادق است و از این رو، کاربران اسنپدراگون (ایالات متحده، کانادا، چین) باید از فلش کردن دستی آن اجتناب کنند.

سامسونگ One UI 3.0 بتا (اندروید ۱۱) خود را در ماه آگوست و در زمان رونمایی از سری گلکسی نوت ۲۰ معرفی کرد. این شرکت پس از نسخه اولیه توسعه‌دهنده، نسخه بتا را در بسیاری از دستگاه‌ها از جمله سری گلکسی نوت ۱۰ گسترش داد اما به دلیل یک اشکال عمده مجبور شد آن را موقتاً متوقف کند.

با این وجود، سرانجام به‌روزرسانی پایدار برای این دستگاه‌ها در دسترس است و مطمئناً به‌زودی به سایر کشورها نیز گسترش خواهد یافت. تاکنون سامسونگ دستگاه‌هایی مانند گلکسی Z فلیپ ۵G، S20 FE، S10 لایت را به‌روز کرده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید