تولید محافظ صورت برای کادر درمانی از سوی اپل - تکفارس 
تولید محافظ صورت برای کادر درمانی از سوی اپل - تکفارس 
تولید محافظ صورت برای کادر درمانی از سوی اپل - تکفارس 

تولید محافظ صورت برای کادر درمانی از سوی اپل

فرزاد اسرافیلی
۱۸ فروردین ۱۳۹۹ - 22:00
تولید محافظ صورت برای کادر درمانی از سوی اپل - تکفارس 

اپل به تازگی اعلام کرده است تلاش مشترکی را برای طراحی، تولید و تحویل محافظ صورت به کارمندان پزشکی که با ویروس کرونا مقابله می‌کنند آغاز کرده است. تیم کوک، مدیرعامل اپل در ویدئویی که در توییتر منتشر شده گفت، اولین محموله این هفته به یک مرکز کایزر در دره سانتا کلارا تحویل داده شد.

اپل به حمایت از تلاش‌های جهان نسبت به COVID-19 متعهد است. اکنون بیش از ۲۰ میلیون ماسک را از طریق زنجیره تأمین تهیه کرده‌ایم. تیم‌های طراحی، مهندسی، بهره برداری و بسته بندی ما نیز برای تهیه، تولید و حمل محافظ صورت برای کارمندان پزشکی با عرضه کنندگان همکاری می‌کند.

کوک گفت:

تیم‌های اپل به سختی کار کرده‌اند تا بتوانند از متخصصان پزشکی که در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند حمایت کنند. این محافظ‌ها کاملا قابل تنظیم و در دو دقیقه قابل مونتاژ هستند. بازخورد پزشکان در این مورد بسیار مثبت بوده است. ما قصد داریم تا پایان این هفته بیش از ۱ میلیون و پس از آن نیز هر هفته بیش از ۱ میلیون از این محافظ‌ها را ارسال کنیم.

کوک اعلام کرد این شرکت با مقامات دولتی و بهداشت در تماس است تا محافظ‌های صورت سریع به نقاط مورد نیاز ارسال گردد و امید بر این است که به سرعت در سرتاسر ایالات متحده ارسال شود.

کوک همچنین گفت که تعداد ماسک‌های صورت که از زنجیره تامین تهیه کرده است به بیش از ۲۰ میلیون نفر افزایش یافته است. وی گفت که این یک تلاش جهانی است، و ما در همه سطوح به طور مداوم و نزدیک با دولت‌ها همکاری می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنیم این اقلام به مناطقی که بیشترین نیاز را دارند اهدا می‌شود. برای اپل این کار عشق و سپاسگزاری است.

ویروس جدید کرونا باعث ایجاد بیماری تنفسی COVID-19 می‌شود. در ماه مارس، سازمان بهداشت جهانی این ویروس را بیماری همه‌گیر اعلام کرد. تا روز پنجشنبه، ۱ میلیون نفر در سراسر جهان آلوده شده‌اند و بیش از ۵۱۰۰۰ جان خود را از دست داده اند. این بیماری باعث شده است که شهرها و کل کشورها در سراسر جهان قرنطینه شوند، فروشگاه‌ها بسته شوند، رویدادها و مراسمات لغو شوند و مردم مجبور شوند در خانه بمانند تا از گسترش ویروس جلوگیری شود.

با افزایش تقاضا برای ماسک‌های پزشکی و سایر اقلام از سوی کادردرمانی و میلیون‌ها خریدار، هفته‌هاست که این ماسک‌ها با کمبود مواجه شده است. پزشکان و پرستاران هشدار داده‌اند که با افزایش بیماران جدید کرونا تجهیزات اصلی محافظتی آن‌ها در حال اتمام هستند.

 فشار اپل برای تولید و توزیع محافظ صورت آخرین تلاش این شرکت برای کمک به این بیماری است. این شرکت قبلا میلیون‌ها دلار برای کمک به مبارزه با ویروس کرونا اهدا کرده است.

اپل همچنین با لئوناردو دی کاپریو و لورن پاول جابز برای راه اندازی سازمان جدید برای جمع آوری پول برای افرادی که بیشترین آسیب را از ویروس کرونا دیده‌اند، همکاری کرده است. این سه نفر صندوق غذایی آمریکا را با بودجه ۱۲ میلیون دلاری راه‌اندازی کردند. هدف از این سازمان جمع آوری پول  برای گروه‌هایی است که به تغذیه کودکانی که بر برنامه غذایی مدرسه متکی بودند، افرادی که درآمد پایینی دارند  و افرادی که شغل آنها براثر این بیماری آسیب دید است کمک می‌کنند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید