ریزر لپ تاپ های بلید ۱۶ و بلید ۱۸ را معرفی کرد - تکفارس 
ریزر لپ تاپ های بلید ۱۶ و بلید ۱۸ را معرفی کرد - تکفارس 

ریزر لپ تاپ های بلید ۱۶ و بلید ۱۸ را معرفی کرد

مهدی حلوائی
۱۶ دی ۱۴۰۱ - 15:18
ریزر بلید 18

ریزر، برندی که در بین گیمرها از محبوبیت بالایی برخوردار است، امروز در رویداد CES 2023 از دو لپ تاپ بلید ۱۶ و بلید ۱۸ رونمایی کرد. هر دو لپ تاپ از سخت‌افزار قدرتمندی برخوردار بوده و طراحی باریک و جذابی دارند.

ریزر بلید ۱۶ و ۱۸ از نمایشگر مینی ال ای دی HDR با حداکثر میزان روشنایی ۱۰۰۰ نیت و میزان پاسخگویی کمتر از ۳ میلی‌ثانیه برخوردار بوده و امکان سوییچ بین حالت تولید محتوا و گیمینگ را در دسترس کاربران قرار می‌دهند. حالت اول، وضوح تصویر را به +UHD ارتقا داده و نرخ تازه‌سازی آن را روی ۱۲۰ هرتز قفل می‌کند و حالت گیمینگ نیز وضوح تصویر را به +FHD کاهش داده اما نرخ تازه‌سازی آن را به ۲۴۰ هرتز افزایش می‌دهد.

ریزر بلید 16

نسل جدید لپ تاپ‌های سری بلید ریزر از تراشه‌ی نسل ۱۳ اینتل Core i9 HX، گرافیک RTX 4000 انویدیا با توان مصرفی ۱۷۵ وات و رم قابل ارتقای DDR5 با سرعت ۵۶۰۰ مگاهرتز استفاده می‌کنند. این لپ تاپ‌ها همچنین از سیستم خنک‌سازی جدیدی بهره برده‌اند که از گرم‌شدن بیش از حد آن‌ها جلوگیری می‌کند. قرار است که ریزر بلید ۱۶ با قیمت ۲،۶۹۹ دلار و ریزر بلید ۱۸ نیز با قیمت ۲،۸۹۹ در سه‌ماهه‌ی اول سال جاری میلادی به بازار عرضه شوند.

منبع: Gizmochina

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید