لغو ممنوعیت تبلیغات مربوط به کرونا در گوگل - تکفارس 
لغو ممنوعیت تبلیغات مربوط به کرونا در گوگل - تکفارس 
لغو ممنوعیت تبلیغات مربوط به کرونا در گوگل - تکفارس 

لغو ممنوعیت تبلیغات مربوط به کرونا در گوگل

فرزاد اسرافیلی
۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - 21:30
لغو ممنوعیت تبلیغات مربوط به کرونا در گوگل - تکفارس 

شرکت گوگل تصمیم گرفته است ممنوعیت تبلیغات مربوط به کرونا را لغو کند. این تصمیم پس از آن صورت گرفت که این خط مشی گوگل مورد مخالفت نمایندگان دموکرات کنگره ایالات متحده قرار گرفت. آن‌ها نگران بودند که این اقدام گوگل ممکن است باعث تقویت اطلاعات غلط کاخ سفید شود.

طی چند روز آینده، گوگل به نهادهای دولتی، بیمارستان‌ها، کادر درمانی و سازمان‌های مردم نهاد اجازه می‌دهد تا تبلیغات مربوط به ویروس کرونا را روی پلتفرم این شرکت انجام دهند. از ماه فوریه، اکثر تبلیغ‌کنندگان غیردولتی از انجام تبلیغات مربوط به بیماری همه گیر COVID-19 منع شدند تا جلوی سازمان‌هایی که به دنبال گسترش اطلاعات نادرست هستند و با به راه انداختن رعب و وحشت سودآوری می‌کنند گرفته شود.

دموکرات‌ها نگران بودند که این ممنوعیت گسترده به دولت ترامپ اجازه می‌دهد تا واکنش خود را به این بیماری همه‌گیر افزایش دهد اما دموکرات ها را از انتقاد از دولت منع کند.

سخنگوی گوگل به پایگاه خبری ورج گت:

 این سیاست برای محافظت از کاربران و مسدود کردن تبلیغاتی طراحی شده بود که سعی می‌کردند از حوادث کوتاه مدت مانند بلایای طبیعی سود ببرند. اکنون، ما به دنبال راه‌هایی برای حمایت از تبلیغات محدود مربوط به COVID-19 بیمارستان‌ها، کادر درمانی، نهادهای دولتی و سازمان‌های مردم نهاد هستیم.

در روزهای آینده، گوگل تبلیغ کنندگان مجاز به انجام تبلیغات را گسترش می‌دهد. در ایمیلی به دست آمده توسط ورج، مارک بیتی، رئیس صنعت گوگل به تبلیغ کنندگان گفت:

ما قصد داریم به سایر تبلیغ کنندگان، از جمله سازمان‌های سیاسی، اجازه دهیم که تبلیغات مربوط به COVID-19 را انجام دهند. اطلاعات بیشتری را در این مورد در چند روز آینده به اشتراک خواهیم گذاشت.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید