مشارکت شرکت Razer برای مقابله با ویروس کرونا - تکفارس 
مشارکت شرکت Razer برای مقابله با ویروس کرونا - تکفارس 
مشارکت شرکت Razer برای مقابله با ویروس کرونا - تکفارس 

مشارکت شرکت Razer برای مقابله با ویروس کرونا

فرزاد اسرافیلی
۱ فروردین ۱۳۹۹ - 19:30
مشارکت شرکت Razer برای مقابله با ویروس کرونا - تکفارس 

شرکت Razer سازنده سخت افزار گیمینگ در تلاش است تا ماسک‌های جراحی برای اهداء کمک به کشورهای سراسر جهان جهت کمک به مبارزه با ویروس کرونا تولید کند.

مین لیانگ تان مدیرعامل Razer، درباره مسیر جدید این شرکت در حساب رسمی توییتر خود پست گذاشت.

طبق گزارشها کارکنان Razer شبانه روزی در تلاش‌اند تا برخی از خطوط تولید موجود این شرکت را تغییر داده و به تولید ماسک‌های جراحی بپردازد. تان می‌گوید که این شرکت قصد دارد این محصولات را به کشورهای جهان اهدا کند، زیرا بیماری همه گیر COVID-19 تجهیزات پزشکی را به شدت با کمبود مواجه کرده است.

در زیر می‌توانید توییت کامل این شرکت را به زبان ساده مشاهده کنید:

در چند روز گذشته کم خوابیدم تا بتوانم این ابتکار عمل را به مرحله اجرا برسانم اما  با این حال خوشحالم که می‌توانم این موضوع را به نمایندگی از کل تیممان در این شرکت اعلام کنم.

با وخیم‌تر شدن وضعیت COVID-19، مقامات بهداشتی در سرتاسر جهان با کمبود شدید ماسک‌های جراحی روبرو هستند که کارکنان مراقبت های بهداشتی از انها برای نبرد با ویروس استفاده می‌کنند. برخی کشورها حتی به دلیل کمبود شدید، صادرات ماسک را ممنوع اعلام کرده‌اند.

در این مدت تقاضای باورنکردنی برای محصولات ما وجود دشته است. بسیاری از مردم در خانه می‌مانند تا از حضور در اماکن پرتردد دور بمانند و یا بازی‌های رایانه‌ای انجام می دهند. تیم ما در شرکت Razor متوجه است که همه ما در مبارزه با این ویروس نقش داریم – مهم نیست که از کدام صنعت هستیم.

طی چند روز گذشته، طراحان و مهندسان ما ۲۴ ساعته جهت تولید ماسک‌های جراحی کار کرده‌اند تا بتوانیم آنها را به کشورهای مختلف دنیا اهدا کنیم.

قصدمان این است که ۱ میلیون ماسک را به مقامات بهداشتی کشورهای مختلف جهان اهدا کنیم. در همین اول کار، با مسئولان سنگاپور (جایی که دفتر SEA این شرکت مستقر است) برای اهدا برخی از محموله‌های اولیه برای کمک به مبارزه با COVID-19 در ارتباط بوده‌ایم.

بقیه دفاتر جهانی/منطقه‌ای ما نیز به دولت ها و مقامات بهداشتی مربوطه مراجعه خواهند کرد تا ببینند چگونه می‌توانیم حمایت و کمک‌های اهدایی ماسک‌های جراحی در کشورهای مختلف و مناطقی که در آن حضور داریم را اولویت بندی کنیم.

همه ما باید نقش ایفا کنیم و با جدی‌تر شدن شرایط، باید هر کاری که از دستمان بر بیاید انجام دهیم. لطفاً از خود و خانواده خود محافظت کنید. بیایید در این مواقع سخت از یکدیگر حمایت کنیم.  تیم ما در Razer هر کاری از دستانشنان بر بیاید انجام می‌دهند.

این تغییر اضطراری در برخی از خطوط ما و اهدای ماسک، تازه اولین قدمی است که شرکت Razor برمی‌دارد. ما متعهد هستیم از وقت، منابع، تلاش و استعداد خود در زمینه مبارزه با COVID-19 استفاده کنیم.

تان همچنین گفت اگر مایل هستید در مبارزه با ویروس کرونا مشارکت داشته باشید، کانال‌های رسانه‌های اجتماعی Razer را دنبال کنید. تان همچنین شرکت‌ها و افرادی را ترغیب کرد تا به Razer در این زمینه کمک کنند.

ویروس جدید کرونا موسوم به COVID-19 اخیراً از سوی سازمان بهداشت جهانی به عنوان بیماری همه گیر طبقه بندی شد. تاکنون حداقل ۱۹۱۱۲۷ مبتلا شده است و ۷۸۰۷ نفر نیز در جهان جان خود را از دست داده اند.

اگر علائم COVID-19 را در خود مشاهده کردید، خود را از دیگران جدا کنید و تا زمان بهبودی در خانه بمانید. اگر احساس کردید شرایطتان بدتر شده است، در اسرع وقت به پزشک مراجعه کنید.

رعایت اصول بهداشتی خوب، مانند شستن مرتب دست‌ها و پوشاندن دهان هنگام سرفه و عطسه می‌تواند به شما در جلوگیری از شیوع بیشتر ویروس‌ها کمک کرده و خود و دیگران را از عفونت در امان نگه دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید