مشخصات گوشی هوشمند موتورولا وان فیوژن فاش شد - تکفارس 
مشخصات گوشی هوشمند موتورولا وان فیوژن فاش شد - تکفارس 
مشخصات گوشی هوشمند موتورولا وان فیوژن فاش شد - تکفارس 

مشخصات گوشی هوشمند موتورولا وان فیوژن فاش شد

فاطمه آهنگریان
۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - 11:30
مشخصات گوشی هوشمند موتورولا وان فیوژن فاش شد - تکفارس 

بعد از معرفی گوشی‌های هوشمند اندرویدی میان‌رده و ابتدایی، شرکت موتورولا هنوز موفق به اتمام این بخش‌ها نشده است. اخیراً مشاهده کردیم که این شرکت آمریکایی قصد دارد یک دستگاه میان‌رده دیگر را که نسخه تکراری از گوشی موتورولا وان است و از قبل در بازار موجود است، را عرضه کند.

در اوایل این هفته، موتورولا وان فیوژن پلاس در هند معرفی شد، این دستگاه با قیمتی معادل ۲۲۵ دلار به فروش می‌رسد. بنا به دلایلی، موتورولا قصد دارد یک تلفن به اصطلاح وان فیوژن را روانه بازار کند که احتمالاً نسخه کمی کاهش یافته از وان فیوژن پلاس است.

طبق خبرگزاری XDA، گوشی هوشمند موتورولا وان فیوژن آن را به کاتالوگ دستگاه کنسول گوگل پلی و کاتالوگ پیشنهادی Android Enterprise تبدیل کرده است. متأسفانه، تصویری که دستگاه را نشان می‌دهد کمی کوچک است، اما به اندازه کافی مناسب است که متوجه تفاوت بین گوشی هوشمند موتورولا وان فیوژن و موتورولا وان فیوژن پلاس (تصویر بالا) شوید.

بارزترین تفاوت این است که در گوشی هوشمند موتورولا وان فیوژن دوربین سلفی جهنده‌ای وجود ندارد اما در عوض این دستگاه با حفره قطره‌ای برای دوربین سلفی ارائه شده است. تفاوت‌های دیگر در زیر این پنل مانند تراشه اسنپدراگون کوالکام ۷۱۰ و وضوح اچ‌دی‌پلاس برای نمایشگر ۶٫۵ اینچی است.

به عنوان یک یادآوری، گوشی هوشمند موتورولا وان فیوژن پلاس یک پردازنده کمی قدرتمند اسنپدراگون ۷۳۰ را همراه با حافظه رم ۶ گیگابایتی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی برخوردار است، در حالی که مدل معمولی وان فیوژن دارای ۴ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی است.

براساس شایعات، موتورولا گوشی هوشمند موتو فیوژن وان را تا پایان ماه راه‌اندازی می‌کند، این بدان معناست که کمتر از دو هفته تا رونمایی رسمی این گوشی هوشمند فاصله داریم.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید