سامسونگ گوشی و تبلت در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌دهد - تکفارس 
سامسونگ گوشی و تبلت در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌دهد - تکفارس 
سامسونگ گوشی و تبلت در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌دهد - تکفارس 

سامسونگ گوشی و تبلت در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌دهد

فرزاد اسرافیلی
۱۵ فروردین ۱۳۹۹ - 17:00
سامسونگ گوشی و تبلت در اختیار بیماران کرونایی قرار می‌دهد - تکفارس 

سامسونگ نیز مانند بسیاری از شرکت‌های فناوری، در تلاش است تا با ویروس کرونا مقابله کند. این غول کره‌ای علاوه بر تأمین بودجه و تجهیزات پزشکی مانند کیت بهداشتی و ماسک صورت، تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها را نیز اهدا می‌کند.

سامسونگ در بیانیه‌ای گفت:

ما در حال اهدا گوشی‌های هوشمند به بیماران در قرنطینه هستیم تا به آنها کمک کنیم با خانواده و دوستان خود در تماس باشند و همچنین دستگاه‌های تصفیه هوا و سایر امکانات را به بیمارستانها و مراکز قرنطینه ارسال می‌کنیم. ما همچنین تبلت در اختیار مؤسسات آموزشی قرار می‌دهیم تا کودکان بتوانند در خارج از کلاس درس یاد بگیرند.

سامسونگ اظهار داشت که ۲۹ میلیون دلار پول و کالا به جوامع و دولت‌های محلی که به مقابله با بیماری COVID-19 می‌پردازند اهدا کرده است.

گسترش ویروس کرونا بر صنعت فن آوری جهان آسیب زیادی رسانده است؛ شرکت‌ها فروشگاه‌ها و دفاتر خود را تعطیل کرده‌اند، محدودیت سفر اعمال کرده‌اند و با اختلال در زنجیره تأمین یکپارچه در سراسر جهان روبرو هستند.

سامسونگ – بزرگترین تولید کننده تلفن جهان – به دلیل شیوع کرونا موقتا کارخانه‌ای را در کره جنوبی تعطیل کرد و فروشگاه‌های این کارخانه هم به طور موقت تعطیل شدند. این شرکت بیان کرد غربالگری‌های بهداشتی و بررسی دمای بدن کارمندان قبل از ورود به تأسیسات شرکت انجام شده است و اصول بهداشتی به طور منظم صورت گرفته است.

سامسونگ اعلام کرد تیم‌های مهندسی این کشور در تولید ماسک‌های صورت با دیگر شرکت‌های کره‌ای همکاری دارند و بنابرین از طریق بهبود چیدمان‌های کارخانه و فرایندهای تولید، به افزایش تولید کمک می‌کنند. این شرکت گفت که در حال ایجاد قالب‌هایی است که در تولید ماسک‌های صورت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سامسونگ گفت:

به دلیل تلاش‌های ما، یکی از شرکت‌ها توانست بیش از دو برابر تولید روزانه خود را افزایش دهد.

سامسونگ نیز مانند سایر تولید‌کنندگان تلفن، از کاهش فروش محصولات در بازار رنج می برد‌ که بیشتر ناشی از افزایش قیمت تلفن‌ها و تقاضا پایین مصرف کنندگان است. با این حال، کسب و کار تلفن همراه این شرکت در سه ماه گذشته نقطه قابل توجهی برای شرکت بود به طوریکه سود عملیاتی دپارتمان این شرکت در سه ماهه گذشته ۶۷ درصد افزایش یافت، اما درمجموع کل سود عملیاتی شرکت ۳۴ درصد کاهش یافته است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید