Roh Tae-Moon به عنوان رئیس بخش تلفن‌های هوشمند سامسونگ منصوب شد - تکفارس 
Roh Tae-Moon به عنوان رئیس بخش تلفن‌های هوشمند سامسونگ منصوب شد - تکفارس 
Roh Tae-Moon به عنوان رئیس بخش تلفن‌های هوشمند سامسونگ منصوب شد - تکفارس 

Roh Tae-Moon به عنوان رئیس بخش تلفن‌های هوشمند سامسونگ منصوب شد

مهرداد میرشاهی
۳۰ دی ۱۳۹۸ - 16:15
Roh Tae-Moon به عنوان رئیس بخش تلفن‌های هوشمند سامسونگ منصوب شد - تکفارس 

بر اساس گزارشی که اخیراً از سوی Sammobile منتشر شده، شرکت سامسونگ در ماه دسامبر سال گذشته میلادی دست به تغییراتی در جایگاه مدیران اجرایی خود زده اما این خبر تا این لحظه به دلیل برخی شرایط غیرقابل اجتناب به صورت علنی مطرح نشده است.

گفتنی‌ست که در پی این تغییر، روه تائه موون (Roh Tae-Moon) جایگزین دی‌جی کوه (DJ Koh) شده است و زین پس به عنوان رئیس بخش تلفن هوشمند سامسونگ کار خواهد کرد. روه تائه مون بیش از دو دهه در شرکت سامسونگ فعالیت داشته است و بیشتر به متخصصِ ویژگی‌های گوشی‌های هوشمند شهره است.

طبق گفته سامسونگ، روه تائه مون امیدوار است بتواند ایده‌های جدیدی را به ارمغان بیاورد و تجارت تلفن‌های هوشمند سامسونگ را بیش از پیش تقویت کند.

رئیس جدید بخش تلفن‌های هوشمند سامسونگ تاکنون توانسته تصمیم‌های مهم و تاثیرگذاری برای این شرکت مطرح بگیرد. تائه مون مسئول برون‌سپاری ساخت تلفن‌های هوشمند سامسونگ بوده که منجر به کاهش هزینه تولید محصولات این شرکت شده است. همچنین این شخص، مسئول اصلی تغییر استراتژی سامسونگ در خصوص تلفن‌های میان‌رده نیز بوده است.

بزرگترین رقیبی که در حال حاضر سامسونگ با آن رقابت می‌کند، هواوی (Huawei) است. این شرکت چینی با وجود فشارهای ایالات متحده آمریکا و تحریم‌های این کشور، فاصله چندانی با شرکت سامسونگ ندارد. در نتیجه این مشکلات، گوشی‌های پرچمدار هواوی که به تازگی وارد بازار شده، فاقد فروشگاه گوگل پلی هستند و همین موضوع نیز بر فروش آن‌ها تاثیر گذاشته است. با این وجود، دونالد ترامپ (Donald Trump)، رئیس جمهور آمریکا در حال تغییر مواضع خود نسبت به تجارت با کشور چین است و همین موضوع نیز می‌تواند به هواوی  بابت ارتباط و تجارت با شرکت‌های آمریکایی کمک بسیاری کند.

سه شنبه ۲۲ بهمن ماه (۱۱ فوریه) روزی‌ست که رئیس جدید بخش تلفن‌های هوشمند سامسونگ یعنی تائه مون برای نخستین بار برروی استیج در مقابل دیدگان عموم مردم قرار خواهد گرفت. تائه مون قرار است در این روز از پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس۲۰ در رویداد Unpacked رونمایی کند.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید