نسخه iOS اپلیکیشن Microsoft Teams بروزرسانی شد - تکفارس 
نسخه iOS اپلیکیشن Microsoft Teams بروزرسانی شد - تکفارس 
نسخه iOS اپلیکیشن Microsoft Teams بروزرسانی شد - تکفارس 

نسخه iOS اپلیکیشن Microsoft Teams بروزرسانی شد

بهنام خدابخشی
۲۹ دی ۱۳۹۸ - 12:29
نسخه iOS اپلیکیشن Microsoft Teams بروزرسانی شد

شرکت مایکروسافت بروزرسانی بسیاری مهمی را برای نسخه‌ی iOS اپلیکیشن Microsoft Teams منتشر نموده است. با آپدیت این اپلیکیشن به نسخه‌ی ۲٫۰٫۱، چند قابلیت جدید و مفید به همراه برطرف نمودن مشکلات و بهبود عملکرد اپلیکیشن شاهد خواهید بود.

با نصب آخرین بروزرسانی، می‌توانید همزمان با کنفرانس‌ها ویدئوها و محتواهای موجود در اپلیکیشن را بررسی نمایید. علاوه بر این، زمانی که یک جلسه یا گپ در حال برگزاری است می‌توانید با خاموش کردن میکروفون و اسپیکر خود به صورت پیش‌فرض در جلسه یا کنفرانس فعال شرکت کنید. در ادامه‌ی مطلب نیز می‌توانید تغییرات اعمال شده را مشاهده نمایید.

لیست تغییرات

  • همزمان با مشاهده‌ی یک کنفرانس می‌توانید بین ویدئوها و محتواهای منتشر شده جابجا شوید
  • میکروفون و اسپیکر دستگاه خود را به صورت پیش‌فرض هنگام شرکت در کنفرانس خاموش کنید.
  • رفع اشکالات جزئی و بهبود عملکرد اپلیکیشن

در طی اخباری مرتبط، اخیرا شرکت مایکروسافت ویژگی‌های مهم و جدیدی را معرفی نمود که شامل یک ویژگی جدید به نام walkie-talkie که سبب می‌گردد تا کارمندان یک شرکت بتوانند به راحتی با یکدیگر از این طریق ارتباط برقرار کنند. ورود به یک سیستم پیام کوتاه و دارا بودن یک سیستم مدیریتی جدید به روسای یک شرکت این امکان را می‌دهد تا لیست کارهای روزانه را برای آن‌ها ارسال نمایند. البته این قابلیت بیشتر برای کارمندانی کاربرد دارد که در مناطق خاص فعالیت دارند و میزان دسترسی آن‌ها از نظر ارتباطی کم است.

اکنون می‌توانید از طریق این لینک اپلیکیشن Microsoft Teams را دانلود و نصب نمایید، یا اینکه می‌توانید با ورود به اپ‌استور اپل نام اپلیکیشن را جستجو کنید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید