مشخصات اصلی گوشی ویوو iQOO Z1x فاش شد - تکفارس 
مشخصات اصلی گوشی ویوو iQOO Z1x فاش شد - تکفارس 
مشخصات اصلی گوشی ویوو iQOO Z1x فاش شد - تکفارس 

مشخصات اصلی گوشی ویوو iQOO Z1x فاش شد

افشین نوری
۵ تیر ۱۳۹۹ - 08:30
مشخصات اصلی گوشی ویوو iQOO Z1x فاش شد - تکفارس 

برند iQOO ماه گذشته یک گوشی میان‌رده به نام iQOO Z1 با چیپست +Dimensity 1000 و شارژ فوق سریع ۴۴ وات معرفی کرد. حالا نسخه ارزان‌تر آن به نام iQOO Z1x قرار است به‌زودی معرفی شود.

ما براساس شایعات قبلی می‌دانیم که این گوشی مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۷۶۵G و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. امروز نیز دو منبع معتبر جزئیات بیشتری را درباره آن منتشر کرده‌اند. به گفته یکی از منابع، iQOO Z1x دارای نمایشگر ۶.۵۷ اینچی LCD با رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهد بود و شارژ سریع آن به ۳۳ وات تنزل پیدا خواهد کرد. منبع دیگر نیز گفته است که دوربین اصلی آن یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی خواهد بود. اما آنچه که برای یک هندست گیمینگ مهم است حافظه آن است که منابع مذکور ترکیب حافظه ۸/۱۲۸ گیگابایت را برای iQOO Z1x ذکر کرده‌اند، اما DDR5 بودن رم و UFS 3.0 حافظه آن هنوز مشخص نیست. شاید هم iQOO برای پایین نگه داشتن قیمت گوشی بخواهد از رم DDR4X و حافظه UFS 2.1 استفاده کند.

اما در مورد قیمت باید بگوییم که در حال حاضر قیمت iQOO Z1 معمولی از ۲۱۹۸ یوان چین شروع می‌شود، اما قیمت نسخه ۸/۱۲۸ گیگابایتی آن ۲۴۹۸ یوان (۳۵۰ دلار) است. اگر Z1x بخواهد قیمت پایین‌تری داشته باشد، احتمالا در محدوده ۲۰۰۰ یوان (۲۸۰ دلار) قیمت‌گذاری خواهد شد که یک قیمت بسیار رقابتی برای گوشی‌های میان‌رده محسوب می‌شود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید