گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ احتمالاً بدون شارژر عرضه خواهند شد - تکفارس 
گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ احتمالاً بدون شارژر عرضه خواهند شد - تکفارس 
گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ احتمالاً بدون شارژر عرضه خواهند شد - تکفارس 

گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ احتمالاً بدون شارژر عرضه خواهند شد

مهرداد میرشاهی
۱۹ تیر ۱۳۹۹ - 08:32
گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ احتمالاً بدون شارژر عرضه خواهند شد - تکفارس 

بر اساس گزارشی که اخیراً از سوی رسانه خبری ETNews منتشر شده، سامسونگ در نظر دارد که شارژر را از جعبه گوشی‌های هوشمند آینده خود حذف کند. متاسفانه این گزارش نه به زمان اجرایی شدن این تصمیم اشاره کرده و نه جزئیات خاصی را در خصوص تصمیم جدید غول فناوری کره جنوبی مشخص کرده است. هنوز مشخص نیست سامسونگ قصد حذف شارژر را برای کدام سری از گوشی‌های هوشمند خود دارد.

اگرچه هنوز به صورت دقیق مشخص نیست که شارژر از جعبه کدام یک از گوشی‌های این شرکت حذف خواهد شد، اما به نظر می‌رسد که پرچمداران سامسونگ یعنی سری گلکسی S و سری گلکسی نوت نخستین محصولات سامسونگ خواهند بود که برای اجرایی شدن این تصمیم، انتخاب می‌شوند. اگر سامسونگ بر عملی کردن تصمیم خود پافشاری کند، مطمئناً شاهد کاهش هزینه ساخت و عرضه گوشی‌های آینده این شرکت کره‌ای خواهیم بود اما باید دید، مصرف‌کنندگان چه واکنشی به این تصمیم نشان خواهند داد.

با این حال، سامسونگ نخستین شرکتی نیست که قصد حذف شارژر را از جعبه نهایی محصولات خود دارد. بر اساس گزارش‌های قبلی، اپل نیز تصمیمی مشابه گرفته است و اگر شایعات حقیقت داشته باشند، آیفون ۱۲ بدون ایرپادها و آداپتور برق عرضه خواهد شد. این حرف به این معنی‌ست که شما باید این اقلام را به صورت جداگانه از اپل خریداری کنید.

اگرچه هنوز هم سامسونگ و هم اپل نسبت به این گمانه‌زنی‌ها هیچ واکنشی نشان نداده‌اند، اما به نظر می‌رسد با تحقق یافتن این تصمیم، دیگر تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند نیز از چنین رویه‌ای پیروی کنند و برخی اقلام موجود در جعبه گوشی‌های هوشمند را از محصولات نهایی خود حذف کنند. باید دید اگر این تصمیم رنگ واقعیت به خود بگیرد، آیا تولیدکنندگان گوشی‌های همراه نسبت به ساخت و عرضه آداپتورهای برق برای محصولات خود اقدام خواهند کرد یا خیر.

نظر شما درباره تصمیمِ احتمالی و جدید سامسونگ و اپل چیست؟ آیا فکر می‌کنید عدم وجود آداپتور برق در جعبه نهایی محصولات این شرکت‌ها برای مصرف‌کنندگان مناسب خواهد بود یا خیر؟ لطفاً نظر و دیدگاه خود را در این باره با ما و دیگر کاربران تکفارس به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید