یک آگهی جدید به بازگشت لپ‌تاپ‌های وایو اشاره می‌کند - تکفارس 
یک آگهی جدید به بازگشت لپ‌تاپ‌های وایو اشاره می‌کند - تکفارس 
یک آگهی جدید به بازگشت لپ‌تاپ‌های وایو اشاره می‌کند - تکفارس 

یک آگهی جدید به بازگشت لپ‌تاپ‌های وایو اشاره می‌کند

مهدی ملکی
۲۲ آذر ۱۳۹۹ - 16:00
لپ‌تاپ وایو

تیزر جدیدی که به تازگی از سوی یک فروشگاه آنلاین هندی موسوم به فلیپ‌کارت (Flipkart) پخش شده است، به بازگشت یکی از برندهای برجسته لپ‌تاپ اشاره دارد.

اگر دقیق‌تر بخواهیم بگوییم، سونی در سال ۲۰۱۴ به دلیل قیمت‌گذاری بالاتر لپ‌تاپ‌های سری وایو (Vaio) خود نسبت به رقبا، فروش کمتری را تجربه کرد و در نهایت تصمیم گرفت که این خط تولیدش را واگذار کند.

حال پس از گذشت سال‌ها از تعویق عرضه لپ‌تاپ‌های این برند، تیزر پخش شده از فروشگاه مذکور به جمله «روشن‌تر از گذشته تو» اشاره می‌کند و اینگونه خبر از بازگشت این محصولات می‌دهد. این تیزر درست در همان لپ‌تاپ‌هایی پخش می‌شود در گذشته وایو اقدام به توقف تولید آن‌ها کرد و تئوری مذکور را بیش از پیش به واقعیت نزدیک می‌کند.

با این وجود، شرکت NexstGo واقع در شهر هنگ‌کنگ، اطمینان داده است که وایو به زودی و بار دیگر لپ‌تا‌پ‌های تولیدی خود را در هنگ‌کنگ، مالزی، سنگاپور، تایوان، ماکائو، خاور میانه و هند عرضه خواهد کرد.

آخرین باری که ما در مورد این برند شنیدیم، مربوط به سال ۲۰۱۷ و پس از فروش آن بود که خبر از ساخت وایو فون A می‌داد؛ با آنکه گوشی مذکور پیکربندی مناسب و حتی قیمت اقتصادی داشت، اما احتمالاً نمی‌توانست توجه کسی را به خود جذب کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر از وایو و خط عرضه احتمالی آن، وب‌سایت تکفارس را دنبال کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید