اطلاعات جدیدی از سری می ۱۱ شیائومی منتشر شد - تکفارس 
اطلاعات جدیدی از سری می ۱۱ شیائومی منتشر شد - تکفارس 
اطلاعات جدیدی از سری می ۱۱ شیائومی منتشر شد - تکفارس 

اطلاعات جدیدی از سری می ۱۱ شیائومی منتشر شد

مجید مهرعلی
۲۶ آبان ۱۳۹۹ - 13:00
اطلاعات جدیدی از سری می ۱۱ شیائومی منتشر شد - تکفارس 

تاکنون در چندین گزارش ادعا شده است که سامسونگ سری گلکسی S21 را در ماه ژانویه ۲۰۲۱ معرفی خواهد کرد. این سری از تراشه اسنپ‌دراگون ۸۷۵ یا اکسینوس ۲۱۰۰ نیرو خواهد گرفت. در چین نیز انتظار می‌رود شیائومی اولین گوشی مجهز به اسنپ‌دراگون ۸۷۵ را منتشر کند. از این جهت، احتمال می‌رود که شیائومی نیز سری می ۱۱ را در ماه ژانویه معرفی کند. حال اطلاعات جدیدی منتشر شده است مبنی بر اینکه می ۱۱ پرو با بهسازی‌های چشمگیری در بخش صفحه‌نمایش از راه خواهد رسید.

کاربری ادعا کرده است که یک نسخه بسیار سطح بالا از می ۱۱ وجود دارد که از رزولوشن +QHD و نرخ تازه‌سازی ۱۲۰Hz پشتیبانی می‌کند. این اتفاق، ارتقایی قابل‌توجه به‌حساب می‌آید، زیرا می ۱۰ پرو که اوایل سال میلادی معرفی شد دارای رزولوشن +FullHD و نرخ تازه‌سازی ۹۰Hz است.

کاربر یادشده همچنین به این نکته اشاره کرده است که یک حفره پانچ نیز در قسمت بالا و سمت چپ صفحه‌نمایش می ۱۱ وجود خواهد داشت. به نظر می‌رسد که صفحه‌نمایش دارای لبه‌هایی منحنی باشد، اما نه به اندازه نمایشگرهای آبشاری که در هواوی میت ۴۰ و P40 پرو تعبیه شده است.

با توجه به اطلاعات موجود به نظر می‌رسد که این کاربر درباره یک گوشی پرچم‌دار سخن می‌گوید. برخلاف پرچم‌دارهای سامسونگ، هواوی، وان‌پلاس و اوپو که از رزولوشن +QHD پشتیبانی می‌کنند، پرچم‌دارهای شیائومی تاکنون تنها دارای رزولوشن +FullHD بوده‌اند. اخیراً گزارش‌هایی منتشر شد مینی بر اینکه پرچم‌دارهای شیائومی که در ۲۰۲۱ از راه می‌رسند، دارای رزولوشن +QHD خواهند بود. از آنجایی که در این اطلاعات به یک نسخه سطح بالا اشاره  شده بود، می‌توان که این اخبار مربوط به می ۱۱ پرو باشد که همراه سری می ۱۱ از راه می‌رسد.

اطلاعات در مورد دیگر خصوصیات سری می ۱۱ فعلاً در دسترس نیست. از آنجایی که شیائومی قابلیت شارژ سریع ۱۲۰ واتی را در کنار می ۱۰ الترا معرفی کرد، احتمالاً سری می ۱۱ از شارژ سریع ۱۰۰ و یا ۱۲۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید