نسخه اندرویدی اپلیکیشن Microsoft Outlook بروزرسانی شد - تکفارس 
نسخه اندرویدی اپلیکیشن Microsoft Outlook بروزرسانی شد - تکفارس 
نسخه اندرویدی اپلیکیشن Microsoft Outlook بروزرسانی شد - تکفارس 

نسخه اندرویدی اپلیکیشن Microsoft Outlook بروزرسانی شد

بهنام خدابخشی
۲۸ دی ۱۳۹۸ - 08:29
نسخه اندرویدی اپلیکیشن Microsoft Outlook بروزرسانی شد

امروز نسخه‌ی اندرویدی اپلیکیشن Microsoft Outlook یک بروزرسانی جدید دریافت کرد. با بروزرسانی این اپلیکیشن به ورژن ۴٫۱٫۱ قابلیت بسیاری مهمی را شاهد خواهید بود و هیچگونه مشکل و اصلاحاتی در این بروزرسانی برطرف نشده است، تنها این اپلیکیشن یک قابلیت ضروری را در طی این آپدیت دریافت کرده است.

اکنون قصد داریم در خصوص موارد و قابلیت‌های جدیدی که دریافت کرده‌ایم صحبت کنیم. کاربران اکنون می‌توانند به لطف پشتیبانی داخلی از پیوست‌های ICS، به سرعت دعوت‌نامه‌های الکترونیکی و سایر پیوست‌های مربوطه را به رویدادهای تقویم Outlook اضافه نمایند. تغییرات رسمی اعمال شده را می‌توانید در ادامه‌ی مطلب مشاهده نمایید.

لیست تغییرات

کل تصویر را می‌خواهید؟ اکنون می‌توانید با استفاده از پشتیبانی داخلی اپلیکیشن از پیوست‌های ICS تمامی Eviteها و سایر پیوست‌های مهم را به تقویم Outlook اضافه نمایید.

در سایر خبرها آمده است که مایکروسافت قابلیت Do Not Disturb را اخیرا بهبود بخشیده و پیام‌های قابل اجرا را به نسخه‌ی اندرویدی اضافه کرده است. این قابلیت به مدیران اجازه می‌دهد تا یک ایمیل مربوط به تایید مرخصی را به راحتی در اپلیکیشن Outlook تایید و یا رد کنند. شرکت مایکروسافت یک ویژگی جدید دیگر نیز اضافه کرده است که به شما اجازه می‌دهد تا دعوت‌نامه‌ی مربوط به یک جلسه را بدون باز کردن اپلیکیشن Outlook تایید کنند؛ می‌توانید این کار را با کلیک بر روی نوتیفیکیشن دریافتی در صفحه‌ی قفل گوشی هوشمند اندرویدی خود انجام دارید.

تعداد نصب این اپلیکیشن در پلی‌استور به تازگی از مرز ۱۰۰ میلیون عبور کرده و در واقع یک پیشرفت بسیار چشمگیری در این مدت داشته است. دریافت امتیاز ۴٫۴ از ۵ نشان از این موضوع می‌باشد که بیشتر کاربران از این اپلیکیشن رضایت داشته‌اند.

اکنون می‌توانید از طریق این لینک اپلیکیشن Microsoft Outlook را در گوشی اندرویدی خود دانلود و نصب نمایید و یا اینکه با ورود به پلی‌استور بخش بروزرسانی‌ اپلیکیشن‌ها را بررسی نمایید.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید