رسمی؛ اپلیکیشن ویندوز ۱۰ فیسبوک از فروشگاه مایکروسافت حذف شد - تکفارس 
رسمی؛ اپلیکیشن ویندوز ۱۰ فیسبوک از فروشگاه مایکروسافت حذف شد - تکفارس 
رسمی؛ اپلیکیشن ویندوز ۱۰ فیسبوک از فروشگاه مایکروسافت حذف شد - تکفارس 

رسمی؛ اپلیکیشن ویندوز ۱۰ فیسبوک از فروشگاه مایکروسافت حذف شد

مهرداد میرشاهی
۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - 17:30
رسمی؛ اپلیکیشن ویندوز ۱۰ فیسبوک از فروشگاه مایکروسافت حذف شد - تکفارس 

حدود دو هفته پیش مشخص شد که فیسبوک برنامه دارد تا در تاریخ جمعه ۹ اسفند ماه (۲۸ فوریه ۲۰۲۰) نسخه ویندوز ۱۰ اپلیکیشن فیسبوک را از فروشگاه مایکروسافت حذف کند.

سرانجام، روز گذشته تاریخ یاد شده از راه رسید و فیسبوک نیز به قول خود وفا کرد. اپلیکیشن فیسبوک دیگر در فروشگاه مایکروسافت در دسترس قرار ندارد و این موضوع نیز به صراحتاً در صفحه اختصاصی این برنامه در این فروشگاه گفته شده است.

هم نسخه اصلی فیسبوک و هم نسخه بتای آن برای ویندوز ۱۰ از این فروشگاه حذف شده‌اند. این شرکت در ایمیل قبلی خود به کاربران فعال این اپلیکیشن ضمن اشاره به اینکه کلیه خدمات این شبکه اجتماعی از طریق وب‌سایت رسمی آن در دسترس قرار خواهد داشت، ابراز داشت:

از آنجایی که شما از اپلیکیشن رومیزی فیسبوک برای ویندوز استفاده می‌کنید، می‌خواستیم اطمینان حاصل کنیم که شما [از این موضوع] مطلع خواهید بود که فعالیت این برنامه از تاریخ جمعه ۹ اسفند ماه (۲۸ فوریه ۲۰۲۰ میلادی) متوقف خواهد شد. شما همچنان می‌توانید به همه دوستان و ویژگی‌های مورد علاقه خود روی فیسبوک از طریق وارد شدن به سایت www.facebook.com روی مرورگر خود، دسترسی داشته باشید.

برای تجربه بهتر، مطمئن شوید که از جدیدترین نسخه مرورگرهای پشتیبانی شده از سوی ما از جمله مایکروسافت اج جدید استفاده می‌کنید.

شما هنوز به بخش Messenger از طریق وارد شدن به سایت فیسبوک یا وارد شدن به سایت www.messenger.com از طریق مرورگر اینترنتی خود دسترسی خواهید داشت. اگر یک برنامه رومیزی را برای گفتگوهای خود ترجیح می‌دهید، می‌توانید نسخه جدید Messenger را برای ویندوز تجربه کنید که از طریق فروشگاه مایکروسافت استور نیز قابل دانلود است.

با تشکر از شما برای استفاده از فیسبوک برای اپلیکیشن دسکتاپ ویندوز

تیم فیسبوک

فیسبوک اخیراً نسخه به‌روزشده‌ای از برنامه Messenger را برای سیستم عامل ویندوز ۱۰ عرضه کرده است و در ادامه شاهد انتشار به‌روزرسانی‌های متعددی برای آن هستیم که نشان از استراتژی اشتباه این شرکت نسبت به پلتفرم ویندوز ۱۰ دارد.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید