قابلیت Face Unlock گوگل پیکسل ۴ بهبود یافت - تکفارس 
قابلیت Face Unlock گوگل پیکسل ۴ بهبود یافت - تکفارس 
قابلیت Face Unlock گوگل پیکسل ۴ بهبود یافت - تکفارس 

قابلیت Face Unlock گوگل پیکسل ۴ بهبود یافت

بهنام خدابخشی
۲ دی ۱۳۹۸ - 19:59
قابلیت Face Unlock گوگل پیکسل 4 بهبود یافت

کمپانی گوگل برای اولین بار قابلیت “Pixel Feature Drop” را برای گوگل پیکسل ۴ منتشر کرد. در سیستم جدید بروزرسانی گوشی‌های هوشمند علاوه بر بروزرسانی ویژگی‌های معمول نرم‌افزارها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که قابلیت‌ گوشی‌های هوشمند را نیز نسبت به سایر گوشی‌ها افزایش داده و رقابت میان آن‌ها را تنگاتنگ نمایند.

مطابق با همین هدف، نخستین ویژگی جدید سبب شده است تا قابلیت Face Unlock پیکسل ۴ گوگل با آیفون رقابت تنگاتنگی داشته باشد. پس از بروزرسانی این قابلیت، اکنون پیکسل ۴ نیز می‌تواند با مدل موی کاربر و یا ریش کاربران همانند آیفون، خود را تطبیق داده و عملیات شناسایی کاربر را به درستی انجام دهد. کمپانی گوگل پس از ارائه‌ی این بروزرسانی اعلام کرده است تا کاربران هر از گاهی در چهره‌ی خود تغییراتی ایجاد نمایند تا کارایی این ویژگی را مورد آزمایش قرار بدهند. انجام این کار سبب می‌شود تا به مرور زمان این دستگاه حالت‌های مختلف چهره‌ی ما را به خوبی بشناسد و خطای کمتری را شامل شود.

اکنون مدل بروز شده‌ی این دستگاه در فروشگاه Titan آنکارا در حال فروش می‌باشد.

سایر پیشرفت‌های این دستگاه شامل حالت بهبود غربالگری robocall با گوگل می‌باشد:

در آخرین بروزرسانی صفحه‌ی تماس در پیکسل ۴ در ایالت متحده، دستیار صوتی گوگل اکنون به شما کمک می‌کند تا به طور خودکار تماس گیرنده‌های ناشناس را شناسایی نمایید و حتی بتوانید تماس آن‌ها را فیلتر کنید، بنابراین از این پس شما با این اشخاص درگیر نخواهید شد.

هم‌اکنون گوگل پیکسل ۴ این قابلیت را دارد تا با استفاده از GNSS موقعیت مکانی شما را با استفاده از یک فرکانس دوگانه تشخیص دهد و به طور همزمان از طریق دو سیگنال ماهواره‌ای، GPS و یا ماهواره‌ی Galileo موقعیت شما را ردیابی نماید.

هم‌اکنون اپراتور T-Mobile eSims از این قابلیت پشتیبانی می‌کند و چهره‌های بهبود یافته‌ای را در تماس‌های ویدئویی از طریق Duo و گوگل فوتوز برای تصاویر موجود ارائه می‌دهد.

اکنون این بروزرسانی منتشر شده است.

مطالب مرتبط سایت

نظرات

دیدگاهتان را بنویسید