تعطیلی فروشگاه‌های خرده فروشی Verizon بدلیل کرونا - تکفارس 
تعطیلی فروشگاه‌های خرده فروشی Verizon بدلیل کرونا - تکفارس 
تعطیلی فروشگاه‌های خرده فروشی Verizon بدلیل کرونا - تکفارس 

تعطیلی فروشگاه‌های خرده فروشی Verizon بدلیل کرونا

فرزاد اسرافیلی
۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - 22:00
تعطیلی فروشگاه‌های خرده فروشی Verizon بدلیل کرونا - تکفارس 

به دنبال افزایش نگرانی در مورد شیوع ویروس همه‌گیر کرونا در سراسر ایالات متحده، شرکت مخابراتی Verizon برخی از فروشگاه‌های خرده فروشی خود را در سراسر کشور تعطیل خواهد کرد.

این شرکت اعلام کرد کارمندان خرده فروشی به صورت آنلاین و تلفنی به مشتریان خدمات خواهند داد. Verizon در مورد اینکه چه تعداد فروشگاه و در کجا بسته خواهد شد جوابی نداد.

این شرکت مخابراتی افزایش ترافیک شبکه را پیش بینی می‌کند و بنابراین گرفته است هزینه‌های دیرکرد و پهنای باند را حذف کند تا افراد بتوانند قرنطینه بودن خود در خانه را به آسانی مدیریت کنند و تحت فشار قرار نگیرند.

اقدامات Verizon نشان دهنده آن است که این شرکت بزرگ تمام تلاش خود را می‌کند تا با گسترس ویروس جدید کرونا مقابله کند. اپل نیز اواخر روز جمعه اعلام کرد که تمام فروشگاه‌های خود را در خارج از چین تا تاریخ ۲۷ مارس خواهد بست و کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود را فقط به صورت آنلاین برگزار کرد. غول‌های اینترنتی دیگر مانند فیس بوک و گوگل، رویداد‌های مربوط به توسعه دهندگان خود را که برای فصل بهار برنامه ریزی شده بودند، لغو کرده‌اند. سازمان‌های بزرگ نیز در برنامه‌های خود بازنگری کرده‌اند، از جمله جشنواره موسیقی و فناوری سالانه SXSW در تگزاس، کنفرانس توسعه دهندگان بازی در سان فرانسیسکو و نمایشگاه الکترونیکی سرگرمی در لس آنجلس و حتی دیزنی لند نیز لغو شدند.

هانس وستبرگ، مدیرعامل Verizon در نامه‌ای که شنبه به وب سایت شرکت ارسال شد گفت:

ما می‌دانیم که این زمان، زمان دشواری است. ما همچنان پیگیر چنین موارد مهمی که بر کارکنان، مشتریان و جامعه ما تأثیر می‌گذارد خواهیم بود تا آسیبی به مردم وارد نشود.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید