مشخصات دوربین وان پلاس ۸ پرو فاش شد - تکفارس 
مشخصات دوربین وان پلاس ۸ پرو فاش شد - تکفارس 
مشخصات دوربین وان پلاس ۸ پرو فاش شد - تکفارس 

مشخصات دوربین وان پلاس ۸ پرو فاش شد

افشین نوری
۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - 10:59
مشخصات دوربین وان پلاس ۸ پرو فاش شد - تکفارس 

انتظار می‌رود وان پلاس ۸ پرو ماه آینده معرفی شود و تاکنون برخی از مشخصات آن لو رفته است. براساس شایعات، ماژول دوربین آن شامل دو دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و دو دوربین ۸ و ۵ مگاپیکسلی خواهد بود. حالا ایشان آگاروال (Ishan Agarwal)، جزئیات جدیدی را درباره این دوربین‌ها فاش کرده است.

مهم‌ترین خبر این است که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی از جدیدترین سنسور سونی IMX689 استفاده خواهد کرد. این سنسور روی گوشی اوپو فایند ایکس۲ پرو هم به کار رفته است.

به گفته آگاروال، دوربین اصلی وان پلاس ۸ پرو، گشودگی دیافراگم f/1.78 خواهد داشت، در حالیکه سنسور دوم ۴۸ مگاپیکسلی یک لنز اولتراواید با گشودگی f/2.2 خواهد بود.

دوربین اولتراواید وان پلاس ۸ پرو از نوع سونی IMX586 است که روی دوربین اصلی وان پلاس ۷T پرو هم استفاده شده بود و قرار است میدان دید ۱۲۰ درجه داشته باشد. دوربین ۸ مگاپیکسلی گوشی یک لنز تله‌فوتو با گشودگی f/2.2 است که زوم ۳ برابر ارائه خواهد کرد. بنابراین هیچ نوع لنز پریسکوپی روی وان پلاس ۸ پرو وجود نخواهد داشت.

یک دوربین چهارم ۵ مگاپیکسلی نیز وجود دارد که دارای فیلتر رنگی خواهد بود و در برخی از حالت‌های عکاسی کمک خواهد کرد. آگاروال اضافه کرده که وان پلاس یک قابلیت جدید ۳-HDR، افکت‌های سینمایی بیشتر و لرزشگیرهای بهبودیافته EIS و OIS را هم معرفی خواهد کرد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید